Jump to content

Mali : 22 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Goedenavond allemaal!

Eindelijk durfde ik te bellen voor een eerste consult. Daar was ik al hartstikke zenuwachtig over! Toen ik bij de Wellness kliniek aankwam, had ik alle vragen al in mijn hoofd..

Dr. Verdonck stelde mij meteen op mijn gemak. Door een flauwe openingszin viel bij mij meteen de spanning eraf. Toen ik de prothesen onder het shirtje aankreeg werd ik meteen blij. Dit moest het gaan worden! Toen hij als klap op de vuurpijl nog even de siliconen op tafel smeet om te laten zien ''dat het echt niet zomaar stuk gaat'' was ik om.

Op 22 mei is het zover. Ik ga voor 350 CC en 380 CC. Dit omdat mijn linker borst kleiner is dan de rechter. Nu heb ik cup maat 75A kleine B.

Het zal achter de spier geplaatst worden. Ik vind het heel spannend omdat dit de eerste keer word dat ik geopereerd zal worden. Ik hoop dat ik de juiste cup maat heb gekozen. Want ik lees vaak dat mensen achteraf toch wat groter zouden hebben gekozen omdat het nog inzakt.. Hebben jullie daar ook ervaringen mee?

Hoop nog veel ervaringen te kunnen lezen.

En als het zover is zal ik zeker een foto plaatsen met het eind resultaat!

Groetjes Mali.

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Hoi Mali!

Oh ik vond het ook zo spannend om te bellen voor eerste consult. Toen ik de week erop al terecht kon schrok ik zo dat ik van schrik zei ohh nee die week gaat niet doe maar week later whaha. Maar 22 mei is zo hoor!!!! Spannund!!!!

Hey Meis,

Gefeliciteerd met je keuze en wat fijn dat je bijna mag.

Ik herken het wel dat zenuwachtig zijn al alleen al om te bellen ahahah

Ik ben er een die ze te klein vind. Had een kleine a en heb 325 cc gehad maar ik vind ze te klein maar ligt eraan wat je wilt natuurllijk he en wat je mooi vind.

Ik zie dat je een kleine b al hebt, ik weet niet naar welke cup je wilt.

Ik ben erg benieuwd.

x

xx

haha dat ging dan inderdaad wel heel snel heidy1977. En ondertussen van de schrik bekomen en helemaal happy met je boobs? Ben benieuwd!

Melissa1988 bedankt! Ik wil graag een volle C dus ik denk dat mijn 350 CC wel voldoende is. Ben jij uiteindelijk nog groter gegaan?

Hoi Warry! Bedankt voor je berichtje! Ik hoop uiteindelijk een volle C te krijgen dus dat moet wel goed komen als ik het zo lees bij jou. Wil nog wel kunnen hardlopen etc dus hoop dat ik er goed aan doe.

Groter mag ook haha. Oh kort geleden dus! En is het je meegevallen?

Euh, meegevalen niet echt hahah. Ik had me al erg ingesteld op de pijn, maar dat het zo erg was had ik niet gedacht.

Maar misschien is het bij mij heel erg geweest omdat ik fibromyalgie heb en dus al 24 uur per dag pijn in mijn spieren, gewrichten en bindweefsel heb, vooral in mijn bovenlichaam dus vandaar dat ik me ook al heel erg had ingesteld op de pijn. Ik had ook een erge zwelling links die ook erg pijn deed en nog steeds wel. Maar de meesten hier vinden het wel meevallen gelukkig, ben een uitzondering. Maar moet zeggen dat de ergste pijn na 4 dagen begon te zakken hoor.

xx

Heel veel succes! ik ben nu iets langer dan 3 maanden PO en moet zeggen ben enorm tevreden over het resultaat, en vind de nazorg die dr Verdonck bied enorm goed!

Ik heb 425 cc gehad, dit zou mijn uiterste max zijn en eerst werd 380 aangeraden, maar omdat ik een beetje nep prima vond, zijn we uiteindelijk met 425 gegaan. Van mij had het best nog wel een cupmaat of 2 groter gemogen! Maar met mijn huid was dit toch echt wel het uiterste wat er in kon, aangezien ik tot 11 weken PO nog flink spanning erop had staan en mn wondjes ook niet zo snel dicht gingen (uiteindelijk nog problemen mee gehad maar is goed gekomen)

Heb echt alleen maar positiefs over die man te zeggen, en denk dat hij prima kan inschatten wat wel/niet kan :) Denk wel als ik ooit een wissel zou krijgen/nemen dat ik wel groter ga, mja voor nu kan mn geluk niet op hahah!

Anders voeg ik je wel even toe, dan kun je het resultaat zien als je wilt..

ik kwam van een B75 (leek meer AA) en heb nu pas 1 bh in maat F75 (sommige F75 zijn me te klein dus moet nog flink passen) en denk dat mijn boobs er ongeveer als een D cup uit zien :)

(nepboobs ogen vaak kleiner)

Mij is de pijn wel erg tegengevallen, kon de eerste 6 dagen ook amper wat zonder de hulp van mn vriend (lees uit bed komen, uit de stoel komen etc. naar de wc ging nog net met veel pijn) en het zakken + soepel worden menn wat heb je daar een geduld bij nodig haahh! Maar uiteindelijk vind ik het helemaal waard! iedere keer als ik uit de douche kom staar ik nog in de spiegel zo van 'wauw!' :D

xx

Euh, meegevalen niet echt hahah. Ik had me al erg ingesteld op de pijn, maar dat het zo erg was had ik niet gedacht.

