Ga naar inhoud

Jolien : 3 september 2010 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas Gent


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jolien en zou het hartstikke fijn vinden om hier op het forum wat mensen te leren kennen die begrijpen wat het is om te grote borsten te hebben. Ik ben namelijk 1m67 en weeg 61 kg en mijn cupmaat is 85E/F (varieert van bh merk tot bh merk).

Zoals mijn moeder altijd zegt, stond ik op de eerste rij toen de boezems werden uitgedeeld en beter kun je het eigenlijk niet verwoorden :lol:

Als sinds mijn 16de droom ik van kleinere borsten. Ik ben het zat dat mensen steeds maar naar mijn borsten staren, gisteren nog waren we in Center Parcs in het zwembad en dan zie ik mensen steeds maar naar mijn borsten staren (ofwel zit het in mijn hoofd maar dat denk ik niet).

Mijn borsten zijn mss niet overdreven groot in vergelijking met andere maar ik ben helemaal niet in proportie en zoals jullie wel zullen begrijpen is het ook heel erg vervelend bij het vinden van leuke kledij, bh's, bikini,...

Om kort samen te vatten, ik ben het dus zat!!!

Het idee van een borstverkleinig spookt dus al heel lang door mijn hoofd en ik heb mezelf beloofd, er dit jaar werk van te maken. Mijn vriend steunt me hierin en is hartstikke lief en zegt dat we er ons samen gaan doorslaan, zolang ik er maar niet teveel afdoe en nog wat borsten over heb :152: Ik zou dus gaan voor een mooie C-cup!

Ondertussen ben ik bij 4 plastisch chirurgen geweest (heel wat I know) maar dit is zo belangrijk voor mij dat ik de perfecte dokter wil bij wie ik me ook goed voel! De keuze is dan ook gemaakt en het is geworden: Dr. Fréderik Heintz uit het AZ sint-lucas in Gent. Een hele leuke man, grappig ook en hij toonde heel veel interesse in mijn verhaal en gaf dan ook heel veel uitleg! Hij heeft mij een brief meegegeven voor de geneesheer adviseur zodat ik hopelijk een goedkeuring kan krijgen want het financiële plaatje is voor mij ook heel belangrijk! Nu is het aan mij om die brief dus op te sturen, maar ik wacht nog even af want mijn kinésitherapeute (waar ik al jaren klant aan huis ben met nek en schouderklachten) heeft voorgesteld om een verslagje te schrijven van al mijn klachten. Dit zou ik bij de brief voegen en hopen dat dit iets uitmaakt en dat ik een goedkeuring zou krijgen. Van zodra ik de goedkeuring heb ga ik terug langs bij mijn PC en maak ik een afspraak!

Ik hoop het ergens in oktober te laten doen. Moest het morgen al kunnen, dan zou ik direct gaan maar ik denk dat het beter is te wachten tot na de zomer niet? Want stel dat ik in juni kan gaan ofzo dan moet ik de hele zomer met zo'n sportbeha aanlopen en dat is ook niet zo aangemaan denk ik. Dus heb ik nog maar even geduld tot in het najaar!

Zo dit is mijn verhaal, een hele boterham :D maar het doet zo'n deugd om alles eens van me af te schrijven want geloof me, dit overheerst zowat het grootste deel van mijn gedachten tegenwoordig. Ik zit er zo met in mijn hoofd dat ik heel erg teleurgesteld zou zijn moest ik geen goedkeuring krijgen want dan vrees ik dat ik nog een paar jaar zal moeten wachten :103:

Lieve mensen... ik hou jullie op de hoogte van het verloop van mijn verhaal!

Heel veel groeten

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Jolien,

Welkom op dit forum! :54:

Ik hoop met je mee op de goedkeuring! :35: Je hebt toch vast wel veel kans niet? Je hebt er al zo lang problemen mee, en als ook nog eens die brief van je kinésitherapeute erbij komt zal dat toch wel verschil maken denk ik!

