Ga naar inhoud

borsten ongelijk en scheef! diana gabriels dokter hupkens


Aanbevolen berichten

Kapsel vorm in ernstige mate in 1 jaar word vergoed bij diane staat in papieren service van uit praktijk we hopen maar dat netjes geregeld word en dat dat ze uiteindelijk droom boobs krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat er een goede oplossing is en dat het allemaal netjes kosteloos opgelost gaat worden, en zo hoort het ook naar mijn idee.

Heeft Dr Hupkens het nu zelf ook kunnen zien, of is het gesprek alleen met Diana geweest?

Het verhaal dat het nu al aan het kapsel ligt ( ik neem aan dat er bedoeld word,overmatige kapselvorming) vind ik zelf een beetje dubieus,is dit ook al vastgesteld door een pc?

Het is een hele tijd wachten voor je vriendin, maar ze weet wel dat er een oplossing komt, en dat moet een enorme opluchting voor haar zijn

Ja hupkens zelf heeft het ook gezien maar die zei niet zo heel veel. Diana heeft het verder afgehandeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ja die kan natuurlijk niet openlijk toegeven dat er een "communicatiefout"is geweest over het aantal cc ( doen de meeste artsen niet hoor :6: ) maar idd, het belangrijkste is dat je vriendin over een tijd mooie borsten krijgt.

goed dat je bent mee geweest, en je vriendin er niet alleen voor stond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik hoor nu al een paar meiden zeggen dat het gek is dat je zo snel kapselvorming heb... kan dat niet dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kapselvorming krijgt iedereen, dit hoort ook zo, daarom is het zo belangrijk dat je de 6 weken na de bv je aan de regels houd, want in deze weken word het kapsel aangemaakt.

het lichaam ziet protheses als iets lichaamsvreemds, daarom maakt het lichaam na de operatie een vliesdun laagje bindweefsel aan rondom de protheses, en dit word het kapsel genoemd

je gaat over overmatige kapselvorming praten, als er door verschillende oorzaken als het ware scheurtjes in het kapsel ontstaan,of als het lichaam om langer dan normaal kapsel blijft aanmaken, je krijgt dan een overmaat aan bindweefsel, en dit bindweefsel kan gaan samentrekken, en uiteindelijk word de borst dan ook harder, en deze kan ook gaan vervormen

en dan zijn er 4 gradaties qua kapselvorming, maar na 5 weken lijkt me echt sterk, en natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, en ik ben geen arts, maar ik twijfel daaraan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook niet... maar dat is wat ze zei.

Maar aan de ene kant geluk, want daardoor wordt alles vergoed nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het verholpen gaat worden!!!

Jammer alleen dat het toch vaag blijft waar het probleem nu echt ligt! Ik zou dat toch echt wel willen weten.... Zoals Diana het heeft getracht af te handelen... Mmmm daar krijg ik kriebels van...

En dan een kapsel probleem ( wat natuurlijk heus waar kan zijn, ik ben geen arts!) maar het verschil heeft daar niets mee te maken?! Dat is toch ook vreemd te noemen?

Het siert een arts meer, door toe te geven dat het wellicht een inschattingsfout is geweest...

Maar dit is mijn mening!

Dat het verholpen gaat worden is het voornaamste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de kapsel heeft niets te maken met het maat verschil, die kapsel is gewoon pech zei ze kan bij iedereen gebeuren.

Maar ze wordt door een andere arts geholpen dan dat ging diana nog uitzoeken wie dat het beste kon doen dus ze weet nog niet wie.

Maar ja 6 maanden is lang... maar als het goed is heeft ze dan wel mooie boobs!

Ik denk het de mijne van ;) jij zelf ook lijkt me (maar dat mag je hier niet meer plaatsen) maar fijn voor je vriendin dat het helemaal vergoed wordt.

En nu maar hopen dat Diana een goede pc vind voor je vriendin die dit probleem kan oplossen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik lees constant dat Diana mee leest en mensen vraagt berichten te verwijderen.

Vind ik zo belachelijk, je hebt verdorie toch gewoon het recht ervaringen te delen?

Als je weet dat je goed werk levert, hoef je je ook niet druk te maken....denk ik dan.

Ik ben blij dat het nu opgelost wordt en dat ze daarna helemaal happy is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik lees constant dat Diana mee leest en mensen vraagt berichten te verwijderen.

Vind ik zo belachelijk, je hebt verdorie toch gewoon het recht ervaringen te delen?

Als je weet dat je goed werk levert, hoef je je ook niet druk te maken....denk ik dan.

Ik ben blij dat het nu opgelost wordt en dat ze daarna helemaal happy is

Ik ben het helemaal met je eens zou toch belachelijk zijn als we alleen maar positieve ervaringen mogen delen , echt heel raar dat Diana vraagt om reacties te verwijderen en dat ze vraagt of ze wil stoppen met schrijven op dit forum.

