Ga naar inhoud

Mali : 22 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dank je Eleneva, jij succes!

Ja klopt LauraL en wat een valkuil is dat he.. als je je goed voelt om snel weer wat dingen te doen en tillen..

Moet er echt op letten niet teveel te doen, gelukkig helpt manlief met terug fluiten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

16 dagen PO en het gaat goed :) Woensdag weer werken..

Hoe gaat het met jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen!! Beter hoor! Ik heb soms nog last als ik raar heb gelegen haha maar verder gaat het ook goed! Gaat inderdaad snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk om te lezen dit! Toch fijn dat bijna niemand het verband er 2 weken op laat zitten. Het gaat bij mij opzich wel maar ik wil ze eigenlijk gewoon zien want ze voelen ze ontzettend plat en ik ben bang dat ik teleurgesteld ga worden. Vooral omdat ik een sportbh ben gaan kopen en 80C goed zat (over mijn verband) en ik toch graag op een D wilde uitkomen. Maar dan lees ik hier alle meiden die 300cc hebben en al uitkomen op een D (of E) en ik heb 350cc haha. Ik heb zoooo lang gewacht op dit en ik wil ze verdorie gewoon zien :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha DXBoobies ik snap het helemaal!!

Ik kan moeilijk tegen je zeggen haal dr lekker af haha :44:

Morgen mag je het er vast af halen! Ben ook benieuwd!

Om foto's up te loaden moet je naar je gallerij gaan en dan op afbeeldingen klikken.. Dan wijst het zich vanzelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Eindelijk 6 weken PO :101:

Volgende week nieuwe bh's scoren, kijken op welke cup ik uit ga komen..

Hoe gaat het met jullie ladies?!

Geniet van de warmte en alvast een goed weekend.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi wat fijn Mali dat het allemaal zo goed gaat..

moest jij ook een borstonderzoek vooraf?

Ik heb deze afgelopen donderdag gehad ( met helaas t nieuws dat er 2 ( gelukkig ) goedaardige tumoren zitten in mijn rechterborst ) en ben nu heeeel benieuwd hoe en wat verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinker!

pffff gelukkig dat ze goedaardig zijn zeg!! Dus daar gaan ze zeker eerst naar kijken voordat je nieuwe boobs krijgt..

Ik heb geen borstonderzoek gehad van te voren.. Is ook niet over gesproken tijdens het consult.. Las hier pas dat sommige meiden dat moesten doen..

Misschien afhankelijk van leeftijd, gezondheid, of het in de familie zit ofzo...

Ja met mij gaat het super goed. Echt heel blij! Zal vanavond weer een foto uploaden. Is wel leuk om het verloop te zien.

Jij veel succes met de verdere onderzoek(en) laat het me maar weten! Duim voor je dat je snel je nieuwe boobs krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa t was echt ff schrikken maar idd godzijdank goedaardig , alleen weet nu helaas nog niets of dat er vooraf nog naar gekeken moet worden of nouja weet het gewoon niet .

Wel appart dat niet iedereen zo'n onderzoek krijgt.. ik ben 28 ( dus nog jong al zeg ik het zelf ) , gezondheid is top! en het zit niet in de familie , wel heb ik een dochter van 3 .5 jaar waarvan zij een goeie 5/6 maand borstvoeding heeft gehad, dus misschien dat dit de reden is/was.

ik wacht nu gewoon Verdonck zn email maar af.

Ben benieuwd naar je foto en fijn dat alles zo lekker verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinker,

En weet je al wat meer?!

Ik ben helemaal vergeten om een foto erop te zetten, zal het deze week echt doen :93:

Ik ben 29 jaar en gezondheid ook top, heb alleen nog geen kinderen dus misschien dat het daar aan lag..

Had je al wel een datum voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mail contact gehad met Verdonck z'n assistente , want t zh waar ik ben geweest heeft niet eens de resultaten doorgestuurd Dus nu hebben ze het zelf opgevraagd en dit wacht ik dan maar af.

24.8.2015 staat mijn boobjob gepland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee afwachten dus maar.. Ben benieuwd wat die ervan gaat zeggen.

Fijn dat er al een datum vast staat! Hoeveel CC ga je nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je wel Ils74!

Ik heb ook maar 1 consult gehad en dat was bij Dr Verdonck. Ik was meteen tevreden en op mijn gemak.

Koste wel veel reistijd maar ben heeeel blij met het resultaat Dus ik kan hem zeker adviseren voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tinker

ik heb ook een goed aardig gezwel in me rechter borst en mijn operatie is gewoon door gegaan bij verdonck ben nu morgen 8 weken po en er super blij mee heb 425 cc gekregen en zit op bh maat 75E maar voor het zicht in kleding een goeie D links is hij helemaal gezakt en recht nog niet helemaal maar komt goed hij is een super dokter

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je gewoon geopereerd bent en zo tevreden.

Ik ben er ook erg blij mee. Heb nu 70E en flink wat leuke bh's gescoord :)

Af en toe nog wat last van mijn rechter borst maar dat is heel af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.