Als je nog kunt wachten tot oktober moet je dat zeker doen, maar anders denk ik dat je het ook wel overleeft die sportbh in de zomer, hoelang moet je die dan dragen (is dat ook 6 weken zoals met een borstvergroting)? Dat worden dan natuurlijk iets minder blote topjes, maarja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk.

Nou, veel succes met alles!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jolien,

welkom hier! hoop dat je veel plezier aan dit forum zult hebben. de meeste van ons wel ;)

wel gek he,ik heb ook 85E maar daar dus bewust om gevraagd haha..

en bij mij werkt je link niet.. zou je hem mij per bp ofzo opnieuw willen sturen?

succes met alles en ik volg je :)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien,

Allereerst welkom hier! Ik vind het super dat je de stap hebt durven zetten. Als je klachten hebt denk ik dat de zorgverzekeraar het zeker wel gaat vergoeden. Dat van die mensen die kijken naar je borsten herken ik wel. Ik had dus op de sportschool dat ik dacht dat mannen naar mijn borsten zaten te kijken als ik aan het hardlopen was. Ik denk dat het opzich geen ramp is als je in juni je bvk laat doen, die 6 weken een sportbh dragen overleef je wel. Maar misschien kan je al eerder ervoor in aanmerking komen? Heeft de plastisch chirurg verteld hoelang de wachtlijst is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve mensen,

vandaag heb ik eindelijk mijn brief voor goedkeuring opgestuurd. Ik zou normaal binnen de twee weken het besluit moeten krijgen. Hoop echt dat ik goedkeuring zal krijgen want anders zal het nog niet voor dit jaar zijn :74:

Ik hou jullie op de hoogte!

liefs Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi Jolien,

Wat een bekend verhaal schrijf je zeg! Ik herken het helemaal...

Zeker in het zwembad.... de hele tijd mannen die naar je borsten staren (ook als je je kleren aan hebt trouwens :82:)

En je word er zo moe van; de hele tijd het gewicht meeslepen :1bouncingboobs:

Heel goed dat je naar de pc bent gegaan en ik ben benieuwd wat de verzekering zegt!!!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je wel eerder dan volgend jaar een operatie kan laten doen. Je kan na 2 weken wel naar je zorgverzekeraar bellen of er al meer bekend is en wie weet kunnen ze dan al antwoord geven op de vraag of het door kan gaan ja of nee. Het komt echt goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien.

Welkom hier op borstenforum!!!

Idd wat Patricia zegt, gewoon na twee weken bellen! Alleen al voor de reden of alles goed verloopt en of ze het al behandeling hebben.

Ik had toen gebeld en bleek dat er wat was misgegaan met mijn papieren, als ik niet gebeld had dan had ik nog lang kunnen wachten.

Succes ermee!!!

En we duimen voor je mee!

Groetjes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

joepie joepie joepie!!! Vandaag bericht gekregen dat ik goedkeuring gekregen heb! Heb er echt niet lang moeten op wachten dus was aangemaan verrast en natuurlijk heel blij met de belissing. Heb onmiddellijk de PC gebeld en heb een afspraak gemaakt voor dinsdag. Dan kunnen we alles nog eens overlopen en een datum vastleggen voor de operatie.

Ik zal het wss toch plannen voor begin oktober want zie het echt niet zitten om op ons reisje naar Mallorca met een sport bh aan te lopen. Nog één zomer met grote borsten zal ik heus wel overleven! Heb trouwens net nieuwe bikini gekocht om mijn 'laatste grote borsten zomer' in door te komen :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

joepie joepie joepie!!! Vandaag bericht gekregen dat ik goedkeuring gekregen heb! Heb er echt niet lang moeten op wachten dus was aangemaan verrast en natuurlijk heel blij met de belissing. Heb onmiddellijk de PC gebeld en heb een afspraak gemaakt voor dinsdag. Dan kunnen we alles nog eens overlopen en een datum vastleggen voor de operatie.

