Ga naar inhoud

typmiepke : 17 augustus 2015 : Dr. Hawinkels : Quole : Waalre


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen,

4 uur en klaar wakker zal mijn operatie verslag maar eens gaan schrijven.

Gisteren 17 augustus kwam eindelijk mijn droom uit. Weg met die hangmemmen Hallo mooie borsten.

Ik moest me om half 11 melden en ik zou me om 10.50 laten opereren.

11 uur zat ik nog in de wachtkamer het liep dus uit. A fijn 20 min later mocht ik mij omkleden.

Gehuld in een badjas slippers en het strakke elastiekding die ik als rokje aan moest.. (later schuiven ze dat dus omhoog over je borsten. Kon ik me laten aftekenen. Wat een kunstwerk. Na wat giechelen met de PC mocht ik met hem meelopen naar de ok.

Een team stond al klaar een en al vrolijkheid.

Ik ging dus liggen zij stelden zich voor aan mij en we deden een laatste check.

Weer giechelen en ik ging vredig slapen totaal geen zenuwen.

Naar mijn idee 5 min later...wat dus in praktijk dus 2 uur later was werd ik wakker..

Ik was blijkbaar heel erg verdrietig huilen noem maar op... kan me dat totaal niet herinneren maar mijn man werd gehaald en ik werd rustig blijkbaar.

Wat me opviel was de herrie toen ik wakker moest worden tussen een patiënt en de verpleegkundige. Daar heb ik me gruwelijk aan gestoord zat me echt te ergeren.

2x kwam de anesist kijken hoe het ging super lieve man... En de chirurg kwam ook 3x kijken.

Ik lig op de kamer met 2 andere dames best wel gezellig nadat we goed wakker waren hebben we flink gekletst en o.a de nmi geluidsoverlast besproken.

Toen gingen we plassen omdat ik best wel pijn had kreeg ik een morfine tabletje. We gingen dus plassen. .verpleegkundige vroeg wil je niet op de po? Ooh nee dacht ik dat gaat echt niet ik wil gewoon naar de wc. Dus rolstoel erbij en daar gingen we. Goed en wel uitgeplast voelde ik me niet goed worden..oeiii paniek zuster meteen assistentie geroepen .. zweet brak me uit en snel terug bed in.

Me eigen gekoeld met koude washandje en toen ging het langzaam weer....

2de x plassen ging wel goed lopend zelfs niks aan de hand. We kregen wat eten als eerst cracker met kaas. ..Daarna een keer soep en savonds lekker varkenshaas. Kreeg t natuurlijk niet op maar ja.

We kregen bezoek en mijn vriendin bracht me aan het lachen ..m wat best pijnlijk was maar wel goed bedoeld.

Om 11 uur kregen we de laatste pijnstillers en ik ging meteen slapen. .. 2 uur vannacht wakker ik moest plassen.. verpleegkundige gebeld en we liepen naar de wc... Word ik toch weer niet goed. . Alsof mijn bloed uit mijn hoofd ging. Zweten weer maar hij zei dat ik zelf terug moest lopen. . Ellende haal ik nooit dacht ik.. Op een gegeven moment dacht ik nu snel lopen ik gooi je eigen gewoon op t bed. .. En ik was er. Nu ben ik weer wakker kwa pijn valt het mee.. ik had voornamelijk tussen mijn tieten pijn.. nu is het de druk gewoon en het niet durven bewegen.

Ik moet zeggen mijn rechter borst klotst nmi maar hoe kan dat.. als ik me inspan og beweeg lijk het of er water in zit... vreemd..

Drains ja die zitten er in. Linkerborst heeft nu al 70 cc bloed eruit rechts wat minder.

Kans zit erin dat ik drains dag langer moet dragen.

Straks ontbijten en naar huis hoop dat ik dan niet weer flauwval....

Tot zover mijn verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Typmiepke,

Sorry, dat ik je gister helemaal vergeten was succes te wensen!

Maar jeetje, beste een heftig verslag. Maar goed ook dat je daar een nachtje moest blijven. In veel Privé Klinieken wordt je na zo'n heftige operatie maar mooi naar huis gestuurd.

Ik wens je een voorspoedig herstel en je hebt 't weer mee want met dit weer wil je niets anders dan op bed liggen.

Veel beterschap! Gr Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi typmiepke

Goed om te horen dat het goed is mee gevallen

Ik heb gisteren ook een borstvergroting gehad

de pijn is nog verdraagbaar het enige wat ik voel als ik op sta dan doet mijn spieren wat pijn maar voor de rest valt het goed mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Leuk verslag om zo te lezen. Alleen die pijn hè en dat moe worden en zweet uitbreken. Had ik met mijn bv ook. Nou wens je een heel goed herstel, en ben benieuwd naar het verloop van je nu al prachtige borsten :)

Ik wordt 22 September geopereerd. Borstlift met prothese wissel.

Xx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Typmiepke, leuk om je verslag te lezen! Ik heb er nog geen energie voor..

Hopelijk slaap je zo nog ff en kun je op tijd naar huis.. X

Hoe voel je je boobies24??? Met mij gaat het wel goed. . Net ff 2 uurtjes geslapen op de bank ging goed.. chirurg had btw 350 cc erbij gedaan ipv 325.. was ff een verrassing hihi Hoe kwam jij uit de narcose?

Nou goed herstel gewenst ergste zit erop!!

Dank je wel. ... hoelang blijf je denk je die druk voelen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAG 3 PO.

vandaag 3de dag PO.

