Ga naar inhoud

L1701 : 19 oktober 2015 : Dr.Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Na allemaal leuke verhalen van jullie te hebben gelezen, heb ik zelf ook maar een account aangemaakt.

Na lang twijfelen heb ik toch besloten om een bv te laten doen.

Ik heb 21 september een afspraak gepland bij Dokter Koeijers en 24 september bij Dokter Schiettecatte bij Aesthetic Beauty clinics.

Uit jullie verhalen bleek nogal dat dokter Koeijers een voorkeur heeft voor anatomische implantaten en dokter Schiettecatte juist voor ronde?

Ik weet zelf nog niet zo goed welke implantaten ik zou willen. Het belangrijkste vindt ik dat ik mooie volle natuurlijke borsten krijg.

Wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben 26 jaar, ben 1.65m en weeg 57kilo. Nu heb ik een kleine 75B.

Ik zou graag een volle C/kleine D willen, ook omdat ik nog geen kindjes gekregen heb en ik vaker lees dat je na het geven van borstvoeding nog minder over houdt :1:

Graag hoor ik jullie ervaringen met een van deze artsen en jullie voorkeur voor ronde of anatomische implantaten! :)

Ik kijk heel erg uit naar de komende periode en kan nu al bijna aan niets anders denken!!

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij Dr Koeijers. Hij was heel stellig in zijn advies. Anatomische protheses met meer dan 50 cc verschil tussen rechts en links, dit omdat ik ongelijke borsten heb doordat mijn borstkas rechts wat meer naar binnen staat ten opzichte van links. Ik kon daar verder niet veel tegen in brengen want persoonlijk vond ik de pasprotheses erg groot. Hij zei dat het advies dat hij gaf: links ongeveer 300+cc en rechts ongeveer 400cc (zo'n ongelijke borsten heb ik volgens mij niet maargoed) het enige was dat ik kon kiezen.

Hij beweerde dat met ronde protheses het eindresultaat niet mooi zou worden omdat ik dan een groot verschil zou blijven zien in projectie.

Kleinere protheses waren volgens hem ook niet mogelijk :wacko:

Vorige week ben ik bij Straten op consult geweest, hele leuke aardige man trouwens! En hij beweert dus dat ronde protheses prima gaan en dat ik rechts 400cc en links 350cc moet nemen. Straten heeft wel minder opgemeten en gekeken naar mijn idee maar hij kwam heel zeker over. Hij zei dat ik ondanks mijn afwijkende stand van mijn borstkas toch een natuurlijk resultaat kon krijgen.

Nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar ronde protheses omdat deze zachter zijn en je niet bang hoeft te zijn voor draaien.

Wat denken jullie? Heeft Dr Koeijers ook ooit wel eens ronde protheses geadviseerd? Zijn verhaal kwam op mij nog ingestudeerd over. Ondanks dat geloof ik wel dat hij ergens gelijk heeft dat met anatomische protheses meer te bereiken valt.

Wat zijn jullie ervaringen met Straten en Koeijers en wat zouden jullie doen?

Alle advies is welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb donderdag nog een consult bij Schiettecatte, die zal waarschijnlijk ook voor rond gaan ;)

Toch vond ik Koeijers zo overtuigend met zijn projectieverhaal en daarnaast omdat hij mijn hele borsten heeft opgemeten

Straten heeft niet echt gemeten en leek akkoord te gaan met mijn voorkeur voor ronde protheses. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Straten omdat ik zijn resultaten doorgaans mooier vind.

Een telefonisch consult is misschien ook mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ga morgen op consult bij dokter schiettecatte

ik heb zelf ook ongelijke borsten

ik heb aan de linker kant een B aan de rechter kan een dubbel D

dus zal eens aanhoren wat hij te vertellen heeft

ik ga dit ook even volgen

en zal morgen vertellen hoe het is gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werd door dr Koeijers ook anatomisch geadviseerd en er paste echt niet meer in dan 300 cc volgens hem.

Ik heb nu 800 cc ( ja ik wilde juist groot ) en rond , ik ben achter af heel blij dat ik ronde heb gekregen want ik heb zelfs met 800 cc ronde niet heel veel vulling bovenin wel genoeg hoor , maar dat had met 310 cc anatomisch echt plat geweest aan de boven kant .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt idd ook helemaal aan de voorkeur van de pc.. en iedereen heeft zo zijn eigen verhaal.. Voor beide verhalen (rond of anatomisch) is iets te zeggen, maar de pc laat het altijd zo over komen alsof dat de beste optie is ;)

Koeijers is groot voorstander van anatomisch, schiettecatte voorstander van rond. Straten plaatst zowel rond als anatomisch. Zo heeft het gros van de pc's een voorkeur.. Wat je moet weten is, of het beoogde resultaat gehaald wordt met de prothesen die jou aangepraat worden...

Heb je voorbeelden meegenomen, van borsten die je mooi vindt? Zowel qua maat als qua bolling? Op die manier kun je een pc vragen of hij dit kan maken bij jou.. Uiteraard wordt het altijd een vergroting van je eigen borsten, maar een bepaald beeld valt vaak te creeeren (of niet, maar daar zou je pc eerlijk in moeten zijn :) )

Straten maakt mooie borsten, en als jouw voorkeur bij hem ligt, zou ik waarschijnlijk zelf niet voor Koeijers kiezen.. Volg je gevoel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Koeijers een hele fijne dokter, maar indd van het anatomisch. Maar ik vind dat persoonlijk heel mooi omdat bij mij mijn ribben boven mijn borst volledig verdwenen zijn met anatomisch, iets wat met rond niet had gekund.

