Ga naar inhoud

BH aangeschaft via emdaplast.nl ??


Aanbevolen berichten

ik vind het erg moeilijk om een goede keus te maken voor een goede sportbh voor na de operatie. Dus nu was ik benieuwd wat voor merk en soort bh degenen hebben aangehad die al geopereerd zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sportbh aan gehad van de Livera, dat was de bh die ze mij adviseerden. Het merk is Triumph Tri-Action. Wat ook wel handig is is om een zwarte aan te schaffen. Mocht er toch een klein bloedvlekje in komen dan valt het niet op wanneer je een wond hebt die nog iets lekt. Ik heb de volgende dag na mijn bvk gevraagd welke cupmaat ik ongeveer nodig had. Je kan dan 2 maten bh's halen en dan weet je welke het beste past zodat je 1tje kan omruilen voor de goede maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg van mijn pc het advies om een sportbh mee te nemen met een voorsluiting,maar die zijn moeilijk te vinden.

ik mocht juist geen met voorsluiting

triumph tri acion en die van hema heb ik gebruikt

Zoek je één met voorsluiting: fila atletica

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag ook op de site van kiesdejuistesportbh.nl goede bh's staan voor na een borstoperatie.Zijn wel wat prijzig vind ik.

Heeft iemand ook ervaring met de site emdaplast.nl??Heeft iemand daar een bh bestelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh die ze verkopen bij www.kiesdejuistesportbh.nl (de stabilizer van marena) verkopen ze dus ook bij emdaplast.nl

Alleen het voordeel van emdaplast is dat hij daar bijna 25 euro goedkoper is.

De site kiesdejuistesportbh koopt ze dus ook bij emdaplast in.

Ik heb er nu 2 bij emdaplast bestelt :41: scheelt bijna 50 euro op 2 bh's. :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook daar bestelt want het scheelde nogal veel op een bh.Ik heb dezelfde bestelt als ze ook bij de site kiesdejuistesportbh hebben maar bijna 25 euro goedkoper :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb BH's van Emdaplast!

Ik ben er erg blij mee, ik heb de witte met klitteband en de zwarte met haakjes, de witte vind ik het prettigst zitten en draag ik het meest! Nu nog, ben morgen 5 weken precies na operatiedatum.

De zwarte is fijner onder de kleding, deze doe ik voornamelijk aan als ik wegga. Omdat die niet zo boven de kleding uitkomt.

De witte heb ik meteen de dag na ontslag aangedaan en geeft ontzettend veel steun, heerlijk! Ook na het wassen blijft ie goed! Ik doe beide BH's op de hand wassen. Wel erop letten dat je de klitteband op mekaar hebt met wassen.

Al met al wil ik dus zeggen, ik beveel ze ieder aan!

Nou succes ermee!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet dezelfde denk als jij janet.

Ik heb die van het merk marena die met een helemaal dichte rug,deze zijn wel iets duurder als degene die jij hebt.Want jij hebt denk het model bella of bianca?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb er eentje met haakjes gekocht, maar nog niet aangehad. Lig nu nog in t ziekenhuis, 2 dagen post -op nu. Heb nu van t ziekenhuis aan, mr is ook emdaplast bh maar dan met klittenband. Zit fijn, maar lastig met dichtdken. Denk dat de haakjes beter zijn, maar ga t uitvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Ik kreeg er in het ziekenhuis een aangemeten en dat was de Bella in het zwart van Emdaplast. Hij zit heerlijk al zou ik hem als ik hem op de site had gezien niet bestellen! dus een foto is geduldig zullen we maar zeggen.

Ik heb ze ook van de Hema maar nog niet aangehad dat doe ik volgende week even maar als die niet afdoende steun geeft bestel ik nog zelf een Bella in het wit bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.