Ga naar inhoud

Elvira123 : 4 juni 2015 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Hello lady's!

Ik heb me enige tijd geleden al voorgesteld en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel meegelezen.

4 juni 2015 is het zo ver! BOOBFEST!! :5:

Ik ben altijd redelijk gezet geweest en had daarbij natuurlijk ook al vroeg borsten. Ik werd dikker en dikker en had op een gegeven moment maat 85F/G.

Toen ik me opeens besefte dat ik eigenlijk veel te zwaar was ben ik begonnen met afvallen. Nou, wat een plezier. Daar waar mijn lijf steeds mooier werd, werden m'n borsten alleen maar lelijker.

Wat een verschrikking zeg. Van mijn mooie grote volle borsten is niets meer over.

20kg verder is er niets borst meer aan. Twee hangende vellen. Het is dat er tepels op zitten, anders zou je niet eens weten dat het borsten zijn :4:

Nee, alle gekheid op een stokje. Dat valt wel mee. Maar het staat me wel ontzettend tegen. Dan ga je er aan zitten denken.. goh, een borstvergroting.. dat zou mooi zijn.

Toen ik het woord borstvergroting liet vallen bij mijn vriend stond hij nog net niet te springen. Hij is helemaal voor. :43:

Mijn keus is vanaf dag 1 gevallen op dr. Plovier, van BeClinic te België. Ik heb meerdere kunstwerken van hem gezien.. en hij heeft precies dezelfde voorkeuren als ik. Groot, nep en GROOT!

Hij haalde mij gelijk uit de droom van een borstvergroting. "Dat wat jij wil is niet haalbaar met een borstvergroting, jij moet ook gelift worden". Nou.. jammer.. maar ik heb liever dat het goed gebeurd, en ik precies krijg wat ik wil.. dan dat ik na een jaar zulk iets heb "mehh.. was ik ook maar gelift".

24 april 2015 heb ik mijn consult gehad.

Vier uren rijden voor 20 minuten consult.. Maar dat was het waard.

Wat een aardige man, en wat kreeg ik er een goed gevoel bij. Ik had voorbeeld foto's meegenomen.. en ik hoefde al niet eens meer iets te zeggen. Hij vertelde mij aan de hand van de foto's precies wat ik wilde.

Extra high profile, tussen de 600-800cc, ronde protheses. Ik was helemaal verbaasd.. ik hoefde niets meer te zeggen :D

De littekens zullen rondom mijn tepel gemaakt worden, en dan nog een ankervormig litteken. Nouja, so be it.

Ik vind eigenlijk alles prima, zolang mijn borsten maar niet weer gaan hangen. <_<

Nu is het dus aftellen tot mijn operatiedatum! Nog 5 weken te gaan. Het gaat nu allemaal best snel! Ik kijk best op tegen de operatie. Mijn eerste keer onder narcose.. en we moeten daarna 2,5 uur terug naar huis rijden.. En dan de pijn... ojee.. Ik heb al zo'n ontzettend lage pijngrens. Agh, we gaan het vast overleven.. en het is meer dan de moeite waard!

Mijn wensen nog eens op een rijtje:

600-800cc

Ronde protheses

Extra high profile

Hopelijk uitkomende op een 70G.

Laat het aftellen beginnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Heerlijk verslagje!

Ik vind de boobs van hem echt heel mooi dus dat gaat vast goedkomen!

Lange terug reis had ik ook. Dat valt wel mee met een paar pijnstillers in je mik ;-)

Gefeliciteerd met je datum meid!!! Nu kun je beginnen met aftellen :)

Fijne man inderdaad he, Plovier!

Dankjulliewel dames!

Ik vind het allemaal heel erg spannend.. en ben me al behoorlijk aan het voorbereiden hihi! Twijfel nog wel ontzettend over de maat.. Is 700cc niet te klein? Straks ben ik een ccvreter en is het helemaal niet zoals ik wilde. Ik heb bij Plovier helemaal niet gepast ook, en hij heeft me ook niet gezegd welke protheses, welke hoogte en merk enz. ik ga krijgen/ hij adviseert.

Kan overigens niet wachten!! Nog precies vier weken! :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel dames!

Ik vind het allemaal heel erg spannend.. en ben me al behoorlijk aan het voorbereiden hihi! Twijfel nog wel ontzettend over de maat.. Is 700cc niet te klein? Straks ben ik een ccvreter en is het helemaal niet zoals ik wilde. Ik heb bij Plovier helemaal niet gepast ook, en hij heeft me ook niet gezegd welke protheses, welke hoogte en merk enz. ik ga krijgen/ hij adviseert.

Kan overigens niet wachten!! Nog precies vier weken! :D :D :D

Hey babe...

Voor je operatie komt Plovier je aftekenen,hij vraagt je dan nogmaals wat je exact wil en dan geef je gewoon je wensen nog is door...

Als jij zegt ik wil het grootste dat mogelijk is dan krijg je dat ook van hem... :1:

Als je ook lekker brede borsten wil kan je vragen naar de Motiva,die heb ik ook...

En nu...lekker aftelleeeeeeen!!!! Hahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey babe...

Voor je operatie komt Plovier je aftekenen,hij vraagt je dan nogmaals wat je exact wil en dan geef je gewoon je wensen nog is door...

Als jij zegt ik wil het grootste dat mogelijk is dan krijg je dat ook van hem... :1:

Als je ook lekker brede borsten wil kan je vragen naar de Motiva,die heb ik ook...

