Ga naar inhoud

Kim* : 6 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Ik ben al enkele jaren aan het nadenken over een borstvergroting, maar stelde het steeds uit. Ik wou wachten tot na mijn 2de kindje. Ze is nu al ruim een jaar, en het wordt tijd om er eens werk van te maken. Er schiet namelijk niet veel meer over van het B-cupje dat ik had. En ik zou graag gaan voor een mooie C-cup.

Ik heb wel al veel gelezen op het forum en was er al een tijdje uit dat ik ze graag bij dokter De Meyere wou laten doen. Mijn eerste consult is op 16 juni. Ik hoop dat ik genoeg weefsel heb voor implantaten voor de spier. Ik zag nog niet veel resultaten van de anatomische implantaten. Ik ben bang dat dit minder natuurlijk oogt en aanvoelt dan de ronde. Is er veel verschil tussen of ben ik verkeerd. Verder ben ik ook steeds geïnteresseerd in ervaringen met De Meyere.

Bedankt

Kim :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moet nog :-) Maar het consult was super. Nog voor dat ik de deur uit ging wist ik "hij gaat mij opereren" haha. Prettige man en duidelijk in wat wel en niet kan. Er word ook gebabbeld in een ander topic over hem. En gaat ook over anatomisch. Ik zoek het linkje even voor je op. Succes de 16e!!

http://www.borstenforum.com/topic/13515-morgen-consult-bij-dr-de-meyere-gent-de-pc-met-gouden-handen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor de link fleurtje, ik bekijk het even. Ik lees inderdaad overal dat het een aangename man is, en de resultaten die ik al gezien heb vind ik ook altijd zeer mooi. Ik kan echt niet meer wachten. Jij ook veel succes, nog een maandje tot de operatie zie ik. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend!

Ikzelf ben 7maanden geleden door de Meyere geopereerd

En met de zomer in het land en bikiniweer ben ik helemaal blij dat ik toch de stap heb gezet!

Heel aangename rustige man de Meyere die direct de nodige uitleg geeft zonder dat je een heel vragenlijstje hoeft te doorlopen hij zal ze vast al beantwoord hebben voor je ze gesteld hebt :)

Veel succes met je consult en verdere keuzes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren langsgeweest bij De Meyere, en al meteen een afspraak vastgelegd voor de borstvergroting te laten doen. En het zal heel snel gaan. Hij was nog vrij op maandag 6 juli en voor mij komt dit perfect uit omdat ik erna mijn verlof gepland heb.

Het worden de anatomische prothesen, zoals ik al gedacht had. Hij zei dat het op het randje was. Zoals ik nu ben konden er ook ronde implantaten gebruikt worden, maar ik ben momenteel enkele kilootjes zwaarder dan normaal en dat zie je wel een beetje aan mijn borsten dus hebben we besloten om toch voor de Style 510 Allergan te gaan. Het wordt 290cc of 345cc.

Wat spannend kan echt niet meer wachten :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Nog 16 dagen en het is zover!

Begin nu plots toch te twijfelen of ik niet voor de 335cc moet gaan. terwijl ik op het consult zelf al heel blij was toen hij zei dat er 290cc in past :P Maar je hoort zo vaak dat je er zo snel en went, aan de grootte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Is zeker spannend! Juist nog eens naar jou prachtexemplaren gekeken Ruitje. En vind ze echt heel mooi, ook qua grootte. Vraag me af of anatomische er kleiner uitzien met hetzelfde aantal cc of juist niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Ik zal in de week nog eens nieuwe foto's maken want ze zijn nog ietsje veranderd. Nog wat natuurlijker geworden en natuurlijk een hoop zachter maar ja dat kan je niet op foto vastleggen natuurlijk

Goh over die maten bij anatomische zou je best even aan BB vragen zij is een wandelende encyclopedie haha

Ik dacht dat anatomische met zelfde cc groter uitkwamen maar BB zal me wel verbeteren als ik fout ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh over die maten bij anatomische zou je best even aan BB vragen zij is een wandelende encyclopedie haha

Ik dacht dat anatomische met zelfde cc groter uitkwamen maar BB zal me wel verbeteren als ik fout ben :P

:45:

De anatomische hebben bij hetzelfde profile en zelfde aantal cc als ronde prothesen, meer projectie. De Style 510 is een extra high profile prothese, dus heeft echt een hoop projectie.

Als iemand iets wil weten, stuur me ff pb, ik kan niet alle topics meer lezen.. Twee jaar geleden had ik stress als ik niet om 17.30 uur kon beginnen op het forum, omdat ik dan niet alles gelezen kreeg voor 0.00 uur (bedtijd) haha..

Pb's beantwoord ik altijd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik zal BB nog eens een pb sturen :P

heb echt geen idee op welke maatpak uitkom met die 290cc. De Meyere sprak van een B-cup, maar daar geloof ik niets van. Mn vriend stond toen ook heel verwonderd te kijken.

Ben benieuwd naar je foto's Ruitje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs ik (die van dubbele doperwten af kom) heb met 310 cc een C cup. (Voor het oog een B). Zal bij jou vast groter worden (en anders meer cc's nemen :6:


Bedoel voor het oog een B cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.