Ik denk trouwens dat het heel erg vreemd is om na 5 weken al zo erge kapselvorming te hebben dat een nieuwe operatie nodig dus ik denk er ook her mijne van en heeft Diana dit gezegd of os ze bij de arts geweest .

Maar ja dit mag ik waarschijnlijk niet schrijven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook vreemd dat ze je vraagt reacties niet te plaatsen of zelfs te verwijderen. Het forum is bedoeld meningen/ervaringen/vragen enzovoorts te delen.

Tja, daar horen ook minder leuke/vervelende bij.

Maar ik las dat het nu goed opgepakt en opgelost wordt. Dat is heel fijn voor je vriendin, hopelijk kan ook zij vlug van mooie borsten genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

ik heb gebeld naar de kliniek. Want ik heb gewoon gevraagd of het waar is. Maar wat blijkt, ze krijgen telefoontjes van meisjes die of een consult hebben staan, of geopereerd moeten worden door dr Hupkens. En die hebben verteld dat ze nu angst hebben door de verhalen op dit forum.

Om eerlijk te zijn snap ik het ergens wel. Ik had 1 negatief verhaal over mijn chirurg gehoord. En nu was het zelfs iets wat niet aan hem kon liggen (open wond en ging infecteren) Toen zocht ik verder en kwam bij het Velthuis kliniek. Toen zag ik daar dr Hupkens staan. Daar betaal je 4500 euro!!!! Dus dezelfde arts?! Dus ik weer verder zoeken, toen kwam ik bij dr Kolkman uit. Maar daar was weer niet veel te vinden.

Weet je, ik denk echt dat je het zelf moet ervaren. Maar wie weet, als ik kapselvorming had gekregen, was ik misschien ook wel negatief aan het praten omdat ik verdrietig was.

Maar ja, uiteindelijk is iedereen nu blij, er is een oplossing dus ik hoop dat er nu niet nog meer.mensen angstig worden.

Maar ja, daar is dit forum voor, om eerlijk je ervaringen te delen maar mensen iet onterecht in het verkeerde daglicht te zetten. Nou, ik ga snel mijn telefoon uitzetten want "even snel op het forum kijken" wordt snel, "oh zit ik er al zolang op" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met je eens ik ben gisteren Door hupkens geopereerd en ja toen ik vrijdag dit las moest ik even slikken, en heb geen spijt van hupkens en hoop dat meiden nu niet operatie bij hem gaan afzeggen 1 blijft een operatie 2 het is pas gisteren duidelijk geworden wat precies is en 3 word opgelost neemt niet weg dat zwaar kloten situatie is en ik zou ook in zak en as zitten en overstuur zijn maar iedereen moet weten dat hupkens echt heel kundig is !!! En jammer zou vinden dat meiden niet meer Door hem geopereerd willen worden het is en blijft operatie ,

Hoihoi,

ik heb gebeld naar de kliniek. Want ik heb gewoon gevraagd of het waar is. Maar wat blijkt, ze krijgen telefoontjes van meisjes die of een consult hebben staan, of geopereerd moeten worden door dr Hupkens. En die hebben verteld dat ze nu angst hebben door de verhalen op dit forum.

Om eerlijk te zijn snap ik het ergens wel. Ik had 1 negatief verhaal over mijn chirurg gehoord. En nu was het zelfs iets wat niet aan hem kon liggen (open wond en ging infecteren) Toen zocht ik verder en kwam bij het Velthuis kliniek. Toen zag ik daar dr Hupkens staan. Daar betaal je 4500 euro!!!! Dus dezelfde arts?! Dus ik weer verder zoeken, toen kwam ik bij dr Kolkman uit. Maar daar was weer niet veel te vinden.

Weet je, ik denk echt dat je het zelf moet ervaren. Maar wie weet, als ik kapselvorming had gekregen, was ik misschien ook wel negatief aan het praten omdat ik verdrietig was.

Maar ja, uiteindelijk is iedereen nu blij, er is een oplossing dus ik hoop dat er nu niet nog meer.mensen angstig worden.

