Ga naar inhoud

Wat te doen bij de hitte?


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Zoals sommige misschien al weten is 15 juli mijn boobie day!

Nou is dit midden in de zomer en ben ik erg bang dat ik ga zitten puffen en dat alles gaat plakken. :blush:

Zijn er misschien meiden met ervaring die een operatie in de zomervakantie hebben gehad?

Hoe is dit bevallen?

Ook ben ik erg benieuwd hoe ik dit moet gaan doen met kleding?

Thuis vind ik het helemaal niet erg om met de bh rond te lopen maar na enige tijd wil er toch even lekker naar buiten.

Met die sexy bh zal het dus niet echt lukken om hem te verbergen met topjes en jurkjes :blush:

Iemand een idee?

Kan niet wachten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey girls,

nee ik heb ook geen idee. ik denk gewoon met sportbh in het zicht lopen? zit anders weinig op denk ik.

tjee... eigenlijk is het idd een hartstikke verkeerde tijd bedenk ik me nu. <_< want zwemmen gaat ook niet....

ik wens jullie heeeeeel veel succes! of hopen op wat minder warm weer zo'n graad of 2-25 en niet warmer...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er is eigenlijk geen andere oplossing :rolleyes:

Ben al supper blij dat het door gaat!

@ b-cupje,

Eigenlijk is het niet de handigste tijd eerder kon helaas niet ivm school en nog langer wachten.. Toch maar niet :blush:

Ik las ergens dat je ook sport bhs hebt met sluiting in je nek, lijkt me ook al een stuk beter!

Lesilla, krijg je ook nog een andere operatie? lijkt me nog lastiger..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat moet niet echt fijn geweest zijn, afgelopen zomer was warm :blink:

Ben heel benieuwd hoe het voor je gaat zijn!

Ik ga maar lekker met mn beentjes in de zon liggen (word er tenminste nog iets bruin hihi)

Ik denk dat ik maar eens lekker aan mezelf ga denken :blush: Mischien ziet het er gek uit een bh eronder maar ik heb tenminste mijn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry patries, ik haalde je picture in de war met b-cupje :blush:

Hihi ja idd gewoon lak hebben aan de andere!

Mischien een lekkere nazomer? waarin ze alsnog lekker geshowed kunnen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Marisjuh,

Toen het vorige week zo lekker warm was, heb ik veel gehad aan mn tube topjes en daarover een luchtige bolero met korte mouwen. Jij krijgt (gelukkig voor jou) geen band dus die hoef je niet te verbergen., dat scheelt al! Ik wel en daarom vond ik die tube tops erg handig. Voor de rest heb ik namelijk alleen kleren met een v hals of strakke t-shirts die ik met geen mogelijkheid aankreeg.

En ja inderdaad gewoon schijt hebben aan anderen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou sorry,kom ik om de bocht mischien .....

zomer?kan je hier toch niet echt noemen?wel dan...?

is nooit echt super warm hier in NL!!

mijn mening dan he...

je kan toch makkelijk wat luchtigs aantrekken?

in de tuin en als je naar de winkel gaat of wat anders doen buitenshuis,een sport kleur kiezen aan de hand van je kleur truitje,valt het al stukken minder op,maar afijn,maak je niet te druk hoor,heb nog nooit extreme hitte in juli meegemaakt sinds ik op de aardbol rondloop.

sucses,en hoop dat het niet al te benauwd word in juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor julie reacties !

@ Jenniffer

wat bedoel je met tube topjes? en welke band ga ik niet krijgen? :blush:

Wel een goed idee trouwens die bolero's, ga ik maar eens voor kijken!

Hoe gaat het met je meid?

@ Moontje,

Hihi ik hoop op een niet al te warme zomer, kan namelijk niet zo goed tegen drukkende warmte.