Ik zal het wss toch plannen voor begin oktober want zie het echt niet zitten om op ons reisje naar Mallorca met een sport bh aan te lopen. Nog één zomer met grote borsten zal ik heus wel overleven! Heb trouwens net nieuwe bikini gekocht om mijn 'laatste grote borsten zomer' in door te komen :131:

De zomer gaat toch altijd snel voorbij en in de winter heb je altijd lekker veel kleren aan en kan alles mooi genezen zodat ik volgende zomer kan pronken met mijn nieuwe boezem!

Kijk in ieder geval hard uit naar de afspraak volgende dinsdag zodat die datum vastgelegd wordt en ik kan beginnen aftellen, alhoewel het aftellen lang zal duren maar die paar maanden kunnen er nog net wel even bij :)!

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! xxx liefs Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

De datum ligt vast :)!!! Kan al niet wachten maar het is toch nog even: 3 september is het geworden. Vlak na de zomer dus zoals ik wou! Nog een 20tal weken,nog heel wat dus maar ik ga nu proberen om er nog niet teveel aan te denken anders wordt het aftellen wel heel erg lang! Gelukkig zit de zomer er tussen en gaan we nog een weekje op reis enzo dus zal het hopelijk wel snel gaan.

Deze morgen op het werk vertelde ik het nieuws aan mijn collega en zij heeft net haar verlof gepland de twee weken die volgen op 3 september. Ik hoop nu maar dat mijn baas er geen probleem van maakt als ik dan ook 2 weken afwezig zal zijn. Anders zal ik de operatie mss nog moeten verleggen. Maar ik hoop echt van niet!

Ziezo nu zijn jullie opnieuw op de hoogte! Het aftellen is begonnen!

liefs Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Gefeliciteerd met je datum en je goedkeuring! Nu hopen dat het zoals geplant door kan gaan! Het aftellen kan dan beginnen. Nog even de zomer doorkomen, maar de tijd gaat dan best snel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Jolien,

Ik woon in Gent en zou ook graag een BVk laten uitvoeren. Bij welke PCs ben je dan wel allemaal geweest en waarom heb je voor Dr. Heintz gekozen uiteindelijk in vrgelijking met de andere die je bezocht?

Ik zou ook het liefst dicht bij huis geopereerd worden, vandaar mijn vraag...

Laat je me iets weten?

Merci!

Sas

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jolien en zou het hartstikke fijn vinden om hier op het forum wat mensen te leren kennen die begrijpen wat het is om te grote borsten te hebben. Ik ben namelijk 1m67 en weeg 61 kg en mijn cupmaat is 85E/F (varieert van bh merk tot bh merk).

Zoals mijn moeder altijd zegt, stond ik op de eerste rij toen de boezems werden uitgedeeld en beter kun je het eigenlijk niet verwoorden :lol:

Als sinds mijn 16de droom ik van kleinere borsten. Ik ben het zat dat mensen steeds maar naar mijn borsten staren, gisteren nog waren we in Center Parcs in het zwembad en dan zie ik mensen steeds maar naar mijn borsten staren (ofwel zit het in mijn hoofd maar dat denk ik niet).

Mijn borsten zijn mss niet overdreven groot in vergelijking met andere maar ik ben helemaal niet in proportie en zoals jullie wel zullen begrijpen is het ook heel erg vervelend bij het vinden van leuke kledij, bh's, bikini,...

Om kort samen te vatten, ik ben het dus zat!!!

Het idee van een borstverkleinig spookt dus al heel lang door mijn hoofd en ik heb mezelf beloofd, er dit jaar werk van te maken. Mijn vriend steunt me hierin en is hartstikke lief en zegt dat we er ons samen gaan doorslaan, zolang ik er maar niet teveel afdoe en nog wat borsten over heb :152: Ik zou dus gaan voor een mooie C-cup!

