Ga naar inhoud

Een bh vinden na de 6 weken grens


Latina

Aanbevolen berichten

Ik ben nu bijna 6 weken po en kan nog geen bh vinden die ik lekker vind zitten.

Ben zelf gaan opmeten op wat voor cup maat ik zou moeten zitten en dan kom ik tussen de cup 75/E /F te zitten.

Nu als de bh in die maten pas wilt het niet.

De cup bedekt net mijn tepel.

Is dit herken baar voor de andere

En wat moet ik hier mee ?

Me borsten voelen nog niet helemaal zo als het hoort voor mij gevoel.

in de ochtend zijn ze nog best pijnlijk en gespannen.

Maar waarneer ik weer actief ben trekt dat weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Heb pas sinds week 8 dat bhs me lekker zitten, maar de maar is nog wel een dingetje.. 70h veelal nu, maar die zitten soms wel te strak.. Erg moeilijk, ben nu 11 weken po geloof ik, en ze moeten nog steeds wat zakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag na 6 weken weer een normale bh aan maar je borsten zijn nog niet 100% in hun uiteindelijke vorm daardoor kunnen bh's niet fijn zitten of is het lastig überhaupt een passende bh te vinden. BH's zijn veelal ontworpen voor vrouwen zonder prothesen, waardoor borsten met prothesen die veelal meer projectie en ronder zijn niet goed passen.

Sowieso heeft elk merk toch wel een eigen pasvorm en is het proberen en passen welke merken voor jou het best zitten waarbij het best kan zijn dat je een vrij grote cupmaat gaat hebben met een kleine omvang (65/70/75).

Succes ;)

Ohwja, moraal van dit verhaal is dat het inderdaad lastig is een goed zittende bh te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja me borsten zijn wel wat zachter maar er zit nog geen hang in dat ik me borst bij wijze kan tillen.

Ik heb een omvang 72 dus misschien moet ik de 70 omtrek gaan proberen kijken of dat wat is .

Zal ze moeten bestellen dan want er is geen 70 bijna te verkrijgen en grote cup.

Ik ga wel wat langer Door lopen met een sportbh tot dat ik 12 weken po ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bh gekocht waarbij de cup helemaal van kant is. Dus geen voorgevormde cup. Gister bruiloft van mijn moeder gehad en met toestemming van dr nio hele dag normale bh aan gehad (3weken po) en met alleen kant zat mij het beste omdat dat mooi rond je borst gaat zitten en een voorgevormde cup nu nog niet mooi zit. Die zou je ook nog kunnen proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch laten opmeten bij de hunkkemuller en en volgens hun een 70/H

Nou ik zei dat kan dus niet hoor!

Blijkbaar is 75 omvang te groot en daarom valt het niet goed.

Maar ze zegt de boel is nogal gespannen dus zei ze dat ik tog moest wachte tot het wat soepeler is.

Ff geduld dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 mnd po maar loop ook nog steeds in m'n sportbhs.

Ook ik ben nog steeds niet De bh tegengekomen,

herkenbaar dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik geluk heb denk ik. 5 weken PO en vandaag maat gemeten en bh's gepast. Verschillende bh's zaten echt heel erg mooi en best wel lekker! Of krijgen jullie pas last als jullie ze een hele dag dragen?

Achja, over een week ga ik het uitproberen of ik het ook een hele dag uit houd Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fynic fijn dat jij wel zo snel een bh hebt kunnen vinden.

This lastig vooral met nepntieten en best wel een groot volume dus dan gaat het niet zo makkelijk.

Wilde echt een E cup hebben maar denk niet dat het hem wordt tenzij ze nog slinken maar zijn alleen maar voller geworden na mij idee.

Dus voorlopig de sportbh"s dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zo benieuwd. Had heel dom bh's gekocht in maat 75F. Die zaten heel mooi. Maar nu staan de beugels van de ribben af, en als ik ze aandruk puilen de borsten uit. Dus te klein. Ik blijf voorlopig de sportbh dragen. Tot ze geheel in model zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt- heel veel gewone bh's met beugel zitten nog niet prettig. Of passen gewoon niet.

Toch heb je heel veel diverse soorten. En wellicht vind je er toch eerst wel één?

