Ga naar inhoud

Sofie08062011 : 15 september 2015 : Dr. de Kerpel


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Ik ben Sofie en 36 jaar. Ik heb veel nek en rugklachten en ben van plan om een Borstverkleining te ondergaan. Ik ben al bij dr de kerpel geweest en mijn ziekenkas keurt de operatie goed. Ik heb een beetje schrik voor het genezingproces. Ik heb een zoontje van 4 en ik wil toch nog een beetje kunnen functioneren na mijn operatie. Iemand ervaring? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in september een verkleining gehad (uiteindelijk is het meer een vergroting geworden, maar da's een ander (lang) verhaal). Ik vond het qua pijn heel erg meevallen al ziet het er wel pijnlijk uit (ik had de ankermethode). Ik heb me wel echt 6 weken rustig gehouden qua tillen, bukken, boven het hoofd reiken en dat soort dingen, maar 1 dag po wandelde ik alweer buiten en na een week ging ik alweer naar verjaardagsfeestjes e.d. Dit verschilt natuurlijk ook wel van persoon tot persoon. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

-zelf ook een borstverkleining gehad ,tjah tvalt al bij al reuze mee ,maar dat hangt van persoon tot persqoon af

op 12 oktober gaat er terug van men linker borst wat af ,niet veel hoor ,maar dan zijn ze terug gelijk

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo,

Hier eventjes mijn verhaal.

Ik was super zenuwachtig voor de operatie.

Rond 12 u was het zover. Naar OK infuus en weg was ik tot 3u.

Eerst een branderig gevoel op de borsten maar dat minderde snel.

Terug op kamer voelde ik me lekker tot ik water begon te drinken,overgeven en slecht.

De eerste nacht slecht geslapen omwille van de drains en een machine die aan mijn benen was verbonden voor de doorbloeding.

S'morgens blij dat ik mocht eten. Dan mocht ik me wassen. Ik voelde me nog redelijk flauw. De drains werden verwijderd ook dit viel goed mee.

Wat zijn ze mooi geworden een c cup :-).

Nu ben ik terug thuis en ik voel me moe.

Nu herstellen en genieten van de rust.

Tot genoegen beste mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier eventjes mijn verhaal.

Ik was super zenuwachtig voor de operatie.

Rond 12 u was het zover. Naar OK infuus en weg was ik tot 3u.

Eerst een branderig gevoel op de borsten maar dat minderde snel.

Terug op kamer voelde ik me lekker tot ik water begon te drinken,overgeven en slecht.

De eerste nacht slecht geslapen omwille van de drains en een machine die aan mijn benen was verbonden voor de doorbloeding.

S'morgens blij dat ik mocht eten. Dan mocht ik me wassen. Ik voelde me nog redelijk flauw. De drains werden verwijderd ook dit viel goed mee.

Wat zijn ze mooi geworden een c cup :-).

Nu ben ik terug thuis en ik voel me moe.

Nu herstellen en genieten van de rust.

Tot genoegen beste mensen.

heel veel succes met het herstellen ! hier is het al 6 maanden geleden en dit is het beste wat ik ooit heb gedaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo galili.

Ik moest 1 nacht in ziekenhuis blijven.

Ik zou zeggen doen meid! ti's nu dag 3 en ik heb geen pijn! De eerste 24u in het ziekenhuis is eventjes doorbijten. Ik ben zo gelukkig. ( zo fier als een Pauw) hihi. Succes met u beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor machine voor je benen was dat dan?

Ik moet as dinsdag, maar er is me daarover niets gezegd...

Moest je perse water drinken, omdat je toen misselijk werd? Ik denk dat ik na de operatie diezelfde dag niks ga eten of drinken...ivm misselijkeid. Doe ik de dagen erna wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook niks van de machine gehoord. Blijkbaar staat mijn arts daarop dat ik dat 24u aandeed voor mijn bloedsomloop. Maar geen paniek. Het doet geen pijn hoor. Het zijn gewoon 2 banden die rond je benen zitten en om de minuut opblazen. Ik ben misselijk geworden omdat ik water dronk te vroeg na de narcose. En waarschijnlijk ook van de pijnstiller na de operatie. Ik ben daar wel gevoelig aan. Succes damen met jullie operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo menber. Ik heb zo een beetje twijfels nu. Ik heb nu een mooie c cup maar ze moeten nog ontzwellen en ik ben bang dat ze te klein gaan uitvallen. Nu zijn ze perfect voor mijn lichaam. Ti's mijn eigen schuld ik had een b-c gevraagd en de arts stelde een c-d voor. Enfin we gaan wel zien zeker. Ze staan recht en zijn wel mooi gelift. Ik voel geen pijn. Alleen beetje last van longen en verkoudheid. En druk op mijn hoofd ik denk een beetje een overblijfsel van de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een c en nog steeds ,dus denk dat het al bij al wel zal meevallen hoor

