Ga naar inhoud

L1701 : 19 oktober 2015 : Dr.Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Het is allemaal heel goed gegaan vandaag! Tis uiteindelijk 325cc links en 375cc rechts geworden. Lig nu lekker op de bank maar ik moet zeggen dat de druk op m'n borst toch wel heftig is. Ook heb ik in m'n rechterborst af en toe flinke steken..en natuurlijk denk je bij elk pijntje: is dit normaal??

Ik zal morgen of overmorgen een uitgebreider verslagje plaatsen :)

Nu even bijkomen van deze dag en m'n boobies bewonderen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis gefeliciteerd met je boobs! Geniet er van en goed herstel gewenst. Ik wacht je verslag af! Ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

zoals beloofd bij deze mijn operatieverslag :)

Gisteren was eindelijk de grote dag! Zondagavond kreeg ik last van de zenuwen, geen eetlust en alleen maar bezig met het aftellen van de uren..

Maandagochtend moest ik me om 11u melden bij de kliniek. Netjes op tijd aangekomen, zonder zenuwen, kreeg ik meteen mijn kamer aangewezen. Ik had heerlijk een kamer voor me alleen. Direct kwam de verpleegster om de standaard vragen met me door te nemen. Je krijgt een patiëntenbandje om en vanaf dat moment voelde ik me ook een echte patiënt. Om half 12 mijn medicatie ingenomen en gehoopt dat ze me even later zouden komen halen.

Helaas werd ik pas om 13u opgehaald. Nou dat duurde een eeuwigheid voor mijn gevoel! Ik had nog steeds totaal geen last van zenuwen gelukkig, ik had er alleen maar heel veel zin in!

Eenmaal op de uitslaapkamer aangekomen werd ik onthaald door twee lieve verplegers. Wederom allerlei vragen, infuus prikken, bloeddrukband om, plakkers voor de hartmonitor en klaar is kees. Nu nog wachten op Frans....duurt langg!

Eindelijk kwam hij aangelopen. Alles goed opgemeten en hij adviseerde mij om toch 325 en 375cc te plaatsen ipv de 350 en 400cc die ik eerder had aangegeven. Ik vertrouwde helemaal op hem dus dit is het uiteindelijk ook geworden. 'Neeee, zei Frans, we gaan het niet te gek maken he vandaag? 325cc is groot zat' ;) Ok dan maar! :)

Hij heeft me persoonlijk naar de OK gereden en vanaf daar ging het heel snel. Hij liet me nog snel de doosjes van de implantaten zien en zei: 'we gaan beginnen!' Schouderklopje van Frans en weg was ik..

De operatie duurde maar een half uurtje en na een uur werd ik alweer wakker op de verkoever.

Heerlijk geslapen! Eenmaal bijgekomen heb ik even onder de dekens gespiekt..EINDELIJK :D

De verpleegster kwam meteen met een spiegeltje aangehold zodat ik ze goed kon bekijken.

Jeetje wat een ronde ballonnen zeg!

Gelukkig had ik helemaal geen last van bijwerkingen. Ik voelde me werkelijk kip-lekker!

Daarom mocht ik al snel terug naar de afdeling waar mijn vriend vol spanning zat te wachten.

Daar een lekker beschuitje gegeten, paar koppen thee gedronken en om half 7 mocht ik naar huis.

De autorit was minder prettig, flinke steken in m'n borst en een gigantische druk. De olifant bestaat inderdaad echt!

Vannacht redelijk goed geslapen en eigenlijk voel ik me heel goed. Alleen last van enorme spierpijn en druk. Als ik ga staan zwellen ze ineens heel erg op maar dat drukkende gevoel trekt na een tijdje wel weer weg.

Ik slik nog netjes alle medicatie en dat helpt wel goed.

De hele operatie is me enorm mee gevallen. Kliniek Heyendael, Frans en alle verplegers zijn helemaal top!

Ben zo enorm blij met mijn keuze!

Nu vollop genieten van mijn boobies en lekker herstellen.

De eerste foto staat in mijn gallerij, voor vriendinnetjes.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje! Fijn dat alles goed gegaan is. Ik herken van alles in je verhaal haha hoe gaat t herstel tot nu toe? Lekker rustig aan doen en genieten meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Leuk verslag! Geniet van je nieuwe boobs en goed herstel gewenst.