Een soft padded( voor gevormd) kun je wel gewoon proberen. Voornamelijk is het belangrijk dat de beugel goed aansluit en niet pijnlijk is En de bh moet zelf wel goed om je borst heen sluiten.. dan ben je al op de goede weg.

En hij moet mooi stevig zijn ook. Je bent immers de sportbh gewend, niet waar?

Vaak is het een kwestie van geduld. Iedere week is er weer een verandering. En worden je je borsten wat soepeler. Dan is het makkelijker om beugel bh's te dragen.

Draag zolang je je lekker voelt nog je sport bh. En mocht je toch nog een leuke beugelbh vinden? Probeer dan het langzaam op te bouwen. Be ugels blijven in het begin pijnlijk. Doe rustig aan. En neem je tijd.

Het komt uiteindelijk allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je thuis zelf net zo goed hoor... Belachelijk dat iemand 1 x fout is opgemeten door een medewerker van Hunkemöller, dat meteen dan het hele bedrijf niet meer deugt.( aldus een mening wat ik op het forum ben tegengekomen). Ik spreek uit eigen ervaring: heb er er jaren zelf gewerkt.

Je kunt online bij heel veel lingeriezaken maattabellen bekijken.

Hou er rekening mee dat als je vanaf je sportbh je maten meet, er nog wel bepaalde marge is.

Sportbh zit strak om je lijf. En een normale beugelb ( soft) zal toch iets meer projectie gaan geven. En dat kan bij sommigen wel een paar cm schelen.

Je meet strak de onderkant dus zeker niet te losjes. ( dus waar de band zit) bv 72cm wordt dan omvang 70 cm- 77 cm wordt dan omvang 75 bv.

Dan meet je het brede gedeelte van je borst.. stel: je hebt gemeten dat je bv 75 cm omvang hebt?

En je bovenwijdte zit rond 95 cm? Dan kom je uit op een Grote D.. of een E cup.

Ook dat kan per merk bh, per persoon ook nog verschillen.

Tabellen kun je dus online vinden.. en een gele meetlint in huis? En lukt het niet meteen? Vraag ff een vriendin.. als je dat handiger vindt.

Dan kun je nu thuis aan de slag.

Bh moet goed aansluiten. Als een een soort tweede huid. Beugels mogen niet knellen. De omvang is erg belangrijk. Koop jij een bh die net wat te ruim is? Dan kruipt ie achter omhoog. Dat zie je tegenwoordig nog heel vaak bij jonge meisjes. Hebben gewoon naar de cup gekeken.. en die zit dan goed, maar niet goed de omvang berekend.

Nou ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

Graag gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met Hunkemöller bh's ik heb nog niet van een ander merk geprobeerd! Ik weet helaas nog steeds niet exact wat voor maat ik heb! Ik draag trouwens ook nog steeds mijn sport bh, zit toch het lekkerst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Gotcha!! Heb ik zeker wat aan. Omdat ik een hekel had aan mijn borsten heb ik nooit de moeite genomen om het fatsoenlijke op te meten of te laten opnemen. Ook nog nooit mooie lingerie gekocht daardoor.

Maar ik ga pas opmeten na 6 weken aangezien er nog het e.e.a. kan veranderen volgens mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is inderdaad zo lastig echte borsten zit het meeste onder de borst.

Bij nep zit het helemaal verdeeld.

Dus wat ik op Google zag is dat je vaak een cup maat meer moet nemen ookal geeft het opmeten een bepaalde cup.

Misschien is het inderdaad een goed idee om op Internet naar bh,s te gaan kijken als me borsten wat soepeler zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Gotcha!! Heb ik zeker wat aan. Omdat ik een hekel had aan mijn borsten heb ik nooit de moeite genomen om het fatsoenlijke op te meten of te laten opnemen. Ook nog nooit mooie lingerie gekocht daardoor.

Maar ik ga pas opmeten na 6 weken aangezien er nog het e.e.a. kan veranderen volgens mij ;)

Er verandert echt veel mijne veranderen echt met de week.

Denk dat er bij niet veel meer zal veranderen ben bijna 6 weken po enigste wat nog zal veranderen is de soepelheid denk ik.