leuk he als ze wo weer mooi staan

men zoon die dacht toen ie ze voor de eerste maal zag dat ik er silliconen had laten insteken

hahaha

,ik ben nog steeds supertrots op ze

de correctie krijg ik gratis

men klieren zijn terug wat gaan groeien dus links gaat er zo een 40 /50 gram terug af

heel veel succes met je herstel en rust vooral heel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

We zijn nu 2 weken verder. Mijn borsten voelen gespannen en ik krijg milde pijn. Mijn rechtertepel kan ik niet aanraken ( te pijnlijk). Morgen mogen mijn draadjes eruit. Ik krijg ook wel last van jeuk. Ik ga blij zijn dat ik die bh eens mag uitdoen. Ik denk dat mijn klieren wat gezwollen staan omdat ik mijn menstruatie moet krijgen. Misschien zorgt dat voor milde pijn en spanning? Morgen zal ik meer vernemen over mijn herstel.

Vele groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt hetzelfde als wat ik heb. Gespannen gevoel en wat jeuk. Voelt hetzelfde als vlak na mijn bevalling, zo stuwing.

Heerlijk als die bh even af mag. Maar mijn vriend is net een soldaat hahaha, exact 5min. nadat ik 'm uit heb gedaan om even lekker te douchen komt ie al elpen om hem weer aan te doen. Omdat de verpleging had gezegd dat ie maar 5 min af mag.

Hij neemt dat echt heeeel serieus haha. Voor mijn eigen bestwil toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha member zo lief van je ventje. Enfin voor de dames. We zijn vandaag terug naar de dokter geweest en de draad rond de tepels is verwijderd. Pijn doet het niet maar ti's wel niet zo'n leuk gevoel. Al de pleisters op de naden zijn ook verwijderd. Wat een opluchting. Mijn arts gaf me de raadt om een nieuwe sportbeha te halen en af en toe te wisselen. Bij deze dus ook gedaan....met veel plezier haha. Ik kon het niet laten om bh'tjes te passen en mijn nieuwe cupmaat te bewonderen. Meestal 85c en in sportbeha was het zelf een b. Grootste was 80 d. Het passen op zich viel een beetje tegen ik was een beetje te fel vrees ik. Er lekte af en toe nog een beetje wondvocht uit mijn naden en ik had daar geen rekening mee gehouden. Ik heb wel nog redelijke zwelling waar de drains hebben gezeten, ik hoop dat het wondvocht is die nog moet wegtrekken. Ze staan ook wel op een punt mijn borstjes.Ook dit zal nog moeten veranderen. Ik geef ze tijd en we zien wel. Ik smeer nu met bio-oil voor de littekens en probeer ze zachtjes te masseren. Ik moet maar eind okt terug op controle bij de dokter dus die is er wel gerust in. Voilà,we,gaan week 3 in en we zien wel wat ervan komt. Tot devolgende. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi mijn zoon die zei steeds mama je hebt vast en zeker silliconen laten insteken

nee nee hoor ze zijn echt heel echt!

smeren deed ik pas (was me zo aangeraden ,als alles dicht was en vochtvrij

ik herinner me dat ik aan men linkerborst waar de drain zat ook iets langer lekte

niet veel ,maar er kwam steeds wel wat uit ,dus mooi ontsmetten en afspoelen ;-)

ik gebruikte als alles was gesloten en droog stond Scarban (sillicone pleisters)

oja en in men sportbeha plaatste ik watjes op men tepels de eerste tijd ,dat weet ik nog ,was gewoon prettiger gevoel

voor me

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Brrrr ik moet me straks om 11. 00 u melden voor een borstverkleining.. Twijfels slaan toe, is het echt nodig? ( cup G) moet ik het wel doen, ben nog nooit geopereerd dus wat staat me te wachten? Wordt het wel mooi, kortom spannende dag vandaag.

Ik reken er maar op dat ik de eerste week niet vee kan. Heb een kleutergroep dus dat is fysiek zwaar werk. Maar hoop dat ik anders op school andere klusjes kan doen, ga me denk ik snel vervelen thuis.

Ik ga nog even surfen hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.