Ga naar inhoud

Wissel naar Anatomisch 475; verandert er in mijn geval nog iets aankomende weken?


Aanbevolen berichten

Veel gelezen op t forum maar mijn verhaal nie echt tegengekomen waardoor ik toch even een eigen topic open

Ik heb 20/7 een wissel gehad waarbij veel kapsel is verwijderd en vervolgens nieuwe prothesen zijn geplaatst van silimed, anatomisch 475 cc.

Nu las ik gisternacht toen ik nie kon slapen dat die protheses gelijk vast zitten en op hun plek.

Is t zo dat anatomische prothesen van andere protheses dan nog wel gaan zakken of?

Ik las ook bij sommige dames die met de week n grotere cup kregen met anatomische

Ik kan t me nie voorstellen

Nu heeft mijn pc gekozen voor de natural 475 extra high profile omdat t vooral vanonder omgevuld moest worden(veel huid over aan de onderkant na twee zwangerschappen en geven van bv) maar heb beetje t idee dat ze nu al slap zijn en hangen, ze zijn zo natuurlijk waar n ander miss wel n moord voor doet en waar k andere kant ntl ook wel blij mee bent maar ik ben bang dat k ze toch miss strakker en voller had gewild en Nu me echt serieus afvraag of er wel genoeg ingezet is of dat t nog wel vormt/vult

Zie foto's in m'n album dan zien jullie wat k bedoel

Ze zijn zo zacht zo zacht waren ze nog nooit met protheses.. Ik denk ook bijna dat k rond had hiervoor dat zie ik op foto's terug, maar toen ging van n a naar n c en was ik 19 n m'n borst totaal anders als nu ntl..

Stel dat ze nou echt te slap zijn, te leeg, dan moet k zelf alles opnieuw betalen zeker :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld meid.. helaas is er nu nog niet zoveel over te zeggen :(

Bij je controle even aankaarten hoe je PC daar tegen aan kijkt..

Als je niet tevreden bent met je resultaat kun je vast iets met je pc regelen als het ver van je gewenste resultaat af staat. Althans, lijkt mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar wat kan er dan nog veranderen in positieve zin? Kan dat überhaupt? Bedoel als silimed al gelijk op z'n plek zit Zal de huid erom heen toch nie ineens strakker worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Balen dat je je zo rot voelt :(.. Ik heb je foto's bekeken en ik vind je borsten mooi en natuurlijk ogen. Of ze nog veranderen ofzo, ik heb er geen verstand van... Kun je niet de pc bellen of mailen om je vraag voor te leggen?

Succes en een dikke knuff! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zie k maandag bij de controle heb t gevraagd aan de assistente Maar ze kon er niks over zeggen en moest de vraag aan hem voorleggen

Zo veel geduld heb ik niet..

Hoop dat ik hier wat wijzer wordt

M'n man vind dat ik me aanstel en zegt dat ze mooi zijn dat ik blij moet zijn dat er veel mensen zijn die hier n moord voor doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eatlove ik zou een moord doen voor jou borsten. Kijk die van mij, ik heb ook 475cc anatomisch en ik heb alleen bovenin een bolling, alsof het ronde inplantaten zijn. Maar wat bedoel je dat anatomisch gelijk op hun plaats zitten? Dan heb ik een probleem, ze zitten bij mij nog ergens onder de sleutelbeenderen. En ik heb van onder ook slappe huid, ik kan dat ook vastpakken, maar in de kliniek zeiden ze dat het opgevuld ging worden als de inplantaat zakt. Is dat bij jou dan ook niet zo?

Erg he die onzekerheid. Ik heb het precies zo, stel ik moet een herstel operatie, ik heb daar de centen niet voor en ook geen vrije dagen. Dus dat is geen optie.

Ik moet maandag voor controle en ben benieuwd wat hij gaat zeggen, tijdens het aftekenen vlak voor de operatie vroeg hij ineens of ik geen lift had overwogen, nu heb ik het gevoel dat hij zichzelf aan het indekken was, immers volgens hem had ik geen lift nodig.

Ik voel met je mee, je heb al die maanden zo uitgekeken op dit moment en als het dan tegenvalt maakt het je zo verdrietig. Ik heb dat ook. Suf lezen op internet, in de hoop op goede resultaten.

Sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb juist dat t van onder meer opgevuld is nu wat ook moest en van boven helemaal niet of minder waardoor ik me af vraag of dat nu ineens zo lijkt of al was maar minder opviel

Denk nie dat dit nog echt zal zakken bij mij omdat ze al zo laag zitten

Mmm nee had t specifiek over die van silimed daar zou t herstel maar drie wk zijn en zitten ze gelijk vast, jij hebt n ander merk toch

Of dat echt zo is weet ik nie heb t ook maar gelezen hier en daar

Ik herken dat wel van j suf lezen en foto's vergelijken maar elk herstel is toch anders dus er wordt n beroep gedaan op m'n geduld

Die heb ik net zo veel als jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja over die vraag mbt die lift zo k ook onzeker worden

Kom je nu mee zou ik denken

Ik heb ook voorlopig geen geld en gelegenheid kwa opvang n oppas voor n hersteloperatie dus dit moet t gwn zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eatlover, ik vind je borsten ook mooi!! echt waar.

@Henna, Ik heb het zelfde als jou alleen moet ik ook een lift omdat me tepels anders niet goed uitkomen.

daarna gaat er 330 in druppelvorm in.

Ik denk inderdaad dat het niet goed is gegaan bij je en dat ze een lift nodig hadden.

Ik zal gelijk bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn man en ik keken elkaar ook heel verbaasd aan. En ik zei dat ik twijfelde welke aantal cc ik moest nemen en zei hij ja de 425cc is te weinig. Terwijl hij dat geadviseerd had, ik had later een 2e consult geplant omdat ik toch liever wat groter had. Dus stel ik had dat niet gedaan dan was de 425cc enige geweest wat hij had. Is toch belachelijk. Hij is de pc dus had hij vantevoren moeten weten wat erin moet.

Ik snap je balen zo goed. Ik was verdrietig maar langzaamaan veranderd het in kwaadheid. Ik moet echt oppassen dat ik maandag niet tekeer ga tegen hem. Maar hoop dat het nog rechttrekt. Ok een beetje hang vind ik geen probleem, maar die tepels zo naar beneden vind ik echt afschuwelijk. Lijken net uiers.

Daarom als ik jou foto's zie vind ik ze echt mooi, ik hoop dat ze zo bij mij eruit komen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ze ook mooi hoor! Mooi gevuld aan de onderkant en mooi natuurlijk! Alleen misschien niet wat je in gedachten had of had gewild? Hoe had je ze voor je gezien meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat groter en ronder miss al wist ik dat er anatomisch in zou gaan omdat dat t mooiste zou zijn voor mijn borst

Heb alle vertrouwen in de arts dat ie op basis van de metingen en observaties de mooiste keuze maakt maar heb gwn veel t beeld van andere dames po in m'n hoofd gehad met ronde prothesen denk ik en veel terug gedacht aan m'n eerste vergroting maar echt oprecht nu zonder verband gekeken te hebben ben ik blij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.