Ondertussen ben ik bij 4 plastisch chirurgen geweest (heel wat I know) maar dit is zo belangrijk voor mij dat ik de perfecte dokter wil bij wie ik me ook goed voel! De keuze is dan ook gemaakt en het is geworden: Dr. Fréderik Heintz uit het AZ sint-lucas in Gent. Een hele leuke man, grappig ook en hij toonde heel veel interesse in mijn verhaal en gaf dan ook heel veel uitleg! Hij heeft mij een brief meegegeven voor de geneesheer adviseur zodat ik hopelijk een goedkeuring kan krijgen want het financiële plaatje is voor mij ook heel belangrijk! Nu is het aan mij om die brief dus op te sturen, maar ik wacht nog even af want mijn kinésitherapeute (waar ik al jaren klant aan huis ben met nek en schouderklachten) heeft voorgesteld om een verslagje te schrijven van al mijn klachten. Dit zou ik bij de brief voegen en hopen dat dit iets uitmaakt en dat ik een goedkeuring zou krijgen. Van zodra ik de goedkeuring heb ga ik terug langs bij mijn PC en maak ik een afspraak!

Ik hoop het ergens in oktober te laten doen. Moest het morgen al kunnen, dan zou ik direct gaan maar ik denk dat het beter is te wachten tot na de zomer niet? Want stel dat ik in juni kan gaan ofzo dan moet ik de hele zomer met zo'n sportbeha aanlopen en dat is ook niet zo aangemaan denk ik. Dus heb ik nog maar even geduld tot in het najaar!

Zo dit is mijn verhaal, een hele boterham :D maar het doet zo'n deugd om alles eens van me af te schrijven want geloof me, dit overheerst zowat het grootste deel van mijn gedachten tegenwoordig. Ik zit er zo met in mijn hoofd dat ik heel erg teleurgesteld zou zijn moest ik geen goedkeuring krijgen want dan vrees ik dat ik nog een paar jaar zal moeten wachten :103:

Lieve mensen... ik hou jullie op de hoogte van het verloop van mijn verhaal!

Heel veel groeten

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sas,

Ik heb inderdaad een paar PC gezien. In gent ben ik bij Dr. van Canneyt geweest, in de van Canneyt kliniek, is een privé kliniek dus heel wat duurder maar als je goedkeuring krijgt van de ziekenkas dan opereert hij zowieso in het ziekenhuis in zottegem. De reden waarom ik niet voor hem gekozen heb was omdat ik het gevoel had dat alles rap rap moest gaan. Hij nam niet echt de tijd om te luisteren naar mij en heel veel uitleg heb ik ook niet gekregen. Hij heeft bijna de helft van de tijd van de consultatie de weg naar dat ziekenhuis in zottegem zitten uitleggen. Hij tekende zelfs een stratenplan, ipv te tekenen wat hij precies met mijn borsten zou doen. Ben daar 10min. binnen geweest en mocht 30€ betalen (waar je natuurlijk niets van terugbetaald krijgt want het is een privé kliniek). Toen ik in de auto zat op weg naar huis begon ik mij natuurlijk een heleboel vragen te stellen die ik op dat moment vergeten was want was beetje zenuwachtig.

Dus dr. Van Canneyt.. voor mij geen goede ervaring!

Tweede dokter die ik gezien heb was dr. Heintz. Die was echt super lief, heel veel uitleg gegeven, grappig ook waardoor ik mij direct op mijn gemak voelde. Mijn vriend was mee tijdens mijn consultatie en hij had ook zoiets van: ja dat is het. Hij vertelde mij echt alles wat zou gebeuren, van het moment dat ik opgenomen zou worden in het ziekenhuis tot het naar huis gaan.. Hij zei ook dat als er nog vragen waren ik gerust mocht bellen of mailen. Heb toen paar dagen later eens mailtje gestuurd met nog een vraag en kreeg al na uurje antwoord. Echt een goed gevoel bij deze dokter maar wou toch nog een paar andere PC's zien. Maar dat ging dan meer om het financiële plaatje. Dr. Heintz vraag 1500€ ereloon, dat betaal je zowieso, en dan maar hopen op tussenkomst van de ziekenkas anders zou het wel het dubbele geweest zijn.

