Ga naar inhoud

JeanGrey : 19 november 2015 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben Jean uit het zuiden van Nederland. Ik loop al jaren met het idee om mijn borsten te laten verkleinen en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt.

De laatste BH´s die ik besteld heb, waren maat 90I. Beugels verdraag ik al jaren niet meer. Inmiddels ben ik wel behoorlijk afgevallen, dus mijn omvang is minder geworden en mijn cupmaat waarschijnlijk ook, maar ze zijn zo zwaar... ik heb al 20 jaar last van mijn nek, schouders en bovenrug. Ook al een aantal keer fysio voor gehad, maar het is nooit echt weggegaan. En nu ben ik het beu. Ik sta nu op het punt dat ik me afvraag wáár ik het wil laten doen. Ik ben al bij e huisarts geweest en die hoeft alleen maar een naam te hebben en dan schrijft hij een verwijsbrief. Hopelijk kan dit forum me helpen een keuze te maken.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Ik ben niet heel actief geweest op dit forum, maar ik kan jullie nu wel verslag doen van mijn borstverkleining. Ik weet niet goed wat ik moet schrijven, dus spiek ik bij een ander verslag.
Ik heb een paar hele drukke weken achter de rug, en heb bewust de gedachte aan de operatie verdrongen. Alleen de nacht ervoor heb ik slecht geslapen. 's Ochtends was ik ook al zenuwachtig. We moesten om 11.45 uur in de kliniek zijn. Iedereen was daar ontzettend aardig. Het enige wat me een beetje tegenstond, was dat het een soort van noodbouw betreft. Allemaal heel netjes en zuiver natuurlijk, maar ik was me er continu van bewust, dat het van die modules waren.