Ga naar inhoud

Elvira123 : 4 juni 2015 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Betreffende dat je sportbh aan de onderkant wat leeg is

dit had ik ook.. Vervelend heh..

Heb met m'n 800cc op een slank lijfie (voor mij ook iets te brede prothese) wel goede ondersteuning nodig, anders liggen ze met een paar jaar op m'n knieën, haha!

Dus heb toen stad en land afgezocht naar een merk dat wel goed zit.

Ben toen uitgekomen bij het merk: Anita

Serie: Extreme control.

Draag een 70H en heb niets hoeven vermaken aan de bh.

En heb er ook nog een decollete in, kan niet beter.!

Het is een Duits merk dus hoge kwaliteit,, 3jaar ipv 1jaar kan ik ermee doen en dan begint het elastiek wat te verslappen, dus dat is het geld wel waard.

Als je lid wordt van hun nieuwsbrief zijn er vaak acties waarmee je 15% korting krijgt.

Hier koop ik ze altijd:

http://www.lace-lingerie.nl/catalog?brand=anita&series=extreme_control

Heb 4 kleuren nu en slaap er ook mee.

X

Haha, ja hé.. ik hoop niet dat er nog meer hang in komt.. Ik ga vanaf nu gewoon structureel ook aan het eind van de dag ondersteuning aandoen. Ik ga die bh straks ook eens uitproberen, heb je dan met of zonder beugel?

Ik heb nu de Panache sportbh met beugel.. en moet zeggen dat die echt heel fijn aansluit en zit. Thanks girl!

Goede tip tijgertje die ga ik ook onthouden wanneer ik weer onder het mes ben gegaan ;).

Oh en elvira in het begin heb ik wel gewoon me borst getraind met een heel licht gewicht en veel herhalingen en nu train ik alles behalve me borstspier want die word sowieso wel getraind ;) en ik merk dat ze wat harder aanvoelen na fitness maar dat zakt vanzelf weer weg.

Maar waarom slapen jullie met een sportbh? Vinden jullie dat fijner of zijn jullie bang dat ze anders niet genoeg steun krijgen?

Kreeg jij trouwens een goed passende bh voor na de operatie van dr plovier?

Liefs

Ik slaap met sportbh omdat het gewoon niet prettig ligt zonder. Ze zakken enigszins opzij/naar beneden waardoor er heel veel druk op mijn borstspieren komt.. Ik kan nu prettig liggen op m'n zij, dat hoef ik zonder bh echt niet te doen.

Slapen is wel een dingetje geworden, ik lig met twee kussens, waarvan ééntje onder m'n hoofd en de andere onder/tegen mijn borsten zodat ze ondersteund zijn. Ik word wel elke dag wakker met een zere onderrug, maar ik denk dat wanneer ik weer lekker aan het sporten ben en m'n onderrug weer goed sterk kan maken met deadlifts en dergelijke dat ik dat wel enigszins kan verbeteren. Op mijn buik slapen lukt niet echt, dan komt er echt veel te veel druk op mijn onderrug.

Maargoed, ik slaap dus met bh omdat m'n borstspieren anders gaan huilen :P

Ik heb voor na de operatie een Thongbra gekregen. Deze ondersteund de borsten niet zozeer, maar geeft vooral heel veel druk op het borstbeen. Dit was nodig vanwege de grote protheses en ter voorkoming van het doorscheuren van de borstspier waardoor de prothese kan gaan dwalen. In mijn gallerij kun je denk ik nog wel foto's vinden van die bh. Die bh heeft me echt ontzettend veel pijn opgeleverd... maaarrr m'n boobs zitten wel op z'n plek!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Yup hier hetzelfde, slaap met een sportbh omdat m'n borstspieren anders pijn gaan doen 's nachts door hoge aantal CC onder m'n borstspieren.

Als ik op m'n linkerzijde lig gaat m'n rechter pijn doen (die valt dan naar beneden op de andere borst) en andersom ook.

