Ga naar inhoud

Hop : 12 mei 2010 : ... : Body & Face te Maldegem


Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn echte naam noem ik liever niet aangezien niemand nog weet dat ik een bv zal gaan krijgen buiten mijn man.

Ik ben een vrouw van 34 jaar die na 5 kinderen niet meer tevreden is over haar borsten veel afgevallen na de laatste zwangerschap vorig jaar heeft als gevolg een kleine b met vel van zeker een C

Na mijn derde zwangerschap al nagedacht over een bv maar er toen niet toe gekomen door omstandigheden.

Nu na hard sparen is het zover morgen om 10.30 mag ik me melden en word rond 11 uur geholpen.

Ik krijg 325 cc voor de spier omdat de chirurg dat het beste leek dan worden ze voller en kom ik uit op een medium c grote c plus dat ze wat gelift zullen worden door de cc's.

Ik ben bloed nerveus en heel benieuwd naar het resultaat natuurlijk! Zie alleen wel op tegen de tijd erna met 5 kinderen word het lastig erg kalm aan te doen mijn man heeft vrij tot maandag. Het huishouden ga ik dan ook nog niet doen dat gaat hij doen na werktijd.

Alleen de kindjes verzorgen zal ik dan zelf moeten doen waarvan 1 kindje van ca. 8 kilo nog getilt moet worden maar dat kan ik beperken tot de dutjes (bedje weer even omhoog gezet en de box ook) bad e.d. zal man op tijd voor thuis komen om dat te gaan doen.

Verdere tips om het makkelijker te maken hoor ik graag natuurlijk van mama's die dit ook hebben ondervonden.

groetjes hop

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Hop

spannend morgen voor je hoop voor je dat alles goed verloopt

zelf zal ik wel graag straks van jou willen wetenm hoe je dat allemaal hebt gedaan met die kleine heb zelf geen tips er voor want maandag is mijn grote dag

maar heel veel suc6 morgen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat de eerste 2 dagen zwaar zijn .

Ik weet niet hoe ze bij jou geplaatst worden (onder/op de spier / dual plane ?

Bij mij dat laatste , langs de tepel .

De eerste paar dagen kon ik niet reiken , geen rolluik omhoog trekken , geen fles openen , mijn vlees niet snijden , de tafel niet afkuisen . Zet alles wat je veel gebruikt (bvb glas , koffietas) binnen handbereik zodat je niet totaal hulpeloos bent . Laat je man toch maar wat boterhammen klaar leggen voor de eerste dag .

Doe een gemakkelijke broek aan > zonder rits , leg een hemd klaar ofzo , iets over je hoofd trekken (alleen) gaat niet , die qua schoenen instappers aan .

Rechtop zitten is (voor de pijn) beter dan liggen .

Tillen die je idd best niet teveel al mag (tot 6 weken na de operatie) 10kg wel , je gaat dat niet kunnen denk ik : ik kon de aardappelen niet eens afgieten !

Dit is wel persoonlijke ervaring hoor , bij sommigen loopt het allemaal zo'n vaart niet .

TOITOI voor morgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebecca dank je wel zal mijn ervaringen delen als het zover is!Voor jou ook als snel spannend he? Ook kleine kindjes dus?

B-cupje ze worden op de spier geplaatst wilde onder maar dat zou door de verzakking niet echt een mooi effect hebben zei de pc.

Alles wat ik direct nodig heb staat nu al op pakhoogte die tip had ik al gelezen maar wel erg bedankt voor de tips hoor ze erg graag.

Dat van de kleding is idd een goede tip laat mijn man me wel aankleden dan smorgens hihi. Heb mijn crocs klaarstaan doe ik dan ook maar aan morgen.

Als het echt niet gaat is hij misschien wel extra thuis maar als zelfstandige liever niet geen werk geen inkomen he...

Wat is verder handig mee te nemen morgen?

Dacht dus zelf:

-joggingbroek

-instappers

-pijnstillers moet terug 1,5 uur in de auto hangen pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet vrijdag en ben dus ook bezig met mn lijstje van wat ik allemaal mee moet nemen. Misschien ook een tip voor jou: ik neem een kussen mee voor in de auto. Las dat je dan wat comfortabeler zit op de terugweg. ik moet zelf ook best een eind met de auto dus hoop dat t een beetje helpt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

owh en ik neem ook nog een lekker zacht vestje mee. Dan hoef je na de operatie tenminste niet je armen omhoog te doen om een shirt aan te trekken :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even mn lijstje voor je bekeken.

Een normale onderbroek is ook wel handig om aan te doen. Ik hoorde dat je zo'n soort ziekenhuisschort aan krijgt zonder achterkant. Tis dan wel fijn om niet in je string met blote kont over de gang te hoeven lopen :5:

Verder las ik dat van die koelpacks die je in de vriezer gooit wel handig zijn voor thuis. Als je borsten dan erg gespannen en pijnlijk zijn, kunnen die dan wat verlichting bieden.

Suc6 morgen!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

shadow dank je!

