Ga naar inhoud

Mali : 22 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Tinker!

Alleen al het bellen vond ik reuze spannend haha.

Maar ze kwamen inderdaad vrij snel met een datum voor het consult. Schrok daar wel even van, maar ik dacht hup gewoon doen!

Voor ons is het drie uur rijden dus was even plannen.. We hebben er maar gelijk twee dagen iets leuks van gemaakt, hotel in de buurt geboekt.

Na me consult was ik er zeker van dat ik dit wilde. Maar ik had eind mei pas vakantie dus vandaar dat er bij mij ongeveer 2 maanden tussen zit. Het kwam gelukkig precies goed uit.

Maar als je twijfelt maak je niet meteen een afspraak hoor dan plan je die gewoon later in :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

10:45 uur melden vrijdag bij de kliniek :43: Yoehoeeee

Dat word wel op me tanden bijten om zolang niet te eten hihi

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh Thnx mali voor je bericht

Ik ga straks eens bellen :-):-):-):-)

En idd ik wil m dan later plannen ivm werk endat ik genoeg vrije uren heb ( werk in de thuiszorg/verzorging) dus voor het herstel en zr weten op mijn werk nog van niets

Succes mali t is nu echt bijna zover

Ohjaa nog een vraagje kan je zeggen welke arts je graag wilt of heb je geen keus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Joann lief van je!

Dank je loveut! Hoop dat je gesprek goed gaat!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinker!

Ja bel maar hihi ben je daar ook weer vanaf!

Ik heb niet te horen gekregen met welke arts ik een consult had! Was er ook helemaal niet in thuis.

Dus ik ben achteraf super blij dat ik bij Verdonck kwam.

Ik denk dat je het ook kunt aangeven hoor als je een arts in je hoofd hebt waar je graag door geholpen wilt worden.

Ik werk zelf ook in de zorg. Ik heb elf cliënten die ik verzorg/begeleidt. Daarbij studeer ik ook dus heb dik twee weken vrij genomen.

En als ik terug kom zeg ik dat ik last heb van me rug dus absoluut niet mag tillen :44:

Laat het me maar weten als je gebeld hebt, ben erg benieuwd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen Mali!

Bij mij is het goed gegaan en erg meegevallen!! Wel erge pijn direct na de operatie, maar gelukkig valt het nu wel mee door de pijnstillers.

Super kliniek, heel vriendelijk personeel.

Toi toi toi morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond

Nou ik heb gebeld hoor perfect heel last van mn schouders af 2 juni mn consult bij verdonck om 16.40 :-):-):-)

Maar hoe is het vandaag bij jou gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve meiden!

Bedankt dat jullie aan me denken!

Het is goed gegaan.. Narcose viel mij erg mee.. Moest me om 10:45 uur melden en werd half 2 geopereerd.. En ja dan duurt wachten lang..

Maar daarna is het vrij snel gegaan.. Na de operatie voelde ik me goed.. En na een half uur mocht ik daarom ook lekker naar huis!

3 uur rijden naar huis.. toen was ik het wel zat en had pijn..

Vannacht niet geslapen eigenlijk.. af en toe in slaap gesukkeld.

Vandaag gaat het alweer wat beter. Neem wel trouw me pijnstillers!

Wat mooi dat het ook bij jou goed ging LauraL!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinker!

wat goed dat je hebt gebeld! Spannend!! Voor jou nu ook aftellen dus!! Weet zeker dat het goed komt.

xx


Aaaah jammer dat je gesprek bagger ging luvut!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat zal ook jij blij zijn nu, ik vind het echt nog een beetje onwerkelijk haha! Wel echt vet spierpijn, maar die medicijnen zijn fantastisch gelukkig.

Houd alleen super veel vocht vast, ben gewoon 4 kilo zwaarder!! Hopelijk trekt het snel weg..

En ik wil die band eraf en zien hoe t is geworden haha!

Een goed herstel gewenst Mali!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben nu al blij.. het is alleen heel oncomfortabel allemaal.. Hoe je moet liggen en opstaan.. Ik heb ook vet spierpijn.

Gister veel last gehad van arm waar het infuus in zat, dat is nu gelukkig over.

Ik ben nog niet op de weegschaal gaan staan hihi :44:

Grappig jou foto.. Ziet er echt precies hetzelfde uit nu.. Kijken hoelang het lukt om het verband om te houden/dat het blijft zitten.

Jij hebt voor de spier gekregen of ook achter de spier?

Jij ook een heel goed herstel! Keep me posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook achter de spier. Heb t idee dat ze er bijna uitspringen haha! Pastte ook maar net zei dr verdonck ;)

Op zich kan ik al best veel dingen doen. Wat wandelen, bij vrienden op visite, beetje rondlopen thuis. Merk alleen als ik lang in een zelfde houding zit of lig het daarna heel erg trekt. En moeite met opstaan haha.

Maar als dat alles is.. Zeker de moeite waard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Laural.

fijn dat je weinig last hebt.. Bij mij is het nog erg oncomfortabel allemaal..

Vooral alle pijnstillers slaan in als een bom op me maag, dus heb gister niks binnen kunnen houden... :98:

Wat een buikpijn!

Nu weer wat geprobeerd te eten.. Gaat voor als nog goed hihi.

Jij wat kunnen slapen? Ja van het zelfde houding liggen en dat het dan heel erg gaat trekken heb ik inderdaad ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden, ben nog een beetje nieuw hier dus nog wat wennen en rondkijken...

Ook ik ga bij verdonck via de belgian breast clinic... 6 augustus gaat het gebeuren

Ik heb even een vraagje, ze vroegen mij of ik na de operatie ook een borstband wilde kopen bij hun, lijkt me heel fijn om te gebruiken, maar aangezien je dit maar een paar weken gebruikt, vroeg ik mij af of iemand deze niet 2e hands voor mij over te kopen heeft?... (Is dit een standaard maat of zitten daar nog verschillen in?)

(Als het niet de bedoeling is dat ik dit hier vraag dan hoor ik het wel : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rome,

ik heb niks betaald voor mijn borstband.. Ik denk dat het bij de prijs inbegrepen was dan.. Want toen ik wakker werd van de narcose had ik de borstband om (75 cm).

Verder niks gehoord over extra kosten daarvoor..

Ben nu twee dagen po.

Wat spannend voor jou 6 augustus! Ik heb hele fijne ervaringen met Verdonck en personeel.

Mocht je nou wel kosten krijgen dan moet je het me laten weten over de borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de snelle reactie, de assistente had het over 40,- voor de borstband... Vandaar, misschien verschilt dit per kliniek...

Zag dat hier ook een hoekje kopen en verkopen is, misschien staat er wel wat tussen : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb eerlijk gezegd echt geen idee..

Misschien dat ik nog een na rekening krijg ofzo :46:. Bij mij is er niks over gezegd..

40 euro is inderdaad wel een hoop geld.

Ohjo heb dat hoekje nooit gezien. Wat voor lengte zou je nodig hebben dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.