Als ik op m'n rug lig gaan ze beide pijn doen omdat m'n de prothese dan naar buiten vallen en dat trekt aan de borstspier.

En ik wil geen uniboob krijgen, dus draag m'n sexy sportbh ;p

Tja voor wat hoort wat heh.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje nou ik heb er nog geen last van met me 500cc,s

dat zal over een poosje wel anders worden;)

dan word het ook met een sportbh aan slapen :)

tijgertje als dr plovier zeg maar je borstspier nog wat verder op het borstbeen open snijd,

kunnen ze dan daarna nooit meer met sporten omhoog gaan als je aan krachttraining doet?

ik heb nu namelijk als ik me borst aan span dat ze opzij omhoog gaan en er nog meer ruimte tussen zit :(

de vorige chirurg zei nog tegen me toen ik net wakker was uit de narcose dat ik een hele grote borstspier heb en dat hij flink

moest werken om er tussen te komen..

en toen ik een paar maanden geleden nog op consult bij hem geweest ben om te vragen wat hij er nou van vind hoe ze nu zijn,

zei die dat het helemaal nooit kon dat ik ze nog zo aan kon spannen en omhoog kon doen zeg maar.

hoop dat dr plovier wel genoeg in snijd ;)

en ze toch wat meer naar elkaar toe kan brengen en ik hoop natuurlijk op een net zo mooi resultaat als van elvira en jou.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup dat doen ze dan nog steeds, helaas.

Als ik m'n borstspieren goed train, gaan ze ook pijn doen.

Dus dat doe ik niet meer (naast dat hetver raar uitziet)

Maar misschien doet het bij jou geen pijn, omdat je flinkere spieren hebt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weer even een kleine update van mijn kant.

Ik heb de laatste tijd niet zoveel foto's meer genomen omdat ik een ietsiepietsie ontevreden ben met voornamelijk m'n linkerborst. Maar ik had ze ook graag wat minder zien hangen.

Maargoed.

Een aantal weken geleden viel mij ineens op dat mijn linkerborst plat is. Helemaal in shock heb ik natuurlijk gelijk steun gezocht bij Best_Boobie die helaas niet veel geruststellends erover kon zeggen. Maar ze is er voor je op zo'n moment.. en dat is echt heel heel heel fijn! Dus, ik heb m'n bh aangedaan en gewoon een tijdje niet naar m'n boobs gekeken ;)

Ik ben in de afgelopen tijd weer 5kg afgevallen dus ik gooi het daar maar op.

Ik was van plan Plovier te mailen met de vraag hoe het kan.. en wat nu. Maar ik kan momenteel geen vrij krijgen om naar België af te reizen.. dus hij kan ook niet veel voor mij doen. Ik krijg het daarnaast niet goed op de foto. In real life is het echt goed te zien (zonder bh), maar op foto is er niets aan de hand.

Mijn vriend zegt dat mijn linkerborstspier wat minder ontwikkeld is tegenover mijn rechterborstspier en dat dat misschien de boosdoener is, of het afvallen dat daar meer weefsel weggegaan is.

Ik weet het allemaal niet. ik weet alleen wel dat ik het lelijk vind. M'n linkerborst is niet zo mooi en rond als m'n rechter (yup, mijn rechterboob is echt de favoriet hahahah)

Maar, in bh, corset, kleding zijn m'n borsten prachtig. Dus ik mag niet klagen. Ik moet ook niet vergeten waar ik vandaan kom. Het is 200% mooier dan dat het was voor mijn operatie.. dus ik moet niet klagen over die kleine dingetjes.

En wie weet.. ga ik volgend jaar weer onder het mes om het allemaal wat strakker te trekken.. laat ik dat platte gedeelte een beetje opvullen ofzo. Ik weet het niet..