Dus dr. Heintz... super gevoel maar toch eerst nog andere chirurgen zien, just in case!

Derde dokter was dr. De kerpel uit Eeklo. De consultatie was wel in Sijsele (bij damme) omdat hij 's avonds enkel daar zijn consultaties doet. Maar je kan geopereerd worden in Eeklo, dat is ook niet zo ver van Gent. Bij deze dokter had ik ook een super goed gevoel. Het was echt een hele toffe man, ook grappig en vooral heel begripvol. Ook van hem heel veel info gekregen, hij toonde zelfs een filmpje van een borstverkleining en foto's van wat er gebeurt tijden de operatie enzo... Voor mij was het eigenlijk beslist ik zou deze dokter nemen maar toen we aan het financiële plaatje kwamen was ik beetje telleurgesteld. Zijn ereloon zou zowieso 2000€ geweest zijn, 1800€ als je op voorhand betaalde. Ik wist toen nog niet dat ik goedkeuring zou krijgen van de mutualiteit dus vond dit wel veel. Was toch 300€ meer als dr. Heintz en had hetzelfde gevoel bij beide dokters.

Dus dr. De Kerpel... super gevoel en hele goede chirurg naar het schijnt maar voorkeur bleef toch bij dr. Heintz

Dan de laatste dokter die ik gezien heb, kan ik heel kort over zijn, net zoals de consultatie was. Dat was Dr. Nathalie Roche in het UZ in Gent. Schijnt ook een hele goede chirurg te zijn en was ook de goedkoopste van de 4, 1300€ ereloon maar alles moest ook zo heel snel gaan. Ze was echt heel onpersoonlijk en kwam echt niet vriendelijk over dus ik had tijdens de consult al zoiets van 'nee echt niet'

Dus dr. Roche... hele goede chirurg naar schijnt maar ik heb liever een dokter waar ik me goed bij voel.

Conclussie was dus dat dr. Heintz mij het meeste beviel. Heb dan onmiddellijk dag erna opnieuw een consultatie vastgelegd en dat was ook de dag dat we een datum voor de operatie vastgelegd hebben. 3 september it is!!! Hij opereert in het az Sint-Lucas. Ik vind dat persoonlijk ook een heel goed ziekenhuis. Begin dit jaar zijn mijn amandels eruit gehaald in dit ziekenhuis en voelde mij daar echt wel goed.

Hoop dat ik je beetje kunnen helpen heb, is een hele boterham maar een BVK is niet zomaar iets wat je op één dag beslist en persoonlijk hechtte ik er echt veel belang aan, welke dokter mij zo opereren. Dit is bij jou wss net zo.. vandaar mijn gedailleerde uitleg :)!

Heel veel succes met de zoektocht naar jou PC, stel zeker genoeg vragen en zorg dat je je goed voelt!

Liefs

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Zie dat je datum nog niet is aangepast dus zal dat effe bijzetten in je titel! Succes met aftellen nog!

Liefs, :54:

Dank je wel! Nog 7 weken en het is zover.. soms begin ik wel een beetje te twijfelen. Ik wil het nog steeds heeeeellll graag maar hadden jullie dat niet dat je soms zo begint na te denken over hoe alles zou verlopen.

Hebben jullie heel erg pijn gehad na de operatie? Hoelang hebben jullie echt niets kunnen doen? En vanaf wanneer zou ik weer met de auto kunnen rijden.

Ik begin met een opleiding in avondschool en de eerste lessen zijn 14 september. Dat is pas dikke week na mijn operatie. Zal ik al met de auto kunnen rijden? Hoelang zijn jullie thuis moeten blijven van het werk?

Ben echt super benieuwd en kijk er uiteraard heel erg naar uit maar denk dat ik de week ervoor toch wel met een klein hartje zal rondlopen :)!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ging vast even iets mis, heb je dubbele postjes verwijderd. :38:

Heb natuurlijk zelf geen ervaring met BVK, maar je zult wel reacties krijgen van mede-BVKers. Maar lijkt me persoonlijk wel wat vroeg na 1 week al autorijden?!

