Ga naar inhoud

borsten ongelijk en scheef! diana gabriels dokter hupkens


Aanbevolen berichten

Ik snap dat heel vervelend in maar nu worden beide personen beetje slecht weg gezet worden , als er natuurlijk straks meer duidelijkheid in over wat er precies in En mocht toch fout van arts zij kan er altijd nog stuk op gezet worden, ik hoop natuurlijk dat het allemaal mee valt en dat het op te lossen is of dat het nog bij moet trekken

Helaas blijft er toch een risico dat het mis kan gaan en dat is echt heel erg hoop dat allemaal uit eindelijk mee valt en alles goed komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik mijn afspraak daar heb afgezegd toen!

Maar ik vind het zo erg voor haar.

Er kloppen zoveel dingen niet!

Ik had daar ook een afspraak gemaakt voor een cocult

Maar ze hadden me afspraak 2 x toe verzet dus had ik maar een afspraak gemaakt in Amsterdam bij nio via deze forum.

Ben ook niet meer gegaan naar Diana vond beetje slordig dat je afspraak via SMS wordt verzet.

En wat ik via verhalen hier hoor hebben ze de neiging de aantal cc voor jouw te bepalen.

Dacht het niet is jouw geld.jij bepaald hoeveel cc je er in wilt.

Ik bedoel als ze in Amerika er 1500 cc bij sommige in kunnen stoppen waarom dan niet hIer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik mijn afspraak daar heb afgezegd toen!

Maar ik vind het zo erg voor haar.

Er kloppen zoveel dingen niet!

Ik vind het heel erg voor je vriendin je ziet duidelijk verschil, maar waarom heeft zij voor dr.Hupkens gekozen terwijl jij daar je afspraak hebt afgezegd?

Jammer dat zij niet door dr.Nio is geopereerd dan had haar dit niet overkomen.

Ik wens jullie morgen veel succes in de hoop dat er wat goeds uitkomt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg voor haar, ik kan eigenlijk gewoon niet snappen waarom niet naar haar geluisterd is; ze heeft zo duidelijk gezegd dat haar borsten verschillend waren en ze dat niet wil...

Ik geef Dr. Nio de vrije hand daarin omdat ik (en hij) liever geen lift heb; dus misschien wordt het bij mij straks niet precies gelijk en niet precies gelijke hoogte van tepels, maar dat weet ik dan van tevoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel erg voor je vriendin je ziet duidelijk verschil, maar waarom heeft zij voor dr.Hupkens gekozen terwijl jij daar je afspraak hebt afgezegd?

Jammer dat zij niet door dr.Nio is geopereerd dan had haar dit niet overkomen.

Ik wens jullie morgen veel succes in de hoop dat er wat goeds uitkomt.

xx Ank

Zij had deze afspraak al staan en ik ben op consult geweest bij diana en daarna bij fans straten. En beide partijen hadden hele andere verhalen. Diana beloofde mij vanalles wat frans uit eindelijk allemaal tegen sprak. En ze wilde mijn hoeveelheid ccs niet plaatsen. Dat is de reden dat ik ben afgeknapt.

Maar ik had nooit verwacht dat dit zou gebeuren natuurlijk, anders had ik haar zeker naar nio gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt heel erg voor je vriendin. Maar wat ik bij een reactie van een ander lees, vind ik wel kloppen. Ik ben toevallig een zeer tevreden klant van Straten via Diana. Dr Hupkens opereert ook in het Velthuis kliniek. Dus weet je, fouten maken is menselijk. Als ze bij hem op gesprek gaat en bij wijze van spreken "ontkent" dat het er niet oke uitziet, wordt het een ander verhaal. Maar zoals ik heb begrepen wacht iedere pc het liefst tot minimaal 3 maanden. Ik hoop echt dat jouw vriendin eruit komt en uiteindelijk vol trots haar borsten mag showen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van Frans begrepen dat ik medische problemen met mijn boobs gewoon direct bij hem neer kan leggen. Ondanks dat ik via Diana ben gegaan. ik kan die stap overslaan en meteen heyendael bellen. Ik gok dat dit voor je vriendin ook geld. Als Diana je nu niet door stuurt dan zou ik direct naar de kliniek mailen waar ze geopereerd is. Ik vind het echt raar dat ze Hupkens nog niet heeft gesproken. Hij is hier gewoon verantwoordelijk voor lijkt me. Rot hoor, zo kort PO en dan tegen dit allemaal aan lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja fouten zijn inderdaad menselijk. Maar ze is nu al 3 of 4x langs geweest bij diana en ze wordt maar niet doorgestuurd naar hupkens en krijg elke keer alleen maar advies enz van diana. Dit is ook de reden dat ik mee ga vandaag want diana is helemaal geen arts.

En frans straten is inderdaad een hele goeie arts! Ik hoor bijna alleen maar meiden die tevreden zijn over hem, alleen hij wilde maar tot 550cc gaan bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moet opnieuw geopereerd worden.

Borsten zijn inderdaad ongelijk plus ze heeft al kapselvorming dus die ene borst gaat alleen maar lelijker worden.

Over 6 maanden kan ze vanwege die kapsel vorming pas geopereerd worden.

