Ga naar inhoud

Ene borst harder dan de andere borst


Gast kitty

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Afgelopen vrijdag had ik een bv ondergaan.

Inmiddels ben ik 3dagen verder.

Ik maak me zorgen om mn linkerborst. Die is namelijk harder dan m'n rechterborst. Ik had gehoord dat het normaal is.

Maar het is nu harder geworden. Ook lijkt het dat mn linkerborst groter is.

Moet ik rustig afwachten?

Kan het gedraaid zijn?

Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb ook nog een andere vraag. Ik ben erg bang om te lachen. Natuurlijk geeft het geen fijn gevoel, maar mensen om mij heen proberen me op te beuren en maken allerlei grapjes.

Kunnen je hechtingen kapot gaan hierdoor?

Alvast bedankt !!

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kitty, je borsten zijn twee verschillende wonden dus kunnen ook alle twee anders genezen.

De éné borst kan sneller indalen dan de andere, of kan meer vocht bevatten.

Drie dagen post op is veel te vroeg om je zorgen te maken!

En lachen! Lach jij maar lekker veel, jou littekens gaan hierdoor niet opengaan..

De pijn die je voelt is gewoon pijn door de trauma van de operatie, maar de druk van lachen zal niets slecht veroorzaken..

Veel succes :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries en Lesilla,

bedankt voor jullie reacties. Voel me er wel beter door!! Nu gewoon afwachten.

Nog even doorbijten voor mezelf.

Liefs en xxxjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is vocht wat je mogelijk kan voelen,vocht wat op 1 plaats zit,kan enorm hard en zelfs pijnlijk voelen,vocht verplaatst zich ook,waardoor je het na paar dagen/weken op andere plaatsen kan voelen,geen zorgen,hoort erbij

en lachen die je wondjes laten openknappen,nee duidelijk kan dit niet,zou wat zijn ook zeg,dan mag er 2weken niet gelachen worden,hmmm saaie 2 weken

nee hoor,gewoon lachen,mits het erg veel pijn doet,dan is lachen ook ineens even niet meer leuk.

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is vocht wat je mogelijk kan voelen,vocht wat op 1 plaats zit,kan enorm hard en zelfs pijnlijk voelen,vocht verplaatst zich ook,waardoor je het na paar dagen/weken op andere plaatsen kan voelen,geen zorgen,hoort erbij

en lachen die je wondjes laten openknappen,nee duidelijk kan dit niet,zou wat zijn ook zeg,dan mag er 2weken niet gelachen worden,hmmm saaie 2 weken

nee hoor,gewoon lachen,mits het erg veel pijn doet,dan is lachen ook ineens even niet meer leuk.

sucses

greetzzz moontje

Hi Moontje,

Trekt het vocht vanzelf weg?

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap het als nog niet :P dan plas je toch gewoon het ingenomen vocht uit. Je lichaam gaat toch niet denken ik krijg meer vocht binnen dus ik ga overal vocht trekken om de voorurine mee te maken.

Ik zou juist denken dat je minder vocht gaat opnemen omdat er genoeg vocht word ingebracht

Of ben ik nu zo heel dom :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik drink veel thee en water. Ook vanwege de paracetamol en antibiotica. Ik ben 4kg aangekomen en dat is niet alleen van de boobies. Ik ben ook gestopt met roken haha. Dus als ik helemaal genezen ben kan ik flink gaan sporten. (met mate) :43:

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heerlijk he sporten Kitty,dat mis je nu vast wel even.

straks na herstel er weer tegenaan.

Lesilla,iedereen weet toch dat thee en water vochtafdrijvend werkt,anders zouden alle mensen die op dieet zijn en of veel water drinken geen efect hebben.en nee,je plast niet enkel het vocht uit wat je dan tot je neemt,het drijvd ook het vocht af wat er rondspookt in je lichaam.

jij zou dat toch juist echt wel moeten snappen?

dat weet elke leek ondertussen wel,is gewoon bewezen en algemeen bekend.

ik snap daarom juist niet dat jij dat niet snapt.

water haalt de afvalstoffen uit je lichaam,hoe meer water en of thee dus,hoe sneller afvalstoffen uit je lichaam gaan,oa ook dus wondvocht,want dat is grotendeels afvalstof.

kijk anders het internet eens op,je leest er zat over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,in een ander bericht ving ik op,gelezen te hebben dus,dat je het een fabel vind,of het kwam erop neer dan,dat het geen feit zou zijn,dat het vochtafdrijvend werkt,en nu snap je het niet,omdat je niet alleswetend bent,komt ook verwarrend over,voor mijn dan toch

ja nee,lees is op internet anders,is algemeen bekend,sporters,dieeters enz enz nemen veel water tot zich,werks vochtafdrijvend,en haalt de afvalstoffen uit je lichaam,afval stoffen veroorzaken ook vaak dat men aankomt en juist vocht vast houd,

ik zou zeggen google eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als ik het leer dat het een fabel is, dan raak ik in de war en snap ik het inderdaad niet meer. Ben al aan het googlen :)

dus ja ik was er van overtuigt tot nu :121:

en ik dacht ook dat mensen veel water dronken om geen honger te hebben :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,je kan ook niet alles weten,ik toch ook niet,dacht je dat ik alles weet,nee hoor,wees gerust.

ja klopt,er zijn ook veel mensen die veel water nemen,om idd (vr)eetbuien te voorkomen,en het zal zeker helpen,want water geeft ook weer ene vol gevoel.

alhoewel het bij mij ook andersom werkt,eerste halve liter zit ik juist vol ervan,erna wekt het juist me eetlust op.

ik ben geval apart,is al bekend

vind het wel apart dat jij op school leert dat het niet zo is,dit feit is geen feit van de dag,is al eeuwen oud bekend en bewezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik had nog een andere vraag.

Ik heb een kleine van bijna 8maanden. Hij is al vanaf vorige week bij mijn moeder. Ik mis hem heel erg. Ik ga bijna elke dag naar mijn moeder toe om hem te zien. Ik durf hem alleen niet op te tillen. Ik ben bang dat er iets kan gebeuren.

Hebben julie nog tips? a.s vrijdag is het een week geleden van m'n operatie.

Ik hoor het graag.

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij weeg iets tussen de 7 of 8. Ik moet volgende week naar de CB gaan. Hij zal denk ik niet over de 10 wegen nee.

Ik had hem vandaag opgetild, maar het geeft wel een apart gevoel. Dus hij blijft iets langer bij oma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja beter voorkomen dan genezen ,heel verstandig.

kan me wel heel goed indenken hoor,dat je je kleintje enorm mist,is het gelijk ook zo stil in huis enzo hihi.

hopenlijk lukt alles gauw weer wat beter,zodat je lekker zelf weer alles kunt doen :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.