Ik weet alleen wel dat ik wat meer moet leren om tevreden te zijn met hoe je bent en wat je hebt.. in plaats van te mierenneuken om de kleine dingetjes.

Dat is ook wat ik met m'n post wil zeggen tegen jullie. Er zijn altijd wel kleine dingetjes waardoor je minder tevreden bent.. maar kijk terug naar je situatie ervoor.. hadden we dat liever gewild? Ik absoluut niet. Ik zou nog liever100x de operatie laten doen met dit als resultaat dan geen enkele operatie ;)

En, on the other side.. m'n vriend is er helemaal gek van :D Wat zou ik dan moeten klagen? Hij zegt.. nou, als rechts jouw favoriet is.. dan is links mijn favoriet. Hebben we er beide één ;) :roflol:

So far so good..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Idd weer even een tijdje geleden, maar wat jammer om te lezen dat je linkerborst niet helemaal is hoe je het had gewild.

Hoop dat het met de tijd toch bij gaat trekken,en het zou idd zo maar kunnen dat je over een tijd toch weer een correctie laat aanbrengen,want hoe dan ook,als de gedachte blijft dat jij de linkse borst echt lelijk blijft vinden,blijft dat toch door je hoofd heen spoken.

Maar aan de andere kant zeg je het zo mooi over het meer tevreden zijn met wat je nu hebt, we kunnen inderdaad blijven vallen over de dingen die we allemaal niet mooi vinden, maar op een gegeven ogenblik berust je daar iets meer in, helemaal als je voor en na foto's naast elkaar legt, als je dan uiteindelijk terugkijkt op hoe het was, kun je voor bijna 99.5 % tevreden zijn,helemaal perfect zullen we het nooit krijgen.

Maar super dat je vriend helemaal gek is op de tweeling, zo zie je ook maar dat wij er zelf ook heel anders naar kijken, wij zijn meestal veel te kritisch, maar ach dat is een vrouwenkwaaltje :6:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt best wel herkenbaar!! Soms iets kleins wat in mijn ogen dan juist vreselijk is en ik veel te kritisch ben. Terwijl op veel dagen ik juist helemaal tevreden en blij ben met hoe het is geworden.

Heb net even bij je gespiekt maar jij mag ook super blij zijn joh, Plovier heeft super handjes. De perfecte borst zal nooit gaan bestaan vrees ik, ook al proberen velen het te bereiken. Er is altijd wel iets waar we niet helemaal happy mee zijn denk ik. In the end wat jij ook zegt, kijk wat het eerst was dan is dit 200x beter! :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat het niet veranderd is meid, maar goed hoe je er nu tegenaan kijkt :35:

Het zou goed kunnen hoor: het afvallen, weefselverlies, of misschien toch idd een spier die minder ontwikkelt is (of juist meer waardoor hij meer op die kant drukt?)

Het belangrijkst is hoe je er nu verder tegenaan kijkt en dat je vriend er ook zo goed mee omgaat :35:

Ben wel benieuwd wat Plovier er uiteindelijk over zal zeggen. Laat me tzt wat weten als je wilt :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis! Dokter Nelissen zei = geen enkele vrouw heeft perfect gelijke borsten...Ik kan van je boobs twee zusjes maar geen tweeling van maken! En dat wist ik ook...mijn rechter boob was altij dikkern hing meer ne mijn tepelhof was breder...die heeft mij altijd problemen veroorzaakt, ook toen ik borstvoeding gaf! Als ik een ontsteking had of pijn of last was altijd rechts! Vandaar is dit de favoriete borst van mijn vent! Mijne is de linkse :46: ...alsmaar iemand is die van je boobs houdt ahahhahah dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverds! Dankjulliewel voor jullie berichtjes! :53:

Wat een topvriend heb jij zeg! En das de goeie instelling: perfect bestaat niet! En ze zijn mooi hoor! :-)

Ik heb het echt getroffen met mijn vriend, absoluut! (Maar hij ook met mijn boobs hihhihihi :P) Dankjewel!

he meis,

Idd weer even een tijdje geleden, maar wat jammer om te lezen dat je linkerborst niet helemaal is hoe je het had gewild.

