Ga naar inhoud

Boobbzz: 1 September 2015 : Dr Straten : Kliniek Heyendael.


Aanbevolen berichten

Boobz; opereert van straten alleen in Nijmegen? Ik woon in Limburg wil t liefst bij hem eigenlijk. Ik heb op de site van Diana gekeken maar kom er niet echt wijs uit hoe dat nou werkt. Succes met t herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Molly,

Straten opereert via zijn eigen kliniek in Nijmegen.. Via Diana opereert hij volgens mij in Barendrecht, maar dat kan ik je niet precies vertellen omdat ik gewoon rechtstreeks naar zijn eigen kliniek ben gegaan..

Je zou ook even naar ze kunnen bellen? Dan weet je het gelijk!

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet opereert hij via Diana ook in Nijmegen. De consulten vinden plaats in Barendrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobzz Hoe is het vandaag met jou? Met mij steeds een stukje beter. Heb nog wel last met ademhalen een soort steken krijg ik dan. Weet niet of dit met vocht te maken heeft maar dat denk ik wel.

Verder werken mijn armen nog steeds niet en begin me daar tog wel zorgen om te maken. Ik ga vanmiddag misschien tog maar even bellen om te vragen of dit normaal is.

Ben nu tog als 6 dagen po. Het is net alsof die spier klem zit. Dat ik niet verder kan met die arm.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Dames :-)

Met mij gaat het eigenlijk best wel goed, alleen heb ik vannacht niet zo goed geslapen..

Ik heb ook nog steeds last van m'n armen.. Ik kan ze tot een bepaalde hoogt omhoog doen en dan lijkt het met op ze 'op slot' springen en niet verder willen..

Als je belt hoor ik graag wat ze zeiden ;-).. @SamanthaRomy

Het zou goed kunnen dat die operaties ook allemaal in Nijmegen zijn, ik ben meteen via Kliniek Heyendael gegaan dus dat weet is niet precies @Noraa & @Molly81 :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobbzz

Ik heb net gebelt met Tanne. En ze zegt dat ze dat vaker horen en dat het erbij hoort. Waarschijnlijk houden wij veel vocht vast en daardoor is ook alles nog erg gezwollen. Het moet met een paar dagen beter gaan zegt ze.

Ik had eigenlijk op een antwoordt met een oplossing gehoopt. Wil zo graag me armen weer bewegen. Ik drink me rot 3 liter per dag en drink groene thee.

Ik ben trouwens ook kortademig kan geen diepe adem halen. Heb jij dat ook?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee SamanthaRomy,

Goed dat je toch gebeld hebt! Dan kunnen we niks doen als afwachten!

Dat heb ik ook, als ik dan diep adem haal krijg ik een soort van 'steek'..

Vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter hier, ik hoop met jou ook?

Ben alleen super moe!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.