Maar als je vanwege het "draaien" twijfelt vind ik dat sowieso geen goed argument (sorry for being harsh) maar heb je jezelf bang laten praten of de cijfers/kans echt bekeken?

Ik was zelf namelijk ook een beetje bang gepraat. Maar misschien heeft 1 negatief verhaal altijd meer indruk dan 10 goeden.

Ik heb Koeijers dan ook meteen gevraagd hoe dit nou zat. Wat hij me vertelde is dat de kans vrijwel nihil is, helemaal met dual de spier zou hem aardig op zijn plek houden.

Daarbij kunnen ronden net zo goed omdraaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Schiettecatte op consult geweest. Hele leuke man om te zien zeg ;)

Hij vond dat ronde implantaten prima bij mij zouden passen :D

Hij adviseerde wel iets minder cc dan Straten, maar hij zou dat tijdens de operatie bepalen.

Daarnaast heb ik een telefonisch consult met Straten gehad afgelopen week en hij verzekerde mij dat ik met ronde implantaten een mooi resultaat zou krijgen.

Vandaag kliniek Heyendael gebeld om mijn operatiedatum te bevestigen :D

19 oktober word ik geopereerd door Frans Straten,

Ondanks dat ik Schiettecatte een hele prettige man vond en hij op mij heel kundig en betrouwbaar overkwam, gaat mijn voorkeur toch uit naar Frans Straten.

BLIJBLIJBLIJ! Nu kan het aftellen en voorbereiden beginnen!

Nog handige tips? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Schiettecatte op consult geweest. Hele leuke man om te zien zeg ;)

Hij vond dat ronde implantaten prima bij mij zouden passen :D

Hij adviseerde wel iets minder cc dan Straten, maar hij zou dat tijdens de operatie bepalen.

Daarnaast heb ik een telefonisch consult met Straten gehad afgelopen week en hij verzekerde mij dat ik met ronde implantaten een mooi resultaat zou krijgen.

Vandaag kliniek Heyendael gebeld om mijn operatiedatum te bevestigen :D

19 oktober word ik geopereerd door Frans Straten,

Ondanks dat ik Schiettecatte een hele prettige man vond en hij op mij heel kundig en betrouwbaar overkwam, gaat mijn voorkeur toch uit naar Frans Straten.

BLIJBLIJBLIJ! Nu kan het aftellen en voorbereiden beginnen!

Nog handige tips? :)

Leuk om te lezen! Ik wordt 20 oktober geopereerd Door van straten. Ook rond 400cc duale plane :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen! Ik wordt 20 oktober geopereerd Door van straten. Ook rond 400cc duale plane :)

Spannend he! 1 dag na mij ;)

Moeten we elkaar maar goed op de hoogte houden van alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he! 1 dag na mij ;)

Moeten we elkaar maar goed op de hoogte houden van alles!

Gaan we doen!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! Ik lees dat je een datum hebt, leuk!!

Ik ga je titel eens aanpassen en je verhuizen naar de operatie verslagen!

Het is al bijna zover :35:

Xx BB

Dankjewel! :D

Gefeliciteerd met je datum! Ik ben gister geopereerd door Frans Straten, en ben er nu al erg blij mee :)

Dankje Blue! :)

Ik heb je even toegevoegd zodat we elkaar kunnen volgen ;)

Hoe gaat het nu met je?

Valt het allemaal een beetje mee?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Morgen is het eindelijk zo ver!! :D

Om 11u moet ik me melden in de kliniek.

Tot vanmiddag ging het goed met de zenuwen maar nu slaan ze ineens in alle hevigheid toe :)

Ik kijk er zo naar uit maar ben tegelijkertijd zo benieuwd hoe het allemaal gaat voelen.

Net mijn tas in gepakt en morgen rond 9u thuis vertrekken.

Hoop maar dat ik wat kan slapen vannacht.

Zodra ik in staat ben een OK-verslag te schrijven, zal ik dat hier doen ;)

Ik heb de afgelopen weken weer zoveel mooie Straten-boobies gezien dus ik vertrouw erop dat het morgen helemaal goed gaat komen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Morgen is het eindelijk zo ver!! :D

Om 11u moet ik me melden in de kliniek.

Tot vanmiddag ging het goed met de zenuwen maar nu slaan ze ineens in alle hevigheid toe :)

Ik kijk er zo naar uit maar ben tegelijkertijd zo benieuwd hoe het allemaal gaat voelen.

Net mijn tas in gepakt en morgen rond 9u thuis vertrekken.

Hoop maar dat ik wat kan slapen vannacht.

Zodra ik in staat ben een OK-verslag te schrijven, zal ik dat hier doen ;)

Ik heb de afgelopen weken weer zoveel mooie Straten-boobies gezien dus ik i erop dat het morgen helemaal goed gaat komen!

X

Heel veel succes morgen! Komt allemaal goed

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen! Wat heb je eigenlijk allemaal ingepakt? Heb ik nog helemaal niet over nagedacht...

Groetjes Sabry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.