Hoop dat het met de tijd toch bij gaat trekken,en het zou idd zo maar kunnen dat je over een tijd toch weer een correctie laat aanbrengen,want hoe dan ook,als de gedachte blijft dat jij de linkse borst echt lelijk blijft vinden,blijft dat toch door je hoofd heen spoken.

Maar aan de andere kant zeg je het zo mooi over het meer tevreden zijn met wat je nu hebt, we kunnen inderdaad blijven vallen over de dingen die we allemaal niet mooi vinden, maar op een gegeven ogenblik berust je daar iets meer in, helemaal als je voor en na foto's naast elkaar legt, als je dan uiteindelijk terugkijkt op hoe het was, kun je voor bijna 99.5 % tevreden zijn,helemaal perfect zullen we het nooit krijgen.

Maar super dat je vriend helemaal gek is op de tweeling, zo zie je ook maar dat wij er zelf ook heel anders naar kijken, wij zijn meestal veel te kritisch, maar ach dat is een vrouwenkwaaltje :6:

xxxx

Bedankt voor je wijze en lieve woorden. Het is ook precies zo als jij zegt.. wij kijken veel te kritisch.. anderen en vooral mannen haha, zullen dat niet eens zien.

En ja wie weet ga ik wel weer eens voor een correctie.. Ik ben toch een beetje perfectionistisch aangelegd.. Maar dat is een zorg voor later, veel later. Eerst maar eens leren gelukkig te zijn met wat je hebt voordat er weer gesleuteld moet worden.. Qua grootte vind ik ze mooi, dus dat blijft!

Dat klinkt best wel herkenbaar!! Soms iets kleins wat in mijn ogen dan juist vreselijk is en ik veel te kritisch ben. Terwijl op veel dagen ik juist helemaal tevreden en blij ben met hoe het is geworden.

Heb net even bij je gespiekt maar jij mag ook super blij zijn joh, Plovier heeft super handjes. De perfecte borst zal nooit gaan bestaan vrees ik, ook al proberen velen het te bereiken. Er is altijd wel iets waar we niet helemaal happy mee zijn denk ik. In the end wat jij ook zegt, kijk wat het eerst was dan is dit 200x beter! :)

xx

Gek hé.. het is zoals jij het zegt de ene dag zit het je meer dwars dan de andere dag.. die hormonen....... haha.

Balen dat het niet veranderd is meid, maar goed hoe je er nu tegenaan kijkt :35:
Het zou goed kunnen hoor: het afvallen, weefselverlies, of misschien toch idd een spier die minder ontwikkelt is (of juist meer waardoor hij meer op die kant drukt?)

Het belangrijkst is hoe je er nu verder tegenaan kijkt en dat je vriend er ook zo goed mee omgaat :35:

Ben wel benieuwd wat Plovier er uiteindelijk over zal zeggen. Laat me tzt wat weten als je wilt :)

Xxxx

Ik ga sowieso ergens in februari ofzo op controle en dan moeten we inderdaad maar even kijken wat Plovier zegt. Zodra er wat nieuws over is dan laat ik het je weten.. Ik laat het vooralsnog even rusten.. ;)

Dankjewel! xxxx

hey meis! Dokter Nelissen zei = geen enkele vrouw heeft perfect gelijke borsten...Ik kan van je boobs twee zusjes maar geen tweeling van maken! En dat wist ik ook...mijn rechter boob was altij dikkern hing meer ne mijn tepelhof was breder...die heeft mij altijd problemen veroorzaakt, ook toen ik borstvoeding gaf! Als ik een ontsteking had of pijn of last was altijd rechts! Vandaar is dit de favoriete borst van mijn