Als ik die verslagen lees verheug ik me alleen NOG maar meer op de operatiedag, maar denk wel dat ik de pijn echt nog onderschat. En een olifant op je borst? Ik heb geen idee hoe dat moet voelen, maakt me wel nieuwschierig. Is dat gek? Ben je daar dan niet benauwd bij? Of is het gewoon erge stuwingsachtige pijn/druk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje! Fijn dat alles goed gegaan is. Ik herken van alles in je verhaal haha hoe gaat t herstel tot nu toe? Lekker rustig aan doen en genieten meid

Het gaat heel goed tot nu toe! Probeer toch af en toe wat te lopen en te bewegen om te voorkomen dat ik zo stijf word. Deed jij dit ook? En het lijkt dat de 'pijn' savonds erger is dan overdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen meid! Ik mag over 2 wk naar Frans toe.

Ik stuur je een vriendschaps verzoek , heel benieuwd Oh nu dubbel hihi

Ik heb je geaccepteerd! Bij Frans ben je in goeie handen! Spannend allemaal he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Leuk verslag! Geniet van je nieuwe boobs en goed herstel gewenst.

Als ik die verslagen lees verheug ik me alleen NOG maar meer op de operatiedag, maar denk wel dat ik de pijn echt nog onderschat. En een olifant op je borst? Ik heb geen idee hoe dat moet voelen, maakt me wel nieuwschierig. Is dat gek? Ben je daar dan niet benauwd bij? Of is het gewoon erge stuwingsachtige pijn/druk?

Hey Sabry,

Ja kan ik me voorstellen dat je je er enorm op verheugt! Dat had ik ook :) en het vliegt voorbij. Voor je het weet heb je je mooie boobies! Die olifant, tja...ik denk dat als je wakker wordt op de verkoever dat je meteen begrijpt wat ik bedoel. Het voelt zwaar en gespannen. Ook wel benauwd af en toe. Het lijkt alsof je niet helemaal kunt inademen zeg maar..heel gek. Maar het went ;) ben benieuwd hoelang het zo gespannen blijft..ze zijn nu nog superhard haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed tot nu toe! Probeer toch af en toe wat te lopen en te bewegen om te voorkomen dat ik zo stijf word. Deed jij dit ook? En het lijkt dat de 'pijn' savonds erger is dan overdag?

Jaa dat lopen probeerde ik ook wel, alleen had ik daar de eerste dagen geen zin in haha. Pas vanaf de 4e dag ofzo naar buiten geweest. De pijn was eigenlijk constant. De rugpijn leek savonds iets meer maja als je een dag op de bank zit is dat ook niet bevorderlijk;) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag meid! Whahaa, ben benieuwd wat die olifant betekent maar ik zal het snelgenoeg weten! Je boobs zijn nu al supermooi, dat kan alleen nog maar verbeteren! Ik ben stiekum wel een beetje jaloers, ik moet nog zooooo lang wachten haha!! Rustig aan, denk aan jezelf, je herstel en de twins! Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het ermee?:D wordt de stijfheid al minder door het wandelen?

Hey Nora,

Mmm t gaat wel :) ben wel nog steeds heel stijf. Heb vooral last van de spanning/stuwing als ik langer gelegen heb en dan weer ga staan. Herken je dit? :) verder heb ik af en toe flinke pijnlijke steken en n paar blauwe plekken onderaan m'n borsten...wie mooi wil zijn moet pijn lijden he :P

Hoelang had jij last van die stuwing?

Hoe gaat het verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het goed gaat! Ik was met 6 dagen po weer normaal op de been:p de eerste dagen waren het ergste haha. Die stijfheid blijfr nog wel even. Spanning heb ik ook nog last van, het lijkt wel te veranderen. Stuwing zou ik niet weten hoe dat voelt XD ik ben nu weer normaal aan het werk en alles gaat goed. Heb nog een paar beperkingen. Autorijden ga ik morgen oefenen. Haren wassen kan ik nog niet. Haren kammen lukt half zelf. Mn jas aandoen gaat lastig. En verder let ik nog wel op met kracht zetten en tillen (mn mega tas hou ik zelfs met 2 armen vast haha). Al met al heb ik niets te klagen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hee meiden,

Vandaag ben ik dan eindelijk 6 weken PO! :)

Afgelopen weken zijn heel goed gegaan maar ik heb nog een flink verschil tussen mijn borsten..

