Ga naar inhoud

Veranderen je borsten nog na de operatie?


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Nu ik de weken aan het aftellen ben krijg ik alleen maar meer vragen en twijfels..

Zal het wel mooi worden?

Wordt het niet te groot?

Of te klein?

Zou het wel een beetje natuurlijk blijven uitzien (het is niet echt maar toch hoop je dat het er natuurlijk oogt)

Ik heb intussen best veel fotos bekeken via dit forum en de meeste fotos zijn van vlak na de operatie.

Ik vroeg mij af of je borsten veel veranderen na de operatie? Hoe lang duurt het voordat ze hun échte vorm hebben?

Meteen al? Of na 6 weken? Of na een half jaar? En gaan ze nog een beetje natuurlijk hangen?

Pfff............ Zijn er meer meiden die toch nog twijfelen naarmate de operatie dichterbij komt?

Ik wil het zooooooo graag maar ben zoooo onzeker over het resultaat!!!!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het resultaat is in de meeste gevallen erg mooi,maar ze veranderen idd wel nogal na een bv,bij mij zaten ze bv in mn oksel zowat,en toen al het vocht verdwenen was na 6 weken,was er de helft van over zeg maar.

Dus ja ze slinken wel enorm nog daarna,hou daar rekening mee,anders is het misschien of schrikkken of een teleurstelling.

maar bij de 1 hersteld t anders als bij de ander.

Bij mij waren t gewoon mega borsten na de operatie ik dacht: zo! Die arts heeft zn best gedaan!Is dit echt een D cup,hahaha,was dus niet zo.

En hangen gaan ze ook wel uiteindleijk,tegenwoordig geen balleneffect meer hoor ,in Nl zkr niet,ze zijn daar ontzettend voorzichtig mee.

succes met je beslissing en welkom hier natuurlijk!rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen heeft een twijfelfase,vooral zo vlak voor de operatie.

hoort erbij..

ja goed,je borsten zijn na de operatie nog niet hoe ze zullen blijven uiteraard.

kan ook niet,want er is een prothese in een klein sneetje gepropt en dat moet zich natuurlijk nog vormen in de weken erna.

de hang waneer die komt,ligt aan je eigen huid,de look ligt aan je bouw,weefsel,huid en alels bij elkaar.

lees lekker eens een berg operatieverslagen,de meeste dames houden daar een herstel verslag bij ook,zodat je kan lezen hoe het allemaal in zijn werk gaat,en zo zal je ook opmerken,dat het bij iedereen anders is en verloopt.

vertrouw ook je arts,heel belangrijk,als jij je wensen goed en duidelijk hebt uitgesproken,kan er weinig mis gaan.

greeetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder en Moontje,

Thanx voor de reacties, stelt me toch al wel weer een beetje gerust!!!!

Ja, klinkt missch. lullig maar bij sommige fotos (paar dagen PO) zie je toch heeel duidelijk ballen-effect...

En de meeste fotos die geplaatst worden zijn toch net vers van na de operatie.

Dus ik ga nog 's even goed zoeken naar fotos die bijv. net na de ingreep zijn genomen en nog een hele poos daarna!!

En gelukkig ben ik niet de enige die die twijfels heeft..

Durf het ook niet uit te spreken naar mijn vriend (want ja, eerst hem overtuigen dat ik het heeeeeel graag wil laten doen en dan twijfelen!!!

dat kan natuurlijk niet he :141: )

Maar intussen blijft het van binnen knagen dat ik nu ga laten snijden in een gezond lichaam...

En HOOP op een mooi resultaat!

Vind gelukkig veel steun bij al jullie berichten en verslagen dus zal hier nog veel rondhangen de komende weken, haha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik snap je reaktie wel,eerst haast stampvoeten dat je het wilt,en erna twijfelen,brengt verwarring bij je vriend mischien ja.

tuurlijk zijn we er voor je,we hebebn deze fase allemaal gekent,of gaan hem nog krijgen.

ik heb in me album wat foto,s van me eerste bv,dual plane,van operatie tot aan 5mnd,dan zie je toch het resultaat al duidelijk,terwijl ze in het begin er niet uitzagen,afijn,maar ik had vanaf begin geen ballenefect,zelfs nu niet echt na me 2bv,die zijn voor de spier,en een flink aantal cc,s ook nog

kijk anders even in me album,mail me maar als je me ww wilt hebben.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,ik heb alles wel gewoon besproken met mn man hoor,en allebei hadden we twijfels,en vonden t best eng,maar een des te betere band krijg je met elkaar ,ik wist dat ik t graag wilde maar als puntje bij paatje komt,mja dan ga je zkr wel twijfelen van wat als dit en dat....maar das alleen maar goed,zo beseft je vriend toch ook dat je t serieus neemt,zo denk ik erover.

Het is niet zomaar een operatie hoor,je doet t niet zomaar ff tussendoor.

balleneffect had ik geloof ik niet hoor,ze waren alleen erg vol,gewoon heel mooi stond t,zei ook de verpleegster tegen me,t staat je goed,mja ze had me wel mogen vertellen dat de helft zou slinken,maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In m'n album staan foto's van daags na de operatie , 6 weken , 3 maanden en een jaar .

Heb je even een pb'tje gestuurd , kan je't verschil zien :38:

Die twijfels heeft iedereen hier en ik vind dat 'nep' tegenwoordig er niet zo 'nep' uitziet eens genezen .

Na een drietal maanden is dat 'nep' eruitzien (qua vorm en vooral stand > zitten precies net onder je kin in't begin , dat gevoel heb je toch) er wel helemaal af hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Ik heb in m'n album ook foto's van net na de operatie tot 3 maanden voorlopig, volgende komen er bij 6 maanden. Als je ze eens wil zien stuur me dan effe een pb!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Suzan,

Was ik ook bang voor, maar ik ben nu al ontzettend tevreden! Gister had ik een verjaardag en mijn vriendinnen wilde ze allemaal om de beurt bekijken en vonden ze nu al natuulijk. Vind ik eigenlijk zelf ook wel en het dat wordt nog alleen maar beter. Ik ben pas 2 weken PO, maar zal wel foto's blijven plaatsen. Ik stuur je zometeen een pb met mijn wachtwoord, mocht je even willen kijken. Hoop je een beetje gerust te stellen en hoor graag wat je ervan vindt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Helemaal herkenbaar, die onzekerheden over de uiteindelijke vorm van je boobs, niet te groot, niet te klein, straks worden ze niet mooi!?!?! Ik kam er ook nogsteeds mee hoor, maar uiteindelijk moet je toch vertrouwen hebben in je pc he? En indd lekker veel foto's bekijken van andere meiden zodat je een reeel beeld krijgt en niet schrikt de eerste week po. Ik probeer dagelijks foto's in mijnalbum te zetten, dus ik zou zeggen hou het lekker allemaal in de gaten en laat het dan over je heen komen! Alles komt goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik hoop eigenlijk dat bij mij de vorm nog wel verandert, want nu heb ik boven m'n tepels meer volume dan eronder. :rolleyes: Al mag die bolling bovenaan wel blijven, maar dat wil ik ook ónder m'n tepels! -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Dat van die tepels is voor mij ook heel herkenbaar! Kort na de operatie zagen mijn borsten er wel gigantisch gezwollen uit, laat mijn tepel zat op de juiste plaats. Nu 6 dagen po en ik heb echt het gevoel dat de bovenkant veel voller is en dus mijn tepels naar beneden duwt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.