Ga naar inhoud

Sporten na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Niet gaan zweten hoor moeder,

Het zal wel met meerdere dingen te maken hebben

Misschien is mijn huid slechter waardoor hij mij het advies geeft niet meer te lopen.

Ik ga het bij de 3 maanden,ijkte controle nog eens vragen

Als jij het zo vermeld en besproken hebt met hem lijkt het me goed.. Hij zal daar echt niet om liegen.

Maar hoe gaat het. Ben je al aan het lopen? En pak je ze strak in? Geen last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft lastig en voor iedereen verschillend. Ik ken iemand die is na 2 weken weer begonnen met rustig aan cardio en benen. Bovenlichaam alweer na 4 weken. Lijkt mij iets te snel maar toch zijn haar borsten prachtig geworden. Maar ze voelde zich er goed bij. Prima. Ik kijk het ook maar aan en ga goed naar mijn lichaam luisteren. Herstellen doe je inderdaad maar 1x en dat wil ik wel goed doen. Ben nu voor mijn operatie keihard aan het trainen, hopelijk ga ik met een prima figuurtje die operatie in en kan ik het daarna weer beetje oppakken waar ik gebleven was. Gelukkig hebben spieren een "geheugen". Maar nogmaals...herstellen doe je maar 1x.

Hahaha herkenbaar... Ik ben nu ook zeer fanatiek bezig en dit wil ik doen tot aan operatie:-)

Heb net ff contact met gehad met Sophie van de Belgian Breast Clinic, waar ik geopereerd zal worden. Zij benadrukte 8 weken echt niets doen en daarna langzaam opbouwen en goed luisteren naar je lichaam. Ook gaf ze aan dat je uiteindelijk alles weer zal kunnen, dus dat stelt mij gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mamaboobs dat was de Pure Lime Compressie BH! Hij gaat tot 100J!!!

Ik ben er heel tevreden mee. Alleen, de 75D viel voor mij te ruim in omtrek (moest meteen op strakste gaatje). Ik heb toen gebeld en geruild voor de 70D. Die zit dan weer retestrak maar vond ik juist prettig. Nu ik een wissel heb gedaan van anatomisch naar rond past hij mss niet meer want mijn andere, ruimere sportbh is ook krapper geworden.

Oftewel mijn tip: bestel er (als je banksaldo het toelaat) meerdere maten tegelijk van, waaronder dus één met kleinere omtrek.

De prijs die ik betaalde was 53,95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo verschillend wat er geadviseerd wordt. Dat maakt het wel lastig! Door de een werd gezegd de eerste 2 weken niet, daarna kan je wel weer met wat cardio en benen beginnen.

Door de ander wordt gezegd 8 weken niets.

Denk ook wel dat het erg verschilt per persoon, de een reageert sowieso zwaarder op narcose dan een ander.

Na mijn blindedarm mocht ik na 2 weken weer trainen, dat ging prima. Maar dat is natuurlijk een veel minder zware operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou dat springen zou ik ook even laten. Ik doe veel krachttraining. Ik hou er rekening mee dat bovenlijf de eerste tijd niet gaat lukken, maar hoop benen toch wel weer te kunnen trainen op een gegeven moment. Naja misschien heb ik er dan ook no helemaal geen zin in en geniet ik lekker van de rust ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag op controle geweest weer n gevraagd hoeve gewicht je eigelijk mocht tillen na 6 weken.. Zei ze liefste na 3 maande pas grr,

Ben benieuwd hoeveel kilo en wat jullie gedaan hebben na 6 weken qua krachttraining

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 46km gefietst, zaterdag bootcamp.

Was iets te veel van het goede vanochtend last van armen en aanhechting bij m'n oksels.

Maar spierpijn verder eigenlijk niet. Heb er dus wel een goed gevoel bij.

Het is alleen belangrijk om te je borsten goed in te pakken met een juist Bh.

Maar goed dat geld voor alle soorten en maten borsten. Ik heb me er altijd over verbaast dat vrouwen geen geld uitgeven aan een goede sport Bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je vertellen dat je die 6 weken echt niet wilt sporten. Althans dat was mijn beleving.

Ik keek er ook ontzettend tegenop omdat ik normaliter toch wel 4-8 uren per week bezig ben met krachttraining / cardio enz.

Ik was zo kapot de eerst weken dat ik het niet eens kon, laat staan er zin in had. Na 7 weken po ben ik net weer begonnen met een beetje kracht en cardio. Ik was na 3 oefeningen en een kwartiertje cardio misselijk van de inspanning haha. Ik heb niet bewust m'n borst getraind maar die kwam er wel een beetje bij kijken.. dit voelde absoluut niet prettig. Mijn spier staat nog erg strak.

Erg balen natuurlijk, maarja.. geduld geduld geduld. Ik kom vast wel weer op m'n oude niveau.

Ik heb overigens wel grote protheses (825cc) en dual plane geplaatst gekregen.. dat heeft wellicht wel wat meer invloed dan wanneer er kleinere protheses geplaatst worden en bijvoorbeeld voor de spier.

ik zie dat jij actief fitnesst. train je hard op je borst? ik durf dat echt niet... zal dat niet slecht zijn voor je implantaten die dan elke keer hard geplet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lola; heeft jou pc opdrukken voor altijd afgeraden? Zo ja, waarom?

ja.. hij zei letterlijk: het is beter van niet.. en waarom zou je het willen?