Maatja dat blijft een verassing

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik naar Hunkemöller ging na 6 weken zat ik op 85G nou veeeeeels te groot dus, maar ze waren nog zo groot dat het gewoon paste, ik raad je aan om nog niks te kopen want uiteindelijk zit het maar in je kast en kun je er niks mee, bij Hunkemöller smeren ze je altijd groter aan! Je moet geduld hebben ik denk dat uiteindelijk toch op een E zit! Ik vond ze in het begin maar veels te groot en nu vind ik ze te klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom via de meet methode op een 75D uit, en die droeg ik voor de bv, heb ze gepast maar mijn borsten passen niet in die cups. Ik hoorde dat curvy Kate ook heel goed zitten, ik ga die over ( yeah) eens passen bij een lingeriewinkel.

Ik vind het ook zo jammer dat de mooiste bh's bij hunkemoller maar vaak tot D of E gaan. Ik wil mijn borsten juist nu in sexy gevalletjes hullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je thuis zelf net zo goed hoor... Belachelijk dat iemand 1 x fout is opgemeten door een medewerker van Hunkemöller, dat meteen dan het hele bedrijf niet meer deugt.( aldus een mening wat ik op het forum ben tegengekomen). Ik spreek uit eigen ervaring: heb er er jaren zelf gewerkt.

Je kunt online bij heel veel lingeriezaken maattabellen bekijken.

Hou er rekening mee dat als je vanaf je sportbh je maten meet, er nog wel bepaalde marge is.

Sportbh zit strak om je lijf. En een normale beugelb ( soft) zal toch iets meer projectie gaan geven. En dat kan bij sommigen wel een paar cm schelen.

Je meet strak de onderkant dus zeker niet te losjes. ( dus waar de band zit) bv 72cm wordt dan omvang 70 cm- 77 cm wordt dan omvang 75 bv.

Dan meet je het brede gedeelte van je borst.. stel: je hebt gemeten dat je bv 75 cm omvang hebt?

En je bovenwijdte zit rond 95 cm? Dan kom je uit op een Grote D.. of een E cup.

Ook dat kan per merk bh, per persoon ook nog verschillen.

Tabellen kun je dus online vinden.. en een gele meetlint in huis? En lukt het niet meteen? Vraag ff een vriendin.. als je dat handiger vindt.

Dan kun je nu thuis aan de slag.

Bh moet goed aansluiten. Als een een soort tweede huid. Beugels mogen niet knellen. De omvang is erg belangrijk. Koop jij een bh die net wat te ruim is? Dan kruipt ie achter omhoog. Dat zie je tegenwoordig nog heel vaak bij jonge meisjes. Hebben gewoon naar de cup gekeken.. en die zit dan goed, maar niet goed de omvang berekend.

Nou ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

Graag gedaan!

Helemaal mee eens hoor wat hunkemöller betreft.

Ik dacht dat ik altijd 85 c had tot ik laatst voor een nieuwe BH bij hun langs ging,het advies van de verkoopster was om een 80 d te passen.

De beha zit voor de onderwijdte nog wel strak maar voor cup D erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die maten ook maar lastig.

Als ik meet kom ik ongeveer op 65D uit, maar toen ik laatst een E paste snel (ik moest wel, hij was zo leuk en in de sale) bedekte deze ook slechts mijn tepels.
Nou zo groot zijn ze écht niet.

Maar ik ga toch gewoon shoppen volgende week :P en dan verkoop ik het wel weer als het niet past haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een rare reactie ,maar ik heb sinds mn bv helemaal nog geen echte fijne bh gevonden,en ik heb ze al heel wat jaartjes!Ik vind ze gewoon niet meer lekker zitten sinds dat ik siliconen heb,op 1 of andere manier voel ik nu steeds die beugels drukken ,en de bandjes knellen vaak ook nog erbij door het gewicht.

maten en merken er is altyd wel iets van gedoe hahaha.

Je wilt niet weten(sommigen van jullie weten dat al) hoevel bhs ik al weer doorverkocht hebde mooiste exemplaren kwamen voorbij ,hihi.

Ik heb echt al zoveel merken geprobeerd en duur of goedkoop ,vind t eigenlijk weinig uitmaken,toch draag ik ze altyd heel braaf,heb mn bh geen uur uit,want zonder is ook niet echt je van het meer hahaha dat gebungel!

Maar zelfs al heb ik en redelijk fijne bh koop ik van dat zelfde merk een andere ,dan HOPPA zit ie ineens weer heel anders!

Dus ik weet het niet meer......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.