Ga naar inhoud

Kim* : 6 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Het opstaan deze morgen viel wel tegen. Mijn vriend heeft me moeten helpen. De spieren voelden zeer pijnlijk. De implantaten zitten dan wel op de spier, maar door de druk erop en die bh die erg knelt op de incisie had ik toch wel vrij veel pijn. Daarna heb ik mijn medicatie genomen. M'n kindjes aangekleed, m'n vriend heeft ze naar de crèche gebracht. En ik heb de rest van de voormiddag gerust. Tegen de middag voelde ik me een stuk beter. Enkel terug last van druk/pijn op mijn ribben, maar zeer goed te doen. Heb dan een paar kledingstukken gestreken en een wasmachine laten draaien. En kleding klaargelegd voor onze reis. Allemaal op het gemak natuurlijk, wil mezelf ook niet forceren. En ik houd me wel aan het niet tillen, en geen armen boven m'n hoofd. 'S avonds ook snel wat te eten gemaakt, en daarna terug gerust. Vind het dus goed meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag Kim,

Hopelijk een goede nacht gehad?

sprak hij bij jou over niet tillen? Want ik heb nog een kleintje rondkruipen, en van hem mocht ik alles doen. Enkel die ellebogen boven de schouders, dat is het enige wat volgens hem niet kan!

Heb je al blauwe plekken enzo? Of niets te bespeuren? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kim,

wat kan je al veel doen... Maar even een vraagje, misschien klinkt het stom maar niet geheel onbelangrijk, hoe gaat het met naar de wc gaan? Kan je wel gewoon je eigen billen afvegen? Of doet dit zeer en gaat dit niet? :wacko: :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van vakantie! Had helemaal geen internet, dus kon geen updates meer plaatsen. Zal zo meteen ook nog eens foto's plaatsen want ze zijn veel veranderd. De eerste 3 dagen waren voor mij het ergste. Kon wel alles zelf doen hoor (toilet enzo), maar sommige dingen zijn gewoon pijnlijk. Eerste dag niet alleen uit mijn bed geraakt. Nu heb ik enkel nog pijn waar de incisies gemaakt zijn. Maar zeer goed te doen. Ik wordt wel dikwijls wakker op m'n zij of met m'n armen omhoog en ik weet niet of dat wel goed is, maarja kan er weinig aan doen natuurlijk. Vrijdag mag ik op controle, om de draadjes te verwijderen. Ben benieuwd om het litteken te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet verdwenen, maar had niet verwacht dat er geen WiFi was. Heb wel aan jullie gedacht hoor Fleurtje en Esmeralda!

Ja heb een super vakantie gehad. Alleen lastig om zoveel mensen in bikini te zien :P

Ik vind dat het herstel echt wel snel gaat. Aan mijn rechter borst heb ik eigenlijk geen pijn meer, aan de linkse voel ik wel nog wat steken onderaan. Maar het gaat elke dag beter, en ze worden steeds zachter en mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verwijderen van de draadjes stelt echt niets voor. De Meyere knipte gewoon het draadje aan de ene kant een klein stukje af en dan trok hij voorzichtig aan het andere stukje. Kwam heel gemakkelijk los. Het gaat heel snel en het doet geen pijn. De littekens zien er ook mooi uit. Zeer fijn, en mooi in de plooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag 5 weken Po. Ik heb niets van pijn meer. Ze voelen alsof ik ze altijd al had. En kan ook terug alles doen. Ook op m'n buik liggen. Enkel nog last van overgevoelige tepels, maar dat kon tot 6 maanden duren zei De Meyere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.