Najah waarom je het zou willen.. omdat het in veel work outs zit en omdat het erbij hoort haha. maar hij heeft het me dus afgeraadde met deze woorden. en ik doe nog wel eens stiekem een push up hoor (als ik in een groepsles zit ga ik niet zeggen van jongens ik heb siliconen dus doe niet mee met opdrukken :P) en dan voel ik ze wel zitten hoor... voel ik die spier er omheen knellen. is logisch natuurlijk maar daarom vind ik het eng.

Mijn mond valt open?

Ik heb 800cc gekregen van Nio,

voordat ik begon zei ik ik ben een hardloper (15 km)

maar was geen enkel probleem.

Ook na operatie bij laatste controle gevraag of ik weer mocht strarten,

en dat mocht??

Heeft Nio gezegt dat jij niet mocht hardlopen ?

Begin al te zweten anders ga ik hem ff mailen :(

woowie 800 cc. ik dacht dat ze in NL max tot 500 deden? of zit Nio in Belgie? ik dacht in Rotterdam?

Hey,

Ik lees wel meer dat hardlopen word afgeraden als je een bv hebt gehad. Wat is jullie ervaring hiermee? En hebben jullie grote protheses? Ik zou wel graag nog hardlopen na mijn bv. Ik krijg trouwens 400cc

Groetjes

ik heb 300 CC en hardlopen kan gewoon hoor. alleen in het begin niet. en je moet een goede bh aandoen maar dat is logisch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Misschien rakel ik nu weer een oud topic op... Maar ik heb even gezocht op krachttraining.

Sinds 2 jaar sport ik redelijk intensief waarbij ik veel gewichtheft maar ook veel op eigen kracht. Push ups, pull ups, bankdrukken en noem maar op.. Dus ja mijn borstspieren zijn redelijk getraind en worden redelijk gebruikt en ik wil ze ook absoluut gaan gebruiken.

Als ik lees zeggen ze allemaal bij sporten dat het beter is om dual plane te nemen omdat je bij voor de borstspier randen kan gaan zien. Maar nu lees ik dus dat herstel langer duurt bij dual plane en de misvorming. Dus vraag ik mij echt af wat nou beter is.

Iemand die hier meer over kan zeggen?

Heb morgen mijn afspraak met Diana Gabriels zal het wel aan haar vragen (ook al weet ik dat zij maar het gezicht is en niet de dr).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. het ligt eraan hoeveel weefsel je hebt van jezelf.

Heb jij genoeg weefsel en genoeg huiddikte, dan kan het voor de spier.r
Doe je het dual plane, dan ga je wel merken dat de borstspier je prothesen zal laten bewegen bij het trainen van je borstspieren. Tevens zijn er pc's die afraden de eerste drie maanden de borstspier te trainen. Ik heb ook al verhalen gelezen van meiden die het wel deden voor de drie maanden om waren en die daarna een gekantelde prothese hadden, of een uitgescheurde pocket...

Niet om bang te maken, maar om de realiteit te schetsen :)

Succes morgen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 14 januari 2016 at 10:04 PM, best_boobie said:

Nou.. het ligt eraan hoeveel weefsel je hebt van jezelf.

Heb jij genoeg weefsel en genoeg huiddikte, dan kan het voor de spier.r
Doe je het dual plane, dan ga je wel merken dat de borstspier je prothesen zal laten bewegen bij het trainen van je borstspieren. Tevens zijn er pc's die afraden de eerste drie maanden de borstspier te trainen. Ik heb ook al verhalen gelezen van meiden die het wel deden voor de drie maanden om waren en die daarna een gekantelde prothese hadden, of een uitgescheurde pocket...

Niet om bang te maken, maar om de realiteit te schetsen :)

Succes morgen!

xxx

Bedankt voor je reactie, jammer dat ik hem niet op tijd heb gezien voor mijn afspraak haha. Maar schrijf hem meteen op voor 3 feb als ik straten zelf spreek. 

Had wel antwoord van Diana gehad maar niet voldoende de diepte in gegaan. Denk je ook niet dat het uitmaakt hoe lang iemand al traint? Dus iemand die al jaren traint heeft een afgetrainde spier die wel wat is gewend?

hoe het er nu voorstaat wordt het mentor co1 high profiel 85% gevuld en dan 400/450 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bruisend:

Bedankt voor je reactie, jammer dat ik hem niet op tijd heb gezien voor mijn afspraak haha. Maar schrijf hem meteen op voor 3 feb als ik straten zelf spreek. 

Had wel antwoord van Diana gehad maar niet voldoende de diepte in gegaan. Denk je ook niet dat het uitmaakt hoe lang iemand al traint? Dus iemand die al jaren traint heeft een afgetrainde spier die wel wat is gewend?

hoe het er nu voorstaat wordt het mentor co1 high profiel 85% gevuld en dan 400/450 cc

Durf ik niet te zeggen. Dat kan alleen een pc aangeven...
Ik ben ook maar een leek hihi

Succes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed! Dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels ben ik 6 weken PO. (350cc dual plane) en wil graag weer op een vetantwoorde manier het sporten gaan opbouwen. Ik heb 2x rustig aan cardio gedaan, maar wil e.e.a. uitbouwen. Krachttraining/bodypump stel ik nog even uit, maar ik dacht: misschien is pilates goed om mee te beginnen! Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.