En twijfelen is normaal hoor, is toch een grote stap in je leven, hoort er allemaal bij. Veel succes nog met het aftellen en onder controle houden van de zenuwen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twijfel zal je houden tot de operatie,hebben de messten hier ook wel gehad.

Ik vond de operatie 100% meevallen,heb de eerste paar dagen wel pijn gehad maar was goed te doen met paracetamol.Na 5 dagen ben ik al gaan minderen met de pijnstilling.

Bij mij is de operatie nu precies een maand geleden maar ik ben nog steeds thuis want ik heb nog steeds vocht in linkerborst.Ik mag wel alle lichte dingen doen.Maar ik werk in de zorg en dat mag ik pas weer als het meeste vocht eruit is.Auto rijden mag ik pas weer vanaf afgelopen vrijdag.

Ik denk dat na 1 week auto rijden wel te snel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Super dat ik zo een uitgebreid antwoord krijg. Ben zelf al eens naar Coupurecentrum geweest en het is ongelooflijk hoeveel verschil er is in erelonen. Ga morgen eens bellen om een afspraak te maken met Dr. Heintz. Ik moet ook rekening houden met Medilink en mijn hospitalisatieverzekering, dus het zal zeker geen privé arts worden.

Heel erg bedankt en succes!

Groetjes,

Sas

Hey Sas,

Ik heb inderdaad een paar PC gezien. In gent ben ik bij Dr. van Canneyt geweest, in de van Canneyt kliniek, is een privé kliniek dus heel wat duurder maar als je goedkeuring krijgt van de ziekenkas dan opereert hij zowieso in het ziekenhuis in zottegem. De reden waarom ik niet voor hem gekozen heb was omdat ik het gevoel had dat alles rap rap moest gaan. Hij nam niet echt de tijd om te luisteren naar mij en heel veel uitleg heb ik ook niet gekregen. Hij heeft bijna de helft van de tijd van de consultatie de weg naar dat ziekenhuis in zottegem zitten uitleggen. Hij tekende zelfs een stratenplan, ipv te tekenen wat hij precies met mijn borsten zou doen. Ben daar 10min. binnen geweest en mocht 30€ betalen (waar je natuurlijk niets van terugbetaald krijgt want het is een privé kliniek). Toen ik in de auto zat op weg naar huis begon ik mij natuurlijk een heleboel vragen te stellen die ik op dat moment vergeten was want was beetje zenuwachtig.

Dus dr. Van Canneyt.. voor mij geen goede ervaring!

Tweede dokter die ik gezien heb was dr. Heintz. Die was echt super lief, heel veel uitleg gegeven, grappig ook waardoor ik mij direct op mijn gemak voelde. Mijn vriend was mee tijdens mijn consultatie en hij had ook zoiets van: ja dat is het. Hij vertelde mij echt alles wat zou gebeuren, van het moment dat ik opgenomen zou worden in het ziekenhuis tot het naar huis gaan.. Hij zei ook dat als er nog vragen waren ik gerust mocht bellen of mailen. Heb toen paar dagen later eens mailtje gestuurd met nog een vraag en kreeg al na uurje antwoord. Echt een goed gevoel bij deze dokter maar wou toch nog een paar andere PC's zien. Maar dat ging dan meer om het financiële plaatje. Dr. Heintz vraag 1500€ ereloon, dat betaal je zowieso, en dan maar hopen op tussenkomst van de ziekenkas anders zou het wel het dubbele geweest zijn.

Dus dr. Heintz... super gevoel maar toch eerst nog andere chirurgen zien, just in case!

