Ga naar inhoud

Wat te doen bij de hitte?


Aanbevolen berichten

Ja idd, volgens mij is het vooral om de spier weer wat plat te drukken en voor de implantaten, vraag het idd even na. Mijn borsten stonden de eerste dagen helemaal bol, de band heeft zeker geholpen.

Heb je lang vrij trouwens?

@Moontje, vorig jaar was het wel heel heet hoor, mijn verjaardag is in augustus en weet nog wel dat ik toen zonder sportbh een dag heb rondgelopen in een jurkje, was toen super weer.

Ennem.... weet niet wanneer de vierdaagse is in Nijmegen maar weet nog wel dat er een jaar of 3 geleden mensen zijn overleden door de hitte.

Of was je toen net even het land uit :D want als je toen weg was, had je idd net dat ene weekje mooi weer in NL gemist :4:

Ik vind het weer ook altijd tegenvallen. Als iedereen het heeft over mooi weer vind ik het vaak nog koud :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een band zou het wel erger maken met warm weer,want die zweet lekker mee met je bh en die steekt idd overal bovenuit,onding,maar doet wel wonderen verichten,mooie borsten maken hahahahah

excella,ik ben haast nooit in de zomervakantie hier,ja mischien bij elkaar een week of ander half

en dan vind ik het nooit echt warm,niet koud,maar echte warmte ken ik niet hier hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die band toch nog ergens goed voor :rolleyes:

Ik heb 7 weken om helemaal uit te rusten dus dat gaat wel lukken!

Toch maar hopen op een niet al te warme zomer!

Slaap lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht van te voren ook dat het een drama zou worden, maar ik kan nu ook gewoon een redelijk strak t-shirt aan, zie je niks van die sport bh. Mensen op school hebben helemaal niks door, dat is nog het fijnste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 7 weken is lang he! Ik zit nog op school dus vandaar dat ik nog zo lang vrij heb :blush:

Ben blij met de reacties dat het toch wel meevalt, heb er nu alleen maar meer zin in!

Lesilla, dat is echt een goed idee, is er nog iets wat te zien valt :131:

Voor jou gaat het al opschieten zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.