Ga naar inhoud

Boobbzz: 1 September 2015 : Dr Straten : Kliniek Heyendael.


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Afgelopen Dinsdag , 1 September 2015 , was het eindelijk zover.. Mijn BV!!

Al sinds mijn 5e riep ik dat ik later siliconen borsten wilde, en nu (14 jaar later) was het eindelijk zover..

Ik mocht me Dinsdag al om 7:15 uur melden bij de kliniek, ik begon het toch wel spannend te vinden..

Ik was de tweede op het programma die dag, na een infuus geprikt te hebben (wat gelukkig in een keer raak was!! Ben normaal heel moeilijk te prikken) reden ze me naar de OK. Daar kreeg ik het narcosemiddel waar ik heel duizelig van werd, maar voordat ik iets kon zeggen, was ik al in dromenland.

Een uurtje later werd ik wakker op de uitslaap kamer, met eindelijk borsten!!

Ik had voor mijn operatie een 70 A, Soms een kleine B.. En hoop met 375 cc High Profile op een mooie D uit te komen.. Iemand die ervaring heeft met deze maat en het resultaat? Ik ben 1.75 en weeg 58 kg.

De afgelopen dagen wel wat pijn gehad, maar gelukkig gaat het steeds iets beter!!

Voor iedereen die nog onder het mes moet, veel succes!! Het is de pijn dubbel en dwars waard! (Vind ik nu al, hahaha)

Liefs van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Gelukkig gaat het elke dag wat beter:) Hoe vind je ze qua grootte nu? Ik ben ong vergelijkbaar (172cm/57kg) maar twijfel over het aantal cc. Heb van mezeld een 75b. Succes de komende dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga komende week op 2e consult en wil een operatie inplannen voor begin oktober, dus nog geen datum. Zeker spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor de 2e keer naar dr Straten. Ook bij dr Hupkens geweest maar de goede resultaten en verhalen over dr Straten winnen het toch;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobzz ik moest eigenlijk ook 17 september maar dan kan ik niet want begin 15 september bij mijn nieuwe baan. Waar ik zo zenuwachtig voor ben dat ik nog niks kan. Werk op kantoor dus hoef geen zware handelingen te doen maar zoals ik me nu nog voel kan ik niet werken. Heb dus nog anderhalve week om weer goed uit te voeten te komen. Ik ga aanstaande donderdag 10 september op controle.

Ik draag trouwens een 75 c. Je kan bij mij ook foto's bekijken hoe het er nu uit ziet.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond straten een aardige man, hij luisterd goed naar wat je wensen zijn..

Hij doet geen extreme dingen (dat zei hij in ieder geval tegen mij)..

Zo was 375cc bijvoorbeeld bij mij het maximale, groter wilde hij (en ik trouwens ook) niet gaan... Het is mij allemaal goed bevallen, niet alleen straten maar ook de verpleegsters enz zijn heel erg aardig en stellen je op je gemak.. Geen 'lopende band' werk om het zo maar eens te zeggen.. Ik denk dat je bij hem in goede handen bent @YR!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even bij je gekeken @samantharomy , dat ziet er ook al mooi uit..

Bij mij zitten ze ook nog zo hoog!! Spannend dat je bijna begint bij je nieuwe baan.. Hopelijk ben je tegen die tijd een heel eind opgeknapt! Ik zou nu ook echt nog niet kunnen gaan werken..

Gelukkig werk ik samen met mijn moeder die nu alles op zich neemt..

Ben benieuwd hoe de controle gaat, dan kregen we toch ook die beruchte borstband!?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn om te horen!

Ik las al zoveel goede berichten over hem.

Ben jij via Diana bij Straten terecht gekomen of gewoon door het kliniek zelf?

Ikzelf weet namelijk nog niet helemaal wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via de kliniek zelf gegaan, kost wel wat meer maar dan kun je wel kiezen voor langere nazorg.. En Nijmegen was voor mij bovendien ook een stuk dichterbij!

Ik zie dat je uit Overijssel komt, dat is best dan wel een eind.. Succes met het maken van je keuze :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook het gevoel alsof me oksels rauw zijn. Ik vraag me wel af of die armen vanzelf weer gaan werken. Of dat we moeten gaan oefenen. Vind dat het ergste hoor die armen. Ik lijk wel een klaager. Geduld is niet 1 van mijn pluspunten. Je bent zo afhankelijk nu ook.

Ademhalen is trouwens ook een probleem ben heel kortademig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.