Het wordt nu wel kostenloos opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg! Ik zeg heel eerlijk dat ik het "rot" vond. Niet alleen voor je kliniek, maar ook omdat er toch "negatief" werd gesproken over Diana. Maar ik hoop dat je mij ook begrijpt, ik ben een zeer tevreden klant. En ik ben niet alleen blij met haar of frans straten maar ook met het resultaat; ook van binnen. Ze zeggen dat ik straal en meer zelfverzekerheid uitstraal sinds ik de vergroting heb. Ik ben zo gelukkig!! Dus ik hoop van harte dat jouw vriendin over een tijd net zo kan stralen als ik nu doe (en ik houd mijn vingers gekruist want ben pas 3 weken po, en het herstel heb je nooit zelf in de hand ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aiiii heeft dat ongelijke te maken met dat kapsel?

En wordt ze dan weer door hupkens geopereerd? Of heeft ze daar geen vertrouwen meer in?

Jeejte tot 6mnd is wel lang wachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg! Ik zeg heel eerlijk dat ik het "rot" vond. Niet alleen voor je kliniek, maar ook omdat er toch "negatief" werd gesproken over Diana. Maar ik hoop dat je mij ook begrijpt, ik ben een zeer tevreden klant. En ik ben niet alleen blij met haar of frans straten maar ook met het resultaat; ook van binnen. Ze zeggen dat ik straal en meer zelfverzekerheid uitstraal sinds ik de vergroting heb. Ik ben zo gelukkig!! Dus ik hoop van harte dat jouw vriendin over een tijd net zo kan stralen als ik nu doe (en ik houd mijn vingers gekruist want ben pas 3 weken po, en het herstel heb je nooit zelf in de hand ;))

Diana wist ook van mijn topic af en dus ook wie ik was. Er werd mij vriendelijk verzocht om te stoppen om het hierover te praten op dit forum.

ik ga me er verder ook niet meer over uitlaten want het ging mij erom dat mijn vriendin geholpen werd en dat ze weer gelukkig zou zijn en dat wordt nu gelukkig kostenloos gedaan en daar gaat het om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben ook benieuwd naar kapsel. Ik wist niet dat je zo zo snel kon krijgen! Maar hupkens schijnt een enorm goede arts te zijn. Ik ben zoooo blij met mijn Straten boobs, maar toen ik nog niet geopereerd was en foto's van zijn resultaten zag dacht ik even....oei kan ik nog ruilen? Maar nu denk ik, nee geruild had niet gehoeven hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aiiii heeft dat ongelijke te maken met dat kapsel?

En wordt ze dan weer door hupkens geopereerd? Of heeft ze daar geen vertrouwen meer in?

Jeejte tot 6mnd is wel lang wachten.....

Nee de kapsel heeft niets te maken met het maat verschil, die kapsel is gewoon pech zei ze kan bij iedereen gebeuren.

Maar ze wordt door een andere arts geholpen dan dat ging diana nog uitzoeken wie dat het beste kon doen dus ze weet nog niet wie.

Maar ja 6 maanden is lang... maar als het goed is heeft ze dan wel mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook erg vervelend kapsel vorming kan pc niks aan doen ik ben vandaag Door hupkens geopereerd hij is heel kundig dus hoop dat andere meiden nu niet gaan twijfelen Door situatie topiic!! Als mensen niet goed verder lezen denken ze negatief gelukkig word het kosteloos vergoed, hoop dat ze uit eindelijk mooie borsten zal krijgen, kapsel vorming heeft niks met hupkens kundigheid te maken pure pech dus hoop dat dames die nog Door hem geopereerd moeten worden niet twijfelen aan kundig heid het is echt een klote situatie en snap hoe ze zich voelt zou ook echt in zak en as zitten maar het ligt niet aan pc en dat moet wel duidelijk zijn vind ik want als je topic leest , word hupkens niet goed weg gezet en dat is in dit geval niet terecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

lang leve de Social Media dan in dit geval ;) Is toch slechte reclame als ze niet kosteloos zou vervangen...

Fijn voor je vriendin Bboobie!

Word vergoed zie aar berichten terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het verschil in grootte heeft niets te maken met de kapsel vorming zei ze.

maar fouten zijn menselijk zoals ik al zei.

het wordt opgelost en daar gaat het om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word vergoed zie aar berichten terug

Ja, je snapt mijn bericht denk ik verkeerd ;) Ik bedoelde dat Diana schijnbaar ook dit forum leest en op de hoogte is van dit topic. Dus wie weet of het anders wellicht helemaal niet vergoed was geworden.... Maargoed, dat weet je dus niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat er een goede oplossing is en dat het allemaal netjes kosteloos opgelost gaat worden, en zo hoort het ook naar mijn idee.

Heeft Dr Hupkens het nu zelf ook kunnen zien, of is het gesprek alleen met Diana geweest?

Het verhaal dat het nu al aan het kapsel ligt ( ik neem aan dat er bedoeld word,overmatige kapselvorming) vind ik zelf een beetje dubieus,is dit ook al vastgesteld door een pc?

Het is een hele tijd wachten voor je vriendin, maar ze weet wel dat er een oplossing komt, en dat moet een enorme opluchting voor haar zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.