Vind het hier in nl nooit zo warm maar drukkend als je begrijpt wat ik bedoel? :blush:

Heb dan ook snel de neiging om me slap te voelen en vooral in de periode van mijn menstruatie komt het dan ook wel eens voor dat ik flauw kan vallen <_<

Ik bedacht me ook gewoon dat als ik met de bus zou moeten of over straat er even een vestje met korte mouwen overheen te doen en op plaats van bestemming weer lekker luchten :blush:

Ik ga er leuke combinaties van maken :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja benauwdheid hebben we wel al gauw in Nl ja,maar gelukkig nooit echte extreme warmte

3kleuren sportbh kopen,huidskleur,wit en zwart,zodat je de bh kan aanpassen qua kleur aan je truitje,lekker zo luchtig mogelijk kleden,en erg veel drinken,lekker je eigen koel houden.komt goed hoor.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij livera heb je van t eigen merk sport bh's die wat lager uitgesneden zijn. Als de band van de kliniek eindelijk uit mag, valt deze bh niet zo op onder een shirtje.

Lijkt me ook veel minder warm en benauwd dan die bh's die hoger gesloten zijn.

De verkoopster raadde me deze aan omdat ze goed ondersteunen. Ook zei ze dat veel meiden die een bv laten doen deze kopen, dus ik ga ervan uit dat deze dan wel goed zal zijn.

Nou nog hopen dat ik de goede maat heb gekocht :)

Ook fijn: ze zijn niet eens duur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje moon!

Al dat getwijfel en vragen pff word er gek van :blush:

@ Shadow, bedankt voor de tip!

Mn moeder wilde de bh's halen van ani rolf, bij de kruidvat ze zien er goed uit.

Maar ga zeker maar eens bij livera kijken!

Hihi ja daar zit ik ook mee, wordt het 75 c, of 80 c, of eventueel d (zit met mn stomme kippenborstje) :blush:

Gaat voor jou al wel opschieten nog maar 4 daagjes!

Zag dat je bij een Bvk een band om kreeg inpv bh.

Ga toch maar eens vragen aan mijn arts of bij een Bv ik dan een band krijg of toch een bh :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er dus ook voor de zekerheid 2 gekocht: een C en een D( en nou hopen dat t geen E wordt :P ) Je hebt 8 dagen de tijd om te ruilen en terug te brengen, dus ik kijk thuis wel eerst welke goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Ik ben ook midden in de zomer geholpen.. 16 juli en bh aan gehad tot zeker half augustus. En toen was het ook een tijd bloedheet :blink:

Ik heb het achter de spier en moest dus idd een band om. Ik zou zelf niemand aanraden om het midden in de zomer te doen ghehe maar het is al besproken bij jou. Ik zweette me kapot met de bh aan. En de band kwam vaak boven truitjes uit. Nou mag ik op mijn werk natuurlijk niet in alles verschijnen dus had altijd wel een truitje tot de hals aan, en dan valt het niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat je bij dual plane vaak ook een soort band om krijgt om de boel naar beneden te drukken ofzoiets. En dat moet dan samen met de sport bh.

Ben zo stom geweest t niet te vragen bij t consult hoe dat allemaal zit met die band en of ik dat dan ook krijg. Kwam er later pas hier op t forum achter dat dat bestond :rolleyes:

Nou ja, zie dat vrijdag allemaal wel ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi nou dat is fijn :blush:

Ik weet niet zeker of ik ze achter de spier krijg heb nog een extra consult om even te bespreken.

Ik word bijna dezelfde dag geopereerd, maar ik hoop dan maar niet dat het warm word <_<

Hoelang heb je de sport bh gedragen?

Heb 7 weken vakantie en hoop de laatste week lekker te kunnen showen :blush:

Ik wist trouwens niet dat je een extra band om kreeg als je ze dual plane of achter de spier krijgt.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Jaja met dual plane of onder de spier krijg je een band :) Moet zeggen dat ik hem niet zo lastig vind als ik had verwacht! K zal er morgen eventjes een foto van maken en neerzetten, dan weet je wat we bedoelen.

En met tube topjes bedoel ik van die strapless dingen die best hoog zitten. Vaak sla ik de bovenste rand van dat topje om die band, dan kan ie er niet bovenuit floepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee dit wist ik dus ook niet, nouja weer iets geleerd :blush:

Wel handig zeg die tops, heb er eentje liggen denk ik, maar die zit nu best strak dus gaat niet meer lukken met mn big boobies?

Kan niet wachten om je foto's te zien, leuk om te zien hoe ze veranderen!

Wel grappig om te lezen dat de 1 het heel vervelend vond die band en de ander vind het meevallen!

Ben nu toch wel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.