En nu...lekker aftelleeeeeeen!!!! Hahaha

Xxx

Thanks voor je berichtje Barb! Nog 9 dagen.. pffffffffffffff de zenuwen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 9 dagen dus.... SPANNEND!

Hebben jullie nog tips? Welke dingen wel doen voor de operatie, wat is aan te raden om niet te doen.. enzovoort.

Mijn hele gedachten staan in het teken van tieten :152: ik word er mee wakker en ik ga er mee naar bed.

Ik hoop dat ik nog een beetje van waarde ben op m'n werk hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girls..

Nog 6 dagen voordat ik onder het mes ga.. Zijn jullie van te voren ook zo zenuwachtig en emotioneel geweest?

Ik kan echt de hele dag wel janken.. geen idee waarom.. maar het ontspant.

Ik ben bang dat ik al jankend de kliniek in loop volgende week.. Hoe zijn jullie met die spanning omgegaan?

liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girls..

Nog 6 dagen voordat ik onder het mes ga.. Zijn jullie van te voren ook zo zenuwachtig en emotioneel geweest?

Ik kan echt de hele dag wel janken.. geen idee waarom.. maar het ontspant.

Ik ben bang dat ik al jankend de kliniek in loop volgende week.. Hoe zijn jullie met die spanning omgegaan?

liefsxxx

Heeey :1:

Hahaha ben je aan het stuiteren babe?

Is normaal hoor...weet je wel hoe een brok zenuwen ik was vlak voor men operatie...hahaha,dat hebben ze hier geweten hoor :45:

Het beste wat je kan doen is zo veel mogelijk bezig blijven,dan gaat de tijd lekker vooruit en heb jij je zenuwen nog wat onder controle (tot grote vreugde van je omgeving,hihi)

Deed ik ook,ben als een halve gek beginnen poetsen hier thuis,eten maken en invriezen voor twee maanden,had ik echt nodig om zo bezig te zijn want kreeg buikpijn van de stress haha...

Zelfs tot ik in de auto op de parking van Plovier stond had ik het gevoel dat ik zou moeten overgeven,zo zenuwachtig was ik,ik durfde zelfs niet naar binnen gaan :45:

En weetje...uiteindelijk he is dat echt helemaal nergens voor nodig geweest...

Je word daar zo hartelijk ontvangen in be- clinic echt het zijn stuk voor stuk hele lieve mensen daar die je direct om je gemak stellen...

Eerst maak je beneden het papierwerk nog even in orde,dan neemt een verpleegster je met de lift mee naar boven waar je in een mooie kamer terecht komt met een heerlijk verwarmd bedje,tv,aparte wc,en een heerlijk ruikende aromatherapie bol waar je al meteen rustig van word haha...

Dan mag je je uitkleden en ligt er al een mooie zachte kamerjas plus matching slippers voor je klaar die je mag aantrekken(en mee naar huis mag nemen!)

Even daarna komt Plovier himself nog een praatje met je maken,je wensen even doornemen en een te gekke picasso tekening op je borsten zetten hihi....daar heb ik trouwens nog snel een fotootje van gemaakt toen hahaha....

Dan mag je mee naar de operatietafel waar op je mag plaats nemen zonder kamerjas(slipje en sokken mogen aanblijven btw :1: ) en dan krijg je een dekentje over je heen...

De anesthesist komt je voor bereiden en doet terwijl een praatje met je,in de verte zie je Plovier binnen komen en voor je het weet ben je OUT!!

En dan wordt je wakker in je verwarmd bedje met je sportbh en martelband al aan...

Ze komen af en toe even checken hoe je je voelt en geven je wat cola...

Plovier komt ook nog ff bij je kijken...

En van zodra je je weer een beetje fitter voelt mag je al naar huis...

Echt,geen enkele reden voor zenuwen dus babe...ik beloof het je!! :1:

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het geruststellende berichtje Barb. Ik ben echt een dramaqueen heb ik het gevoel..

Mijn vriend krijgt heel wat te verduren met mij hihi. En dan moet ik nog geopereerd worden hahah.

Vanavond gelukkig lekker verhuisdozen inpakken omdat we morgen al een groot gedeelte gaan verhuizen, omdat ik nu nog mee kan helpen :P

We verhuizen in juli, en dan kan ik natuurlijk niet sjouwen.. dus nu alvast maar een grote slag slaan.. dat is wel leuk!

Mocht je man aanwezig zijn in die kamer waar je zit te wachten of moet die zichzelf gewoon vermaken? En je spullen neem je mee naar die kamer ofzo?

Ik heb dr. Plovier trouwens nog gemaild naar aanleiding van je berichtje :$ En ook nog weer een nieuwe foto toegestuurd haha.. Ze zullen wel denken, die weet ook niet wat ze wil!

Heel erg bedankt voor je lieve woorden! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls!!

Nouuuuu, het is bijna zover! Over 12 uur lig ik al een uur onder het mes en krijg ik mn droomboobies.

Vannacht gaat de wekker om 3 uur, en 4 uur moeten we in de auto zitten.. Dan zijn we er als het meezit om half 7!

Heb me vanavond grondig gedouched met Unicura zeep.. En mn wenkbrauwen geplukt hihi. Dat zal de komende tijd wel niet lukken!

Ik lig nu in bed, en ga proberen te slapen!

Hopelijk ben ik gauw in staat om mn verslag te schrijven.. Toch niets beters te doen he!

Wish me luck! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!! 825 cc dual plane.. En heeeeeeel veel pijn.

Maar ze zijn prachtig en zitten zowat in mn gezicht!

Binnenkort verslagje.. Nu echt teveel pijn xxx

Nog half uur rijden pfff.. Wat een hel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.