Ga naar inhoud

Kim* : 6 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaa! Ik heb ze!! Ben er zo blij mee!

Mijn operatie was gepland om 13u30, en mijn vriend en ik stonden om 13u10 al op de oprit. Mijn vriend wou nog vlug een telefoontje doen voor we naar binnen gingen. Geen probleem, we hadden nog tijd. Althans dat dachten we.. Om 13u20 gingen we naar binnen en er kwam meteen een verpleegster aan, ze vroeg mijn naam, en ging dan weer weg. Daarna kwam ook De Meyere in de wachtzaal, en hij vertelde me dat ze ongerust waren. Ik moest er namelijk om 12u30 zijn ipv 13u30.. Ik begon al in een lichte paniek te schieten, deels omdat ik het haaaat om te laat te komen, en deels omdat ik dacht dat het nu niet meer ging kunnen doorgaan. Was gelukkig niet nodig. De Meyere zijn vorige operatie was uitgelopen, en ze hadden doordat ik te laat was toch allemaal de tijd gehad om toch nog te eten. Oef!!

Ik mocht de spreekkamer in, en daar kreeg ik een badjas, witte kousjes en een sexy haarnetje. Ik kleedde mij vlug om, had een kort gesprekje met de anesthesiste en daarna tekende De Meyere de contouren af, en de plaats waar de incisie zou komen. Ik mocht meteen mee naar de operatiezaal. De verpleegsters vroegen mij of ik gepland was om 13u30. Ik begon mij te verontschuldigen dat ik te laat was, maar ze vonden het niet erg. Iedereen vergist zich wel eens. Ze stelden mij echt op mijn gemak. Dan volgde er een prikje en een masker met zuurstof. Ik hoorde hen wel 5 keer zeggen, je gaat nu bijna in slaap vallen. Maar het duurde nog eventjes, en ik bleef maar praten. Van de zenuwen waarschijnlijk :P Dan viel ik heel zachtjes in slaap.

"Het zit er op" hoorde ik de verpleegster zeggen. "Ze zijn echt heel mooi geworden". Op slag was ik klaarwakker en natuurlijk keek ik direct naar beneden. Mijn eerste gedacht was, amaai wat zijn ze mooi, en zo groot. De verpleegsters hielpen me om rechtop te gaan zitten en deden me een BH aan en een band. Ik viel 3 keer bijna in slaap. Ik vroeg nog aan De Meyere waarvoor die band precies was. Maar het antwoord kan ik me niet herinneren :P. Daarna werd ik naar de ontwaarruimte gebracht. Ik had zo goed als geen pijn aan mijn borsten, maar wel enorme keelpijn. Voor de rest had ik nergens last van .Ik voelde me alsof ik alsof ik een hele nacht als een roosje geslapen had. De verpleegster bracht me een glaasje water. En mijn vriend mocht bij me komen. Hij had een uurtje in de tuin doorgebracht met zijn laptop (voor het werk) en hij was zo snel gekomen toen ze hem riepen dat hij die buiten was vergeten. Dus hij wou die snel gaan halen. Maar hij bleef heel lang weg. Blijkbaar kon hij niet meer terug binnen omdat er iemand in de spreekkamer was, en het duurde veel langer dan voorzien. De verpleegsters hielpen me ondertussen om me aan te kleden en ik kreeg nog een keeltabletje. Ze verontschuldigden zich dat ik zo lang moest wachten. Ik had er geen probleem mee. Karma zeker, omdat ik te laat was :45:

Daarna volgde er nog een kort gesprekje met De Meyere. Ik vroeg hem nog eens waarvoor de band was. Ik zei dat ik nog wist dat ik het al gevraagd had, maar het antwoord niet meer. Dat vond hij grappig, hij vond het al indrukwekkend dat ik nog wist dat ik het gevraagd had. Die band dient om ervoor te zorgen dat de implantaten op de juiste plek blijven zitten, dat het dunne "flapje" aan de bovenkant goed blijft, zeg maar. De terugweg viel goed mee. Zo goed als geen pijn gehad.

Nu heb ik wel wat last van pijn/druk op mijn ribben maar het valt zeer goed mee. Thuis de ontsmetting er afgewassen en nog eens gespiekt. Mijn vriend vind ze ook super! Ik plaats zo meteen nog even foto's. Ik ben super tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik mag niet klagen. 2 keer wakker geworden, maar redelijk snel terug kunnen slapen. Ik heb de tweede keer wel een iboprofen genomen. Het opstaan vanmorgen was wel pijnlijk. Vandaag veel rusten, en op tijd mijn pijnstillers nemen. Dan lukt het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het zeker rustig aan! En mijn ventje zorgt goed voor mij. Het gaat goed. Enkel mijn jongste dochter niet kunnen optillen is moeilijk voor mij. Ze snapt er niets van. De oudste die is heel lief en zorgzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, klinkt echt goed Kim! En ze zien er prachtig uit (net even gespiekt)

Mooi hé, 290 cc! Hier wordt het waarschijnlijk 245 cc, maximum 290 cc. Ben benieuwd... Pfff, na jouw verslagje klinkt het alweer héé éééél dichtbij!!

Nu ben ik ook bang dat ik ook op verkeerd uur zal toekomen. Bij mij is het ook 13.30u.... Hebben ze je nog gebeld voordien?

Rust goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Ruitje!

Esmeralda!: Ze hebben me proberen bereiken toen ik niet kwam opdagen om 12u30, maar ik had het niet gehoord of gezien. Mijn gsm stond op stil en zat in mijn handtas. Ik was zo overtuigd dat het om 13u30 was. Heb het nog in mijn agenda gezet toen ik op het eerste consult bij De Meyere zat. Hij kon er gisteren wel mee lachen. Half 1 hadden we afgesproken zei hij. Ik had beter 12u30 gezegd ipv van half 1, dat zou duidelijker geweest zijn. Hij denkt dat ik daardoor verkeerd was. Ik weet het niet. Ken echt wel het verschil tussen de 2 :106: Als je twijfelt kan je altijd zelf nog eens bellen he! Kijk er al naar uit om je resultaten te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!!! Maar goed dat je even keek!!! Ik heb vlak voordat ik de betaling ging doen nog gebeld om de agenda te checken. Ik had al zo vroeg in het jaar de afspraak gemaakt dat ik t even zeker wilde weten.

Kim, zei dr de Meyere van te voren al dat ze mooi dicht bij elkaar zouden komen? Of gaf je aan dat je dat graag wilde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha! Nog een geluk dat je het gezien hebt :)

Hij zei het al op voorhand dat ze redelijk dicht bij elkaar gingen komen. Daar was ik dan ook heel blij mee. Het ligt aan de voorsituatie. Ik denk dat ze er zelf niet zo veel kunnen aan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een fijn verslag Kim. Dan weet ik een veertjes wat mij te wachten staat in augustus.

Ben benieuwd naar je verdere herstel/verslagen. Goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.