Ga naar inhoud

Kana : 16 oktober 2015 : Dr. Verdonck : Dijkhof Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Hoi meiden..

Aankomende week is het eindelijk zo ver..

Ik zit nog wel met een paar vraagjes

Wat hadden jullie aan na de operatie?

En nu las ik dat je geen make up op mag ? Deden dit jullie ook allemaal niet ?

En mag je wel je broek enzo aanhouden als je naar de ok gaat ?

Bedankt voor jullie reacties gr kana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! doe beter iets aan dat je van voor dicht kan knopen, een hemd ofzo. je kan je armen echt amper bewegen na de operatie! en idd geen make up, ik had wel mijn gelnagels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik had een vleermuistrui aan, daar zitten de mouwen laag was wel makkelijk, en een stretch broek maar mijn vriend heeft mij daar moeten inhijsen haha!

Voor de dagen erna droeg ik topjes met fijne rekbare bandjes die ik langs onder naar boven optrok

Ik had geen make up op en ook niets van nagellak of gelnagels vind dit zelf ook hygienischer

Neem ook koekjes mee en flesje cola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sommige krijgen in de kliniek ng een beschuitje en cola, maar ik niet was blij dat ik een zakje koekjes had meegenomen en achteraf gezien was het ook handig geweest vr dat flesje cola.

Anders ga je je flauw blijven voelen en draaierig worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een lekkere slobberbroek zonder knoop, een hemdje met rekbare bandjes en een lekker vest.

Make up en sieraden mag idd niet.

zou wat te eten meenemen voor als je wakker wordt.

Voor de operatie krijg je een okshirt aan. Je onderbrioek mag je idd aanhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden

Ik zit met een raar gevoel gistere mocht het verband eraf was super spannend natuurlijk

Eindelijk na lang wachtte resultaat, en ze zijn prachtig geworden gewoon na zo kort eigenlijk al zo mooi...

Maar tog heb ik een raar gevoel ben bang t weer terug slap word zo raar wil ook heel de tijd kijken of er niks mis is of alles nog goed zit herkennen jullie dit ? Groetjes kana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij een pc geweest die zei dat mijn borsten binnen 3 jaar lelijk zullen worden omdat de protheses veeeeels te groot zijn ten opzichte van eigen borstweefsel.

Heb besloten om me er niet druk over te maken. Mocht het echt zo zijn, dan zie ik het vanzelf wel.

Gewoon nu lekker genieten van je nieuwe aanwinsten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kana,

ik denk dat het een beetje normaal is dat we ons ongerust maken hoor. Ik heb het ook (ben nu 5 dagen po). Momenteel met sportbeha zit ik op een 70C en ik ben toch wel wat bang dat als ze "ontzwellen" of zakken of zo dat ze dan terug kleiner zullen worden.

Ik zou het echt niet graag hebben en ben eigenlijk wel blij met het resultaat dat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meid wat fijn dat je borsten al zo snel mooi zijn!

ik ben 5 weken po.

en ik ben ook soms beetje onzeker dan denk ik als maar niets mis gaat...

maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.

komt vast allemaal goed! groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren ze begin keihard dat duurde zeker wel 8 weken vanaf toen werden ze langzaam zachter ben nu bijna 4 maanden po en zijn ze wel stuk zachter.

Ik heb bij de nacontrole van 3 maanden nog gevraagd of ik aan een protese mocht voelen die ik er in heb zitten.

Deze protese kon ik samen knijpen en dat kan ik met mijn borsten nog zeker niet.

Mijn pc vertelde dat het per persoon verschilt met Hoe snel dat kan.

Hij drukte de protese aan de onderkant plat en toen voelde de protese even hard als Hoe ze nu bij me voelen.

Hij zegt dat doet de spier die zorgt dat ze nu zo aanvoelen. kan ff duren tot zelfs een 1 jaar voordat ik de mijne zo kan in knijpen.

Dus ik heb geduld ik kan er ook niet echt zo geweldig op liggen lijkt alsof ik op 2 ballonnen lig nu dus ff geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.