Derde dokter was dr. De kerpel uit Eeklo. De consultatie was wel in Sijsele (bij damme) omdat hij 's avonds enkel daar zijn consultaties doet. Maar je kan geopereerd worden in Eeklo, dat is ook niet zo ver van Gent. Bij deze dokter had ik ook een super goed gevoel. Het was echt een hele toffe man, ook grappig en vooral heel begripvol. Ook van hem heel veel info gekregen, hij toonde zelfs een filmpje van een borstverkleining en foto's van wat er gebeurt tijden de operatie enzo... Voor mij was het eigenlijk beslist ik zou deze dokter nemen maar toen we aan het financiële plaatje kwamen was ik beetje telleurgesteld. Zijn ereloon zou zowieso 2000€ geweest zijn, 1800€ als je op voorhand betaalde. Ik wist toen nog niet dat ik goedkeuring zou krijgen van de mutualiteit dus vond dit wel veel. Was toch 300€ meer als dr. Heintz en had hetzelfde gevoel bij beide dokters.

Dus dr. De Kerpel... super gevoel en hele goede chirurg naar het schijnt maar voorkeur bleef toch bij dr. Heintz

Dan de laatste dokter die ik gezien heb, kan ik heel kort over zijn, net zoals de consultatie was. Dat was Dr. Nathalie Roche in het UZ in Gent. Schijnt ook een hele goede chirurg te zijn en was ook de goedkoopste van de 4, 1300€ ereloon maar alles moest ook zo heel snel gaan. Ze was echt heel onpersoonlijk en kwam echt niet vriendelijk over dus ik had tijdens de consult al zoiets van 'nee echt niet'

Dus dr. Roche... hele goede chirurg naar schijnt maar ik heb liever een dokter waar ik me goed bij voel.

Conclussie was dus dat dr. Heintz mij het meeste beviel. Heb dan onmiddellijk dag erna opnieuw een consultatie vastgelegd en dat was ook de dag dat we een datum voor de operatie vastgelegd hebben. 3 september it is!!! Hij opereert in het az Sint-Lucas. Ik vind dat persoonlijk ook een heel goed ziekenhuis. Begin dit jaar zijn mijn amandels eruit gehaald in dit ziekenhuis en voelde mij daar echt wel goed.

Hoop dat ik je beetje kunnen helpen heb, is een hele boterham maar een BVK is niet zomaar iets wat je op één dag beslist en persoonlijk hechtte ik er echt veel belang aan, welke dokter mij zo opereren. Dit is bij jou wss net zo.. vandaar mijn gedailleerde uitleg :)!

Heel veel succes met de zoektocht naar jou PC, stel zeker genoeg vragen en zorg dat je je goed voelt!

Liefs

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je wel! Nog 7 weken en het is zover.. soms begin ik wel een beetje te twijfelen. Ik wil het nog steeds heeeeellll graag maar hadden jullie dat niet dat je soms zo begint na te denken over hoe alles zou verlopen.

Hebben jullie heel erg pijn gehad na de operatie? Hoelang hebben jullie echt niets kunnen doen? En vanaf wanneer zou ik weer met de auto kunnen rijden.

Ik begin met een opleiding in avondschool en de eerste lessen zijn 14 september. Dat is pas dikke week na mijn operatie. Zal ik al met de auto kunnen rijden? Hoelang zijn jullie thuis moeten blijven van het werk?

Ben echt super benieuwd en kijk er uiteraard heel erg naar uit maar denk dat ik de week ervoor toch wel met een klein hartje zal rondlopen :)!

liefs

Hoi Jolien,

Ik ben nu 4,5 week geleden geopereerd aan een BVK :1bouncingboobs:

Ik heb op zich niet zoveel pijn gehad, dat viel heel erg mee gelukkig!!

Je moet alleen niet teveel doen, want anders duurt 't allemaal wat langer :wacko: (de pijn en 't herstel bedoel ik dan)

Ik moet er niet aan denken om nu auto te rijden (ik heb dus echt teveel gedaan en daardoor doet 't meer pijn en zijn

bepaalde plekken weer open gegaan)

Maar zowieso na en week autorijden.... Lijkt me niet handig hoor! :84:

Groetjes Meertje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.