Ga naar inhoud

Sofie08062011 : 15 september 2015 : Dr. de Kerpel


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Hallo,

Ik zou graag met jullie mijn verhaal willen delen..

Ik heb deze zomer in Augustus de stap gezet en een borstverkleining laten doen..

Mensen waar ik het aan vertelde noemde me gek en deden me veel bang krijgen voor dit!

Maar wat ze niet wisten dat ik al jaren af zien, dat ik nog nooit was gaan zwemmen sins mijn borst groei,..

Waarom niet? Omdat ik z'n lelijke borsten had echt verschrikkelijk ze waren niet gelijk, ze hingen ook enorm door, heb ook heel veel rug klachten..

Maar voor elk probleem is een oplossing!

Dus ben ik op mijn 18 jaar onder het mes gedaan, om van mij eindelijk een meisje te maken die trots kan zijn op haar lichaam!

En ik moet eerlijk toegeven mijn operatie, heeft heel mijn leven veranderd.

Ben nu 2 maand verder en heb er nog geen seconde spijt van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik ben een meisje van 18jaar ik heb me deze zomer laten opereren aan mijn borsten..

Iedereen vond mij echt dom, omdat elk meisje van mijn leeftijd dikken borsten wouden..

Maar wat ze niet wisten was dat ik enorm veel verschil op mijn borsten had (een verschil van 700g) ik durfde mij lichaam aan niemand tonen! Als kind ging ik nooit naar zwemfeestjes uit bang dat ze het zouden merken! Ik heb ook altijd mijn verschil kunnen verstoppen met speciale bh's.. Maar dit kon niet blijven duren!

Ik heb dan contact opgenomen met een arts toen ik 14jaar was, maar die zei dat ik beter zou wachten tot mijn 18jaar.. Heb toen ook verschillende testen laten doen, voor te zien dat mijn borsten gezond waren..

Op mijn 18de verjaardag heb ik besloten meteen contact op te nemen met mijn arts, maar die meneer bleef maar zegen dat ik te jong was!

Dus heb ik zo snel mogelijk een andere arts gezocht!

Die ik dan ook heb gevonden!

Mijn arts is mijn grote held, die maakte van mij een hele andere persoon!

Ben echt trots op zijn werk en hoe hij mij blijft opvolgen!

Wat ik met dit verhaal wil bereiken is: Als jij u niet goed voelt door je borsten, blijf er dan niet met lopen.. Er is een oplossing voor!

Goed adresje nodig? Dr.Oelbrandt in Bornem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk te lezen dat er nog zijn in mijn situatie, na lang twijfelen ga ik volgende week donderdag , 12 november onder het mes! Ook ik heb al jaren ongelijke borsten, ik ben nu 24 jaar en hoewel ik geen rug of nekklachten heb wil ik toch af van al men onzekerheden en ongemakken door het verschil! @boobwoeps: heb jij beide kanten laten doen? Rare vraag misschien maar ik heb nog overwogen enkel de grote te laten verkleinen maar ik ga ze nu toch alletwee doen... ! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.