Voor de zwelling kan je trouwens ook maandverband doorknippen natmaken en in de vriezer leggen deed ik met de stuwing ook na mijn bevallingen! Wel ff in een zakje doen en een droog washandje erom anders verbrand je je huid!

Gewone onderbroek staat erbij wel slim idd zou je niet aan denken :blush:

vest ook een goede heb er 1 met een rits in de tas gedaan en een grot shirt van mijn man :rolleyes:

O bah knijp hem wel nu hoor pfff hoe kom ik vannacht door was het maar morgen deze tijd dan ben ik hopenlijk weer thuis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dat van die maandverband is wel heel erg handig! Denk dat ik dat ook ga doen. Veel goedkoper ook!

Op die onderbroek zou ik zelf ook niet gekomen zijn. Ik las t een tijdje terug op t forum en heb t toen gelijk op mn lijstje gezet :1:

Ben zelf ook behoorlijk zenuwachtig aan t worden. T voelt steeds 'echter'. Weet niet hoe lang jij hebt moeten wachten sinds t eerste consult? Ik 2 maanden. Toen voelde t nog zo ver weg en onwerkelijk, maar nu t niet meer over een paar weken is, maar over een paar dágen al, beginnen de zenuwen nogal kriebelen.

Zit zelf ook op te kijken tegen die laatste nacht.

Ik ben zelf van plan me donderdag lekker moe te maken en dan s'avonds in t hotel (heb een kamer voor 1 nachtje geboekt, moet van ver komen en er al om half 9 zijn. wil niet t risico lopen in de file te komen) te ontspannen in bad. Wellicht dat we, omdat we toch in de buurt zijn en ik de komende paar weken weinig zal kunnen, donderdag een dagje duinrell doen. Lekker wat afleiding zoeken. Maar daar wordt nog over nagedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Nou wat een dag gister de nacht ervoor mega slecht geslapen natuurlijk.

Werd wakker met migraine maar niets mogen innemen helaas.

Aangekomen in de kliniek een warm ontvangst ze stelden me gelijk gerust was zo nerveus was er misselijk van.

Eerst de financieen gedaan en de papieren getekent natuurlijk.

Mocht me uitkleden en de chirurg kwam nog even foto's maken en aftekenen ook hij kalmeerde me heel fijn.

Om stipt 11 uur naar de ok gelopen infuus erin en dat deed zeer tenminste de vloeistof van het slaapmiddel, de narcotiseur zei ga lekker slapen meid ik zorg voor een mooie droom haha.

Daarna weet ik niks meer en werd voor mijn gevoel 5 minuten later wakker kennelijk was ik zelf naar mijn kamer gelopen en gaan liggen heb kennelijk gemoppert dat ik het koud had eerlijk weet van niks...pfff

Beetje bij mijn positieven een kwartiertje later keek ik onder mijn deken wauw wat een ballonnen haha.

Bloeddruk was laag maar dat is hij bij mij altijd dus zei al dat is niet erg alleen als ik zwanger ben heb ik een normalen bloeddruk.

Om 1.05 mocht ik al naar huis dus man gebeld die zat bij de mac met de kids.

In de auto eigenwijs toch maar wat gegeten al hadden ze gezegd dat beter te doen als ik thuis was maar klapte van de honger dus toch gedaan knapte er enorm van op!

Thuisgekomen lekker in bed gekropen met paracetamol achter mn kiezen. Uurtje geslapen en toen verhuist naar beneden.

De pijn valt me echt reuze mee tot nu toe wel behoorlijk gezwollen boobs de linker is groter (meer vocht) als de rechter zal normaal zijn of niet?????

Beetje rondgehobbelt de rest van de middag/avond dat is beter zei de pc niet teveel blijven liggen.

De kids wat van slag want ze kunnen even niet op mama springen of liggen wat de kleinste wel moeilijk vind.

Rond half twaalf weer 2 paracetamol genomen en in bed gaan hangen stukjes geslapen en vanmorgen zo stijf als wat haha man moest me omhoog helpen maar na even rondhobbelen voel ik me weer wat minder stram!

De pijn lijkt wat op stuwing vind ik en is dragelijk zolang ik niet teveel doe.

Mag tot dinsdag bh niet uit dus foto's kan ik nog niet maken. Heb wel een kuur omdat de pc iets langer is bezig geweest als gemiddeld en hij nam liever het zekere voor het onzekere netjes dus.

Vrijdag 21-05-10 op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeeeeeeey hop!

allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

fijn dat het zo goed met je gaat.

hoeveel cc heb je gekregen en heb je het dual plane of op de spier?

wel beter dat de pc een kuurtje heeft gegeven is idd netjes

je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

nou nog een fijn herstel!!

Groetjes yasje:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hop

wat supper dat alles goe dis verlopen en dat je niet al te veel pijn hebt

hoop dat je een goed herstel heb en dat je weer snel met je kinds kan knuffelen zonder te veel pijn

Groetjes Rebecca

ps wacht wel op tips van je hoe je het heb gedaan met de kids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer even verveel me dood is niets voor mij niks doen ben het niet gewent....