Het gaat goed slik vanaf vandaag geen pijnstillers meer.. kreeg er alleen maar last van me buik van. Ze hebben bij mijn rechterborst 161 gram weggehaald en bij mijn linkerborst 200 gram.

Verder komt er nog wel wondvocht met bloed uit mijn rechterborst. Heel mijn hemdje zat onder. Vanmorgen kwam er weer nieuw spul uit althans dat zag ik op mijn hemdje. Heb toen toch maar gebeld naar de kliniek.

Moet er een maandverbandje tussen leggen en afwachten. Anders morgen even extra terug komen om er naar te laten kijken. Maar volgens mijn vriend ziet hij er niks aan. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon wondvocht is.

Morgen eindelijk douchen. Voel me zo vies en lelijk... standaard word ik 2x wakker dus per nacht om 2 uur en half 5.

Maandag terug op controle ben benieuwd.

Verder gaat het allemaal hartstikke goed mag niet klagen... druk word gelukkig met de dag minder.

Officieel heb ik volgende week nog vrij (ziektewet) ben benieuwd hoe ik me dan voel... Komt goed. .

Dit was mijn verslag weer tot zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typmiepke dat vocht is normaal. Ik maakte me dat ook zorgen over maar de eerste paar weken is dat normaal. Je kunt er wondgaas tussen doen. Dat haal je bij de drogist. Zorgen dat je 1x per dag de wondjes inde douche schhonspoelt met water en dan de littens heel goed laten drogen en dan de sportbh met de gaasjes erin weer aan. Dat was t advies wat ik kreeg. Na 3 weken heb ik nog steeds wat wondvocht maar t wordt steeds minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typmiepke dat vocht is normaal. Ik maakte me dat ook zorgen over maar de eerste paar weken is dat normaal. Je kunt er wondgaas tussen doen. Dat haal je bij de drogist. Zorgen dat je 1x per dag de wondjes inde douche schhonspoelt met water en dan de littens heel goed laten drogen en dan de sportbh met de gaasjes erin weer aan. Dat was t advies wat ik kreeg. Na 3 weken heb ik nog steeds wat wondvocht maar t wordt steeds minder.

Oké thanks voor de tip! Ik mag me morgen pas douchen dus dan zal ik ermee beginnen..

Ik hoop dat het bij jou ook nog een keer stopt dat vocht aangezien dat al 3 weken duurt bij je... Ik houd het hier in de gaten zal straks verbandje verwisselen dan houd ik het in ieder geval droog en schoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn borsten hebben lang veel vocht gehouden dus ze stonden best strak. Daarom stond er spanning op de littekens. Dat zag je ook. Begint nu pas af te nemen en nu begint ook het lekken pas minder te worden...

Hoop dat dat bij jou sneller gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat alles goed gaat fijn je mag u al douchen ik nog niet ik moet wachten tot de draadjes er uit zijn zo vervelend als je u niet kan douchen

Hey! Wanneer mogen jou draadjes eruit dan?

Hoe gaat het verder met je? Heb jij dat ook dat je bijna geen eetlust hebt ? Of lig dat aan mij? En dat plassen Hoe kan dat toch..voorheen plaste ik maar max 5x per dag of ooit 3x (das ook niet goed maar ja was ik wel gewend) maar nu lijk ik wel een kameel moet echt om de haverklap plassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wanneer mogen jou draadjes eruit dan?

Hoe gaat het verder met je? Heb jij dat ook dat je bijna geen eetlust hebt ? Of lig dat aan mij? En dat plassen Hoe kan dat toch..voorheen plaste ik maar max 5x per dag of ooit 3x (das ook niet goed maar ja was ik wel gewend) maar nu lijk ik wel een kameel moet echt om de haverklap plassen.

Hè mijn draadjes mogen de 1 september er uit

Ja hoor ik heb dat ook dat ik zoveel naar wc moet gaan en bijna geen eetlust ik heb een paar dagen bijna geen last gehad en vanaf gisteren doet mijn rechter borst wat pijn maar dat zal wel normaal zijn zeker het is ook nog niet zolang geleden de operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 ...

Ik stond vanmorgen op en zag dat mijn borsten beetje misvormd zijn... is dat normaal???

Ik zal zo de foto upgraden graag jullie reactie gewenst.....

Lijk wel of dat er 2 kuilen in zitten onder mijn borst...

Verder gaat het goed... alleen als ik te veel loop dan lijkt het wel alsof mijn borsten op knappen staan... Dus dan rust ik maar weer uit.

Maandag moet ik weer beginnen met werken.ben benieuwd hoe dat gaat.

Heb 2 weken in de ziektewet gezeten en ik heb een kantoorbaan. Dus veel zitten...

Zouden jullie even willen kijken naar mijn foto ??? Hoor het graag van jullie...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken heb ik ook rustig aan gedaan. Ik ben net als jij na 2 weken weer begonnen met werk(kantoorbaan). Was de eerste dagen nog best pijnlijk vond ik zelf, je doet toch gauw te veel. Even een ordner uit de kast pakken, of een te dikke stapel papier willen perforeren etc. Maar op zich goed te doen op kantoor hoor. De zware dingen heb ik aan me voorbij laten gaan. Zal zo naar je foto kijken, maar de eerste weken gebeurt er vanalles. Ze worden groter, kleiner, gaan zakken, etc. Iedereen (incl ik) heeft die twijfels, maar je borsten veranderen de eerste 6 weken erg veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.