mickey Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 ik vind het erg moeilijk om een goede keus te maken voor een goede sportbh voor na de operatie. Dus nu was ik benieuwd wat voor merk en soort bh degenen hebben aangehad die al geopereerd zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Ik heb een sportbh aan gehad van de Livera, dat was de bh die ze mij adviseerden. Het merk is Triumph Tri-Action. Wat ook wel handig is is om een zwarte aan te schaffen. Mocht er toch een klein bloedvlekje in komen dan valt het niet op wanneer je een wond hebt die nog iets lekt. Ik heb de volgende dag na mijn bvk gevraagd welke cupmaat ik ongeveer nodig had. Je kan dan 2 maten bh's halen en dan weet je welke het beste past zodat je 1tje kan omruilen voor de goede maat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 ik kreeg van mijn pc het advies om een sportbh mee te nemen met een voorsluiting,maar die zijn moeilijk te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 ik kreeg van mijn pc het advies om een sportbh mee te nemen met een voorsluiting,maar die zijn moeilijk te vinden.ik mocht juist geen met voorsluiting triumph tri acion en die van hema heb ik gebruiktZoek je één met voorsluiting: fila atletica Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 ik zag ook op de site van kiesdejuistesportbh.nl goede bh's staan voor na een borstoperatie.Zijn wel wat prijzig vind ik.Heeft iemand ook ervaring met de site emdaplast.nl??Heeft iemand daar een bh bestelt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 Zijn er hier vrouwen die bij www.emdaplast.nl een bh hebben aangeschaft voor na hun borstverkleining??Zo ja wat zijn jullie ervaringen met de ze bh's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Janet heeft een bh besteld via emdaplast. Misschien kan je haar vragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 De bh die ze verkopen bij www.kiesdejuistesportbh.nl (de stabilizer van marena) verkopen ze dus ook bij emdaplast.nl Alleen het voordeel van emdaplast is dat hij daar bijna 25 euro goedkoper is. De site kiesdejuistesportbh koopt ze dus ook bij emdaplast in. Ik heb er nu 2 bij emdaplast bestelt scheelt bijna 50 euro op 2 bh's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Ik heb er ook daar bestelt want het scheelde nogal veel op een bh.Ik heb dezelfde bestelt als ze ook bij de site kiesdejuistesportbh hebben maar bijna 25 euro goedkoper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janet Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Ik heb BH's van Emdaplast!Ik ben er erg blij mee, ik heb de witte met klitteband en de zwarte met haakjes, de witte vind ik het prettigst zitten en draag ik het meest! Nu nog, ben morgen 5 weken precies na operatiedatum.De zwarte is fijner onder de kleding, deze doe ik voornamelijk aan als ik wegga. Omdat die niet zo boven de kleding uitkomt.De witte heb ik meteen de dag na ontslag aangedaan en geeft ontzettend veel steun, heerlijk! Ook na het wassen blijft ie goed! Ik doe beide BH's op de hand wassen. Wel erop letten dat je de klitteband op mekaar hebt met wassen.Al met al wil ik dus zeggen, ik beveel ze ieder aan!Nou succes ermee!Groetjes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 Ik heb niet dezelfde denk als jij janet.Ik heb die van het merk marena die met een helemaal dichte rug,deze zijn wel iets duurder als degene die jij hebt.Want jij hebt denk het model bella of bianca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Ik heb er eentje met haakjes gekocht, maar nog niet aangehad. Lig nu nog in t ziekenhuis, 2 dagen post -op nu. Heb nu van t ziekenhuis aan, mr is ook emdaplast bh maar dan met klittenband. Zit fijn, maar lastig met dichtdken. Denk dat de haakjes beter zijn, maar ga t uitvinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest timmax Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Ja ik heb 2 bh's aangeschaft via Emdaplast, super zijn ze, 23 euro, met haakjes aan de voorkant.Je hebt ze ook al van 15 euro.Groet,Monique Link to comment Share on other sites More sharing options...
deempje Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Ik kreeg er in het ziekenhuis een aangemeten en dat was de Bella in het zwart van Emdaplast. Hij zit heerlijk al zou ik hem als ik hem op de site had gezien niet bestellen! dus een foto is geduldig zullen we maar zeggen.Ik heb ze ook van de Hema maar nog niet aangehad dat doe ik volgende week even maar als die niet afdoende steun geeft bestel ik nog zelf een Bella in het wit bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suri Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Ik koop er 1 van het ziekenhuis. Dat vroegen ze en leek mij het handigst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Bij mij was het zo dat de Livera in het ziekenhuis zat dus vandaar dat ze die sportbh ook adviseren denk ik. Maar moet zeggen dat die sportbh's me goed zijn bevallen en ik gebruik ze nog steeds wanneer ik ga sporten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inkie Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Mag ik jullie vragen welke jullie hebben aangeschaft, welke lekker zit en toch goed is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.