Maar ja, daar is dit forum voor, om eerlijk je ervaringen te delen maar mensen iet onterecht in het verkeerde daglicht te zetten. Nou, ik ga snel mijn telefoon uitzetten want "even snel op het forum kijken" wordt snel, "oh zit ik er al zolang op" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook erg vervelend kapsel vorming kan pc niks aan doen ik ben vandaag Door hupkens geopereerd hij is heel kundig dus hoop dat andere meiden nu niet gaan twijfelen Door situatie topiic!! Als mensen niet goed verder lezen denken ze negatief gelukkig word het kosteloos vergoed, hoop dat ze uit eindelijk mooie borsten zal krijgen, kapsel vorming heeft niks met hupkens kundigheid te maken pure pech dus hoop dat dames die nog Door hem geopereerd moeten worden niet twijfelen aan kundig heid het is echt een klote situatie en snap hoe ze zich voelt zou ook echt in zak en as zitten maar het ligt niet aan pc en dat moet wel duidelijk zijn vind ik want als je topic leest , word hupkens niet goed weg gezet en dat is in dit geval niet terecht

Denk dat de dames dat best goed kunnen filteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar dit is toch gewoon topic met angsten, vragen?

Keurig opgelost door de arts.

Vind het niet negatief ofzo?

Als je op een borstenforum al niet mag ventileren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat is bshit, het is al zooovaa voorgekomen dat zij mee leest en leden vroeg zulke dingen niet te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarbij, het is toch de waarheid? Ik zou ook alleen naar een arts gaan waar ik alleen positieve verhalen van hoor. 1 fout is voor mij te veel, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb nooit gezegd dat hupkens een slechte arts is. Ik heb hier alleen de ervaring van mijn vriendin op gezet, daar is dit forum toch voor?

Het ging mij erom dat zij in eerste instantie 600euro moest bij betalen om andere protheses te laten plaatsen en dat vond ik niet kunnen, plus dat haar probleem werd weggewuifd.

Het wordt nu opgelost en daar gaat het om.

Maar volgensmij is het toch de bedoeling van dit forum om je vragen, problemen en ervaringen te delen?

Ik wil helemaal niemand in een kwaad dag licht zetten ik wil alleen mijn vriendin weer gelukkig zien.en als het goed is gaat dat over een paar maandjes ook gebeuren.

Wat betreft de kapsel vorming enz, ik heb daar geen verstand van. Maar het valt daardoor allemaal onder de garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ik bijvoorbeeld veel op dit forum lees is dat frans straten wel vaak met verschillende maten protheses werkt, zelfs al is het verschil nihil. En hupkens is weer fan van dezelfde aantal ccs te plaatsen.

Als ik ongelijke borsten van mezelf zou hebben vind ik dat toch wel handige informatie om te lezen op zo'n forum.

Maar inderdaad @pureme eind goed al goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

ik heb gebeld naar de kliniek. Want ik heb gewoon gevraagd of het waar is. Maar wat blijkt, ze krijgen telefoontjes van meisjes die of een consult hebben staan, of geopereerd moeten worden door dr Hupkens. En die hebben verteld dat ze nu angst hebben door de verhalen op dit forum.

Om eerlijk te zijn snap ik het ergens wel. Ik had 1 negatief verhaal over mijn chirurg gehoord. En nu was het zelfs iets wat niet aan hem kon liggen (open wond en ging infecteren) Toen zocht ik verder en kwam bij het Velthuis kliniek. Toen zag ik daar dr Hupkens staan. Daar betaal je 4500 euro!!!! Dus dezelfde arts?! Dus ik weer verder zoeken, toen kwam ik bij dr Kolkman uit. Maar daar was weer niet veel te vinden.

Weet je, ik denk echt dat je het zelf moet ervaren. Maar wie weet, als ik kapselvorming had gekregen, was ik misschien ook wel negatief aan het praten omdat ik verdrietig was.

Maar ja, uiteindelijk is iedereen nu blij, er is een oplossing dus ik hoop dat er nu niet nog meer.mensen angstig worden.

Maar ja, daar is dit forum voor, om eerlijk je ervaringen te delen maar mensen iet onterecht in het verkeerde daglicht te zetten. Nou, ik ga snel mijn telefoon uitzetten want "even snel op het forum kijken" wordt snel, "oh zit ik er al zolang op" :D

Dames ik heb nooit gezegd dat hupkens een slechte arts is. Ik heb hier alleen de ervaring van mijn vriendin op gezet, daar is dit forum toch voor?

Het ging mij erom dat zij in eerste instantie 600euro moest bij betalen om andere protheses te laten plaatsen en dat vond ik niet kunnen, plus dat haar probleem werd weggewuifd.

Het wordt nu opgelost en daar gaat het om.

Maar volgensmij is het toch de bedoeling van dit forum om je vragen, problemen en ervaringen te delen?

Ik wil helemaal niemand in een kwaad dag licht zetten ik wil alleen mijn vriendin weer gelukkig zien.en als het goed is gaat dat over een paar maandjes ook gebeuren.

Wat betreft de kapsel vorming enz, ik heb daar geen verstand van. Maar het valt daardoor allemaal onder de garantie.

Tja als Diana het vanaf dag 1 meteen professioneel had aangepakt, dan was dit verhaal niet op de forum geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.