Nu heb ik een aantal vraagjes hierover dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Kan het dat een borst nog moet 'ploppen' en de andere al geplopt is?

Kan de borstband de reeds gezakte prothese niet te ver naar beneden duwen? Ik moet de borstband langer dragen voor mijn rechterborst terwijl links al mooi op zijn plaats is...

Hoelang duurde het bij jullie voordat beide borsten mooi gelijk waren?

En nu na 6 weken: mag alles weer? Bukken, voorover buigen, tillen, in bad etc?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Zal deze week nog een foto plaatsen van mijn ongelijke boobies :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb even bij je foto's gekeken en je boobs komen van ver zeg! Ze zaten in het begin echt heel hoog. Gelukkig zijn ze allebei gezakt, alleen de ene idd niet ver genoeg.

Nu is het zo dat dat door het dragen van de band, toch nog zou kunnen gebeuren, dus heel goed dat je PC aangeeft dit te doen.

Je goede borst kan niet lager zakken dan wanneer hij op z'n plek zit (ja tenzij er bottoming out ontstaat natuurlijk, maar dat is niet iets dat veroorzaakt wordt door de band. Dat heeft met weefsel kwaliteit te maken en grootte van de pocket) Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Prachtig trouwens, die borst die al goed zit!! Als die andere straks ook op z'n plek zit, heb je een prachtstel!

Het ploppen haha. Dit heeft hier niets mee te maken. Jouw spier houdt gewoon de prothese aan die ene kant nog te hard vast... Heeft straten niet iets gezged over masseren van je spier of zo? Misschien dat ie dan wat losser komt. Je bent nu zes weken po, dus masseren zou geen probleem meer moeten zijn voor je kapsel. Misschien iets om eens na te vragen?

Het duurt vaak tot drie maanden po eer beide borsten gelijk zijn. Maar houdt het wel in de gaten.

Nu je de zes weken gepasseerd bent, mag je alles idd weer opbouwen. Je zult wel merken dat je aan de kant van de hogere borst, een ander gevoel zult hebben.

Niet alles weer in 1 keer willen doen, want je spieren hebben zes weken rust gehad ;)

Opbouwen is beter :)

In bad mag ook weer, tenzij je littekens nog niet helemaal dicht zijn.

Succes!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb even bij je foto's gekeken en je boobs komen van ver zeg! Ze zaten in het begin echt heel hoog. Gelukkig zijn ze allebei gezakt, alleen de ene idd niet ver genoeg.

Nu is het zo dat dat door het dragen van de band, toch nog zou kunnen gebeuren, dus heel goed dat je PC aangeeft dit te doen.

Je goede borst kan niet lager zakken dan wanneer hij op z'n plek zit (ja tenzij er bottoming out ontstaat natuurlijk, maar dat is niet iets dat veroorzaakt wordt door de band. Dat heeft met weefsel kwaliteit te maken en grootte van de pocket) Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Prachtig trouwens, die borst die al goed zit!! Als die andere straks ook op z'n plek zit, heb je een prachtstel!

Het ploppen haha. Dit heeft hier niets mee te maken. Jouw spier houdt gewoon de prothese aan die ene kant nog te hard vast... Heeft straten niet iets gezged over masseren van je spier of zo? Misschien dat ie dan wat losser komt. Je bent nu zes weken po, dus masseren zou geen probleem meer moeten zijn voor je kapsel. Misschien iets om eens na te vragen?

Het duurt vaak tot drie maanden po eer beide borsten gelijk zijn. Maar houdt het wel in de gaten.

Nu je de zes weken gepasseerd bent, mag je alles idd weer opbouwen. Je zult wel merken dat je aan de kant van de hogere borst, een ander gevoel zult hebben.

Niet alles weer in 1 keer willen doen, want je spieren hebben zes weken rust gehad ;)

Opbouwen is beter :)

In bad mag ook weer, tenzij je littekens nog niet helemaal dicht zijn.

Succes!!

Xxx BB

Dankje BB! Wat zouden we toch zonder jou moeten! :) ik ga Frans eens mailen en navragen of ik die rechterspier voorzichtig mag masseren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.