Ga naar inhoud

Knoopjes van oplosbare hechtingen;


Aanbevolen berichten

Ik maak me werkelijk zorgen...

Mijn knoopjes van de hechtingen zijn niet afgeknipt. Bij mijn borsten heb ik de huisarts het laten doen, maar de knoopjes van de hechtingen in mijn navel (ik heb een BWC gehad) zitten helemaal vast, omdat m'n navel intussen gewoon aan het genezen is. Hoe moet dat nu? Zullen die knoopjes er vanzelf af vallen of heb ik nu een uitdaging? Als ze er wel af hadden moeten worden geknipt dan ben ik echt zuur, want ze zitten nu al onder de korstjes enzo. Dat zou betekenen dat m'n litteken er lelijker op wordt! En juist bij de navel valt dat erg op...

Zelfde verhaal bij m'n buik-litteken precies onder m'n navel. ook daar niet afgeknipte knoopjes waardoor het lelijker geneest ben ik bang.

Ik had al gebeld naar Boerhaave, maar ik kreeg niet echt duidelijk antwoord op mijn vragen over de knoopjes.

Ik BAAL enorm want ben echt bang dat dit m'n litteken lelijker maakt dan nodig was geweest!!!!!! :103:

Zijn bij iedereen alle knoopjes netjes afgeknipt?

Wat moet ik nou doen? Toch nog maar eens bellen met Boerhaave zeker???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ben ik dus echt de l*l! Ik ben er boos van! :angry:

Nu kunnen die knoopjes er niet meer mooi afgehaald worden, zonder de littekens weer open te maken! En daar wordt het niet mooier op!!! Wat moet ik nou doen!? Ik wil gewoon dat het mooi geneest, maar dat gaat niet met die knoopjes (denk ik) en ze loshalen betekenlitteken weer openmaken.

Werkelijk, de moed kan me in de schoenen zakken. Dat kan toch niet waar zijn?! M'n navel zit vol met knoopjes die er allang uit hadden moeten zijn dus!!! :excl:

Ben bang dat m'n navel nooit mooi zal worden zo :102: :102: :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat hebben ze gezegd toen je belde?

Misschien moeten ze er sowieso langer inzitten bij een bwc, vervelend is dat we hier zo weinig mensen hebben zitten met een bwc...

Misschien moet je eens een topic maken op het bwc forum met de vraag wanneer hun knoopjes weg mochten

En het komt allemaal in orde!

Of is het een heel nieuwe draad die wij hier niet kennen, kan altijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dan alleen ervaring met een bv. Ik had ook oplosbare hechtingen, maar bij mij zijn de knoopjes er vanzelf afgegaan. Toen ik na 11 dagen op controle moest bij de arts, heeft ie gezegd dat dat vanzelf gaat... Raar, want lees hier dat ze toch worden afgeknipt bij de meesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dan alleen ervaring met een bv. Ik had ook oplosbare hechtingen, maar bij mij zijn de knoopjes er vanzelf afgegaan. Toen ik na 11 dagen op controle moest bij de arts, heeft ie gezegd dat dat vanzelf gaat... Raar, want lees hier dat ze toch worden afgeknipt bij de meesten.

Zijn ze er bij jou al af gevallen dan? Hoe lang duurde dat? En hoe geneest je litteken daar waar de knoopjes nog zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, toen ik na twee weken ben gaan smeren met bio-oil zaten ze er nog aan.

En denk na 4 weken wreef ik zeg maar het eerste knoopje eraf. Absoluut zonder ruw te masseren ofzo, ik wreef er gewoon licht overheen en toen ging ie eraf. Had het eerst niet eens echt door. Voelde dat ik ergens overheen wreef. Vond het niet echt een knoopje eigenlijk, maar meer een uiteinde van het draadje.

En zo ging het met de andere drie ook...denk dat na 5 weken alles weg was.

Alles geneest prima, maar zoals je misschien wel op de foto's in mijn album kunt zien, zie je wel een soort stipjes op de plekken waar de uiteinden/knoopjes hebben gezeten. Hoop wel dat dat nog minder wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, ik vind 5 weken vrij lang duren voordat ze eraf vallen! Dan kun je toch ook niet echt smeren? Ik heb vanavond ook te horen gekregen dat ze er vanzelf wel af vallen, maar ik ga daar niet nog 4 weken op zitten wachten hoor. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister, na 3 weken dus, knoopjes er af laten halen. Volgens dr. Roddi hadden ze er dan ongeveer wel vanzelf moeten af zijn gevallen, maar soms 'duurt het langer' zei hij. Dus goed dat ik gegaan was. Ik denk dat je gewoon na 10-14 dagen even terug moet gaan naar Roddi en ze er alsnog moet laten afknippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja precies, dat ben ik ook van plan. Ik bel over een week wel even, want ik denk niet dat ze er voor die tijd vanzelf af vallen... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.