Ga naar inhoud

FendersM : 22 september 2015 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

wooow dat sporten is echt wel al heel snel hoor ,niet doen!!

en euuu we zijn nu 2015 en ik slaap nog elke nacht met men trouwe vriendje : mijn sportbeha !

ik moest die trouwens de eerste zes weken dag en nacht dragen

en vanaf volgende week maandag zal ik gterug zes weken dag en nacht de sportbeha dragen

want bij men bwc,zal men linkerborst nog even open gaan om wat weg te nemen ,spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooh spannend, Nalaa en Jeanette!

Is dat een grote operatie? Bwc = buikwandcorrectie? Mijn vriend zegt voor de grap dat mijn buikje nu wel meer opvalt. Nou ja, ik ben maar 1.64, nadat mijn negen-pondertje ter wereld kwam, is er in de verste verte geen platte buik meer te bekennen ;-)

Ik slaap al 15 jaar met bh aan, dus ik heb er geen probleem mee om deze 6wk dag en nacht te dragen.

Wondjes zijn dicht nu, dus vandaag beginnen met vit.e creme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte de littekencreme va het kruidvat

buikwandcorrectie is bij mij: reven de spieren ,lipo en een stuk buik die weggaat

ook hier nooit echt een platte buik gehad

en iks toor me der mateloos aan

dus deze zomer de beslissing genomen (eindelijk )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh spannend, Nalaa en Jeanette!

Is dat een grote operatie? Bwc = buikwandcorrectie?

Ik ga voor een grote bwc (boven en onder de navel )met navel verplaatsing na 37 kg afgevallen te zijn .

Bij mij vind er geen reven van de spieren of vet afzuigen plaats ...

Het is best een zware operatie , qua herstel moet met met 6 weken rekenen .

Heb dan ook 6 weken vakantie ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen. Wat sport betreft ik stap goed door op de loopband met lichte helling. Of crosstrainer maar ik probeer mijn armen zo min mogelijk te bewegen. Ik heb geen last van mijn borsten. Lopen ga ik nu zeker nog niet doen. Mijn borsten zijn ondertussen minder gespannen. Ik heb de indruk dat ze een beetje groter zijn dan in het begin. Misschien nog wat zwelling vanbinnen? Ook mijn vriend zegt het.... Ik heb een beetje schrik. De littekens zijn goed aan het genezen. Ik ga mijn sportbeha ook wel 6 weken aanhouden dag en nacht. Ik pas wel mijn nieuwe beha's maar dan vliegen ze terug de kast in. ( beetje dromen ). Ik doe wel soms mijn sportbeha uit voor een uurtje s'avonds als ik in de zetel zit. Ik maak dan ook geen zware bewegingen. Zijn er mensen die een 2 de correctie hebben moeten ondergaan? Groetjes iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben soms ook wel bang dat ze gewoon weer gaan aangroeien zonder dat ik iets doe, gewoon omdat ze "terugwillen" naar cup F.

Sowieso ga ik nog wel wat afvallen. Niet al te veel, want dan word het zo slap. Maar ik zou wel een kilo of 10 eraf willen.

Zijn jullie littekens ook van die hele dikke onderhuidse kabels?

Bij mij wel.

Borsten zelf voelen nog steeds gekneusd aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar mijn bh winkel geweest. Prima Donna heb ik maat c en Marie jo.,chantelle zal het een d zijn. Ook tezien welk model het is. Ze waren zo mooi in die lingerie. Ik ben zo blij. Alles zit perfect. Ik ga alles kunnen dragen. De verkoopster zei wel dat ik nog een paar weken mijn sportbeha moet aandoen. Ik ga dat dus doen. Wat een opluchting. Wiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk he, om in gewone winkels leuke bh's te kunnen kopen. Ik ga de 17e op shoptocht.

Mijn open wondjes zijn allemaal dicht. Ik ben ook gaan smeren met vit.e creme. Ik hoop wel dat dat gekneusde gevoel binnenin mijn borsten, dus niet de littekens, binnenkort minder word. Telkens als er iets tegenaan komt of ik fiets over een hobbel dan voel ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenders,bij mij is het ook nog gevoelig hoor. Ik kan wel al een uur op een crosstrainer staan maar met auto rijden of fiets of springen Auwkes. Ik smeer littekens in met dermatix s'morgens en s'avonds massage met bio-oil. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das fijn he. Ik ga binnenkort mijn eerste bh halen om overdag te dragen. Ik ga wel een dure nemen ik wil goede kwaliteit en nog stevigheid. Je voelt wel nog het verschil tussen een hunkermuller of een prima Donna,chantelle... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.