Ga naar inhoud

typmiepke : 17 augustus 2015 : Dr. Hawinkels : Quole : Waalre


Aanbevolen berichten

Dag Allemaal,

Ook ik ben net nieuw hier... ik wil me voor nu even voorstellen als typmiepke 27 jaar en moeder van 2 kids..gelukkig getrouwd,

Ik moet nog even goed kijken op de site hoe het precies allemaal werkt.... maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen....

Wat ik hier lees is dat er veel begrip word getoond voor elkaar, wat naar mijn idee erg prettig is...

Waarom ik lid ben geworden van deze borstenforum is als volgt.; ik heb na 2 zwangerschappen een grote E cup overgehouden waarbij ik geen borstvoedingen heb gegeven. Echter heb ik al sinds enkele jaren mijn droom om er iets aan te doen...

Ik ben daarbij bij een chirurg geweest in Belgie in het Maria ziekenhuis daar is mij verteld dat ik een borstlift nodig heb en dat voor de opvulling; omdat ik graag de maat wilde houden en dat ik 300 cc siliconen nodig heb. deze siliconen zouden dan voor de borstspier geplaatst worden. ook heeft hij me geinformeerd over de littekens die je bij een borstlift krijgt...

nadat ik een half jaar erover na heb gedacht, ben ik bij een andere chirurg geweest, deze man stelde ook voor dat ik een borstlift nodig had en ook weer 300cc maar dat de siliconen dan achter mijn borstspier zouden komen. Van te voren heb ik deze chirurg niet ingelicht over mijn eerdere trip naar Belgie. Naderhand heb ik aangegeven bij de chirurg dat ik dus eerder in Belgie ben geweest maar dat hij net iets anders de siliconen had willen plaatsen dan dat deze man in gedachten had.

Nu gaf de 2de chirurg aan dat zijn operatie ingewikkelder was, maar wel met een mooier resultaat...

Een hoop vrouwen in mijn omgeving hebben hun borsten niet laten liften maar hebben er "gewoon" meer CC in laten doen zoals 800 CC deze dames hebben dan inderdaad minder tot geen littekens, dus staan ze wel omhoog, maar ik twijfel gewoon wat ik moet doen.....

De Nederlandse Chirurg gaf aan als ik met mijn E cup een lift zou doen mijn cup maat wel kleiner zou worden maar dat ik daarom die silicoon er bij moest doen van 300 cc achter de spier, dan zou mijn borst die ronding krijgen en dan zou ik op E of F komen... maar is dat echt zo? eigenlijk wil ik dus stevige mooie druppelvormige borsten.... op A klinieken.nl zag ik een foto van een dame die ook een borstlift heeft gehad met 350 cc en deze borsten leken gewoon 'normaal'. ik vond ze niet prominent naar voren kijken als jullie snappen wat ik bedoel....

heeft er iemand ervaring met mijn verhaal of iemand die me ook kan adviseren of mij meer kan inlichten.....

Feit blijft dat ik op internet niet veel borstliften zie met e cup en 300 cc siliconen dus ik heb tot op heden geen vergelijking of voorbeelden kunnen vinden....

Ik hoor het graag van jullie..

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom

Ik heb hier geen ervaring mee het is veel gecompliceerder dan enkel een BV.Ik heb even bij de A klinieken gekeken vond het resultaat niet echt mooi van de borstlift.

En een PC die daar werkt zou ik ook niet aanraden.

Als voor jouw was zou ik nog meerdere consulten afleggen.

Succes met je beslissing.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook een borstlift met alleen siliconen.

Ik ben op consult geweest bij boerhaave kliniek, ze hebben daar een 3D foto gemaakt je kan het zien in mijn gallery.

Ik wil achteraf dus wel groter maar je zou er voor een consult kunnen gaan voor informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties. Ik keek inderdaad alleen op de a kliniek sites om foto's te bekijken..En vind ze ook niet wat het zijn moet. .....

@heanne ik zal eens in je galerij kijken Dank je. .. heel veel succes alvast toegewenst... ben benieuwd voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Ben blij dat je er wat aan hebt.

Een lift is natuurlijk wel veel ingrijpender dan alleen vergroten. Maar ik vind het resultaat echt heel mooi geworden (al zeg ik het zelf haha) en dat was zonder echt niet gelukt. Misschien wel met meer cc maar dan was had het waarschijnlijk later alsnog gelift moeten worden. Dan liever in 1 keer goed ;)

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik had ook e (wel leeg met vooral veel vel) en heb een lift gehad met 300cc achter de spier en ik heb nu 75G, check mijn foto's maar, suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij... vorige week ben ik op consult geweest... en vandaag ontving ik de goedkeuring voor een borstverkleining...

Er komt wel een silicoon in...maar die is uiteraard voor eigen rekening..

De silicoon is uiteraard om de stevigheid te behouden dan he...

Wauw binnen 1 week een goedkeuring... nu zal ik maandag wel gebeld worden voor een afspraak...och wat spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nu ff hier vragen want bij de begroting krijg ik nooit reacties. ..

Hoe was jullie fysieke en lichamelijke status 4 weken naar po?

Mij baas verlangd van mij dat ik 4 weken na po ik een hele week op een beurs kan gaan staan als hostess. Ik hoef dus niets te tillen .

Normaliter werk ik 32 uur en dan betekent dat ik die week ook veel meer uren maak.

Zouden jullie dat al vol hebben kunnen houden na 4 weken po? Of zou ik dat vol kunnen houden?

Krijg borstlift plus 325c achter de spier.

Graag jullie advies. ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja dat denk ik wel. Ik ben nu bijna 5 weken po en loop vrij veel en ben altijd in de weer.

Zou wel goede steun bh aan doen en geen hakken haha. Ik doe staand werk van 10 uur per dag. Misschien kan je overleggen dat je het eerst even een dag probeert? Of een stoel erbij kan pakken als dat echt nodig is?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi,

Nog 1 weekje voor de boeg dus ik dacht ik begin alvast met het operatie verslag topic.

17 augustus is de grote dag dat ik van mijn E cup hangers afscheid nemen mag 👋.

Een droom die uitkomt!

Ik word geopereerd Door Dr. Hawinkels en ik hoor alleen maar lof over hem! En de resultaten zijn ook top. 325 cc moderate plus mentor siliconen ga ik krijgen. (Ivm brede borst en het feit dat ik al flinke borsten heb. Er werd me verteld dat ze maar klein beetje borst weg zouden halen (denk aan cup d overhouden) en daarbij nog de 325cc wat waarschijnlijk zou betekenen dat ik op een F cup zou komen. )

Ik krijg drains en moet sowieso 1 nacht blijven in de kliniek.

Nou laatste weekje.... weekje mag zo omgaan. .

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.