Wanneer word die zwelling minder? Heb tot in mijn enkels vocht zitten een borst is echt meer gezwollen als de andere is dat normaal?

Yasje ik heb 325 op de spier gekregen word een goede C is genoeg vind ik al is de sportbeha D nu echt te klein alles puilt er aan alle kanten uit van het vocht en de zwelling.

Rebecca tips met de kids tot nog toe:

- alles op buikhoogte gezet

- voeden lukt me wel met 2 kussens onder mn arm leggen op de bank kan ze toch op mn arm liggen

voor boeren pakt man haar

- kleine zit veel in haar wipper en haar eetstoel dus voor mij op ooghoogte kan ik toch met haar tutten en hapjes voeren.

- aankleden ging redelijk op de wasmachine met aankleedkussen

De rest doe ik niet hoor

Voor de rest

man tilt de kleinste en zet haar wel bij me ze mist me en ik haar en zo kunnen we toch knuffelen!

de andere hele kleine komt naar me toe en zegt ff zachtjes tuffelen mama (knuffelen dus) mama pijn he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal de eerste week toch redelijk veel zwelling blijven hebben hoor , dat kan 3 weken duren eer dat allemaal weg is . Water drinken helpt .

Mijn omtrek was liefst 8 cm toegenomen en dus knelde die sportbh verschrikkelijk : zo'n handig 'tussenstukje' helpt : kan je de sluiting 'groter' mee maken , verkopen ze in lingeriewinkels of bvb een Hunkemoller .

Ondertussen zullen je borsten apart genezen : de ene wat dikker , de ander wat lager , pijnlijker enz. ...

Lees dat het je best meevalt , ben blij voor je .

Is idd vervelend wanneer je niks om handen hebt en dat niet gewend bent .

Je mag ook wel wat ondernemen maar rustig aan hé :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het gaat hier met de dag beter al blijft 1 borst meer gezwollen als de andere maar neem aan dat dat goed komt?

Vandaag de eerste dag alleen met de kids pff beetje nerveus man zei je doet niks alleen de kids verzorgen haha

Merk wel als ik teveel doe dat er weer meer zwelling is savonds.

Pijnstillers gebruik ik al 2 dagen niet meer enige wat irritant is zijn de wonden waar de bh tegenaandrukt.

Verder nauwelijks pijn alleen als ik opsta smorgens dan duiken ze een beetje naar beneden denk ik voelt niet zo super hahaha Wel JEUK goed teken dus!

Morgen mag ik eindelijk douchen en kan ik even spieken doe ik savonds als mijn man er is durf niet goed alleen de eerste keer de bh uit te doen.

Heb gister even de omtrek gemeten was nieuwsgierig en kom op 100 uit op dikste deel van de borsten dus ben heel benieuwd hoeveel vocht er nog af zal gaan ze worden al erg soepel de 1 meer als de ander maar voelt met de dag beter.

MOrgen even kijken sportbeha bij te kopen met man samen alleen geen idee welke maat?

Het zou C moeten worden volgens de berekeningen zit ik nu op E heb een D sportbeha aan en die is ok ze kunnen er niet in bewegen en dat is denk ik de bedoeling?

Wat is dan wijs? Gewoon een C kopen maar?

Kan niet wachten ben zo benieuwd hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

super te lezen dat het goed gaat,en dat ookal 2dagen zonder pijnstillers.

en wat bh betreft,neem er gewoon en paar mee,en vraag aan de winkel of je de gene die niet passen terug mag brengen,zo deed ik dat ook,je moet wat he,en passen in winkels vind ik helemaal niets.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer eens.

Gaat gewoon supergoed.

Merk wel dat ik kalm aan moet doen anders stik ik savonds van de pijn.

Het vocht trekt flink weg was alweer een kilo kwijt vanmorgen en dat na een week!

Ik heb ze gisteren eindelijk gezien samen met mannetje en ze zijn erug mooi vind ik, man zijn mond viel net niet op de badrand hahaha.

Hoop niet dat ze nog veel krimpen maar vermoed van niet het voelt allemaal zacht aan dus denk dat het nu een kwestie is van zakken...?

Vocht voelt altijd anders vind ik harder.

Gisteren man naar hema gestuurt en nieuwe sportbeha's laten kopen in 75 C die zitten redelijk goed.

Vanmorgen voor het eerst alleen met de kids naar de winkel gewandeld ging ook lekker voelde alleen vreemd aan de borsten hahaha.

De kuur is nu afgelopen wat veel maagpijn scheelt!

Enige wat erg irritant is is het slapen word elke morgen wakker met pijn in mijn rechterzij misschien slaap ik te krampachtig?

En vanmorgen lagen mijn armen omhoog naast mijn hoofd, heb ik kennelijk in mijn slaap gedaan zou dat erg zijn?

Vrijdag controle van de wondjes ben benieuwd wat de pc zegt en hoe de wonden genezen, ze jeuken enorm dus er zal heus vooruitgang in zitten.

Het valt me tot nog toe allemaal reuze mee en zeker na ik ze gezien heb gister dat maakte zoveel goed zou het zo weer doen.

gr hop

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.