Maar misschien is het bij mij heel erg geweest omdat ik fibromyalgie heb en dus al 24 uur per dag pijn in mijn spieren, gewrichten en bindweefsel heb, vooral in mijn bovenlichaam dus vandaar dat ik me ook al heel erg had ingesteld op de pijn. Ik had ook een erge zwelling links die ook erg pijn deed en nog steeds wel. Maar de meesten hier vinden het wel meevallen gelukkig, ben een uitzondering. Maar moet zeggen dat de ergste pijn na 4 dagen begon te zakken hoor.

xx

Hey trouwens dat heb ik ook, wel in combi met een botziekte maar misschien dat het daarom voor mij ook een drama was? :P

super !

ik ben ook door dr verdocnk geholpen , en zelfs op de operatie dag als ik beneden zat met infuus te wachten werd ik nerveus :D kon amper op benen staan haha maar de anesthesiste en verdonck en zen assistente hadden mij goed geholpen ! en daarmee bedoel ik dus idd hoe hij praat :D en iets verteld :) je voelt je zo op jouw gemak !

ik heb 320 cc 350 vond ik bij passessie bij mij iets te en ben nu bijna 5 weken po al !

dusja :D

ik ben echt tevreden !

Loveut,

O jij ook al fibromyalgie? en dan nog in combinatie met botziekte das kut meis, die fibro is al verschrikkelijk alleen laat staan met botziekte erbij.

Ja dan denk ik ook echt dat het daarom bij ons zo'n drama was haha de eerste 3,4 dagen waren de pijnen echt hells!

Las dat het bij jou gelukkig toch geen bottom out was maar een zwelling die steeds minder wordt. Gelukkig maar meis

xx

Loveut,

O jij ook al fibromyalgie? en dan nog in combinatie met botziekte das kut meis, die fibro is al verschrikkelijk alleen laat staan met botziekte erbij.

Ja dan denk ik ook echt dat het daarom bij ons zo'n drama was haha de eerste 3,4 dagen waren de pijnen echt hells!

Las dat het bij jou gelukkig toch geen bottom out was maar een zwelling die steeds minder wordt. Gelukkig maar meis

xx

jaa de eerste 5 dagen waren bij mij hell ahah en jaa ziet er al stukken beter uit gelukkig :)

Heidy1977 gefeliciteerd met de kleine! Ga eerst maar ontzwangeren inderdaad haha dan maar zien wat het word!

Melissa1981 wat minder dat je zoveel pijn hebt zeg! Gelukkig gaat het voor jou nu iets beter! Ik heb na de operatie 18 dagen vrij dus ik neem lekker veel rust. Is de narcose ook meegevallen voor je?

Misstars wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! Wat had je eerst voor cup? Ik heb nu kleine B en ga voor 350 CC dus ben erg benieuwd hoe het er dan ongeveer uit komt te zien.

Hoi loveut ik zal je foto's bekijken! Ben benieuwd!

Ziet er goed uit loveut! Kan begrijpen dat je er heel blij mee bent. Ik las dat de hechtingen wel wat pijnlijk voor je waren. Ik moet uit NL komen dus ik laat bij mijn huisarts de hechtingen verwijderen.. Dat scheelt me drie uur. Ik hoor dat dr. Verdonck ook telefonisch goed te bereiken is dus dat is wel fijn!

Ziet er goed uit loveut! Kan begrijpen dat je er heel blij mee bent. Ik las dat de hechtingen wel wat pijnlijk voor je waren. Ik moet uit NL komen dus ik laat bij mijn huisarts de hechtingen verwijderen.. Dat scheelt me drie uur. Ik hoor dat dr. Verdonck ook telefonisch goed te bereiken is dus dat is wel fijn!

Ja klopt, nja ik heb niks met mn huisarts dus vandaar :P

Haha nee dan snap ik het wel! Oh ben blij als het zover is.. :98:

He meis,

Ja de narcose was een makkie haha stond na een kwartier al op mijn benen, ook niet misselijk of wat.

Alleen de ellende erna door de narcose zoals haaruitval en obstipatie enzo zijn minder maar komt ook goed.

Xxx

Huh wat?! Haaruitval.. Dat is de eerste keer dat ik dit lees haha. Is dat altijd zo? Gelukkig voelde je je niet misselijk.. Word anders een lange rit naar huis.. :98:

Ha Mali, ik heb je eigen forum gevonden hoor! Ik ben gisteren op gesprek geweest en twijfel nu tussen 300cc of 320cc.

Ik wilde heel graag anatomische implantaten omdat ik graag een zo natuurlijk mogelijke vorm wil. Dr. Verdonck zegt dat ik beter zachte ronde kan nemen omdat die ook anatomisch van vorm worden als je ze achter je spier plaatst...ik hoop maar dat t niet van die ballen worden.

Spannend he, jij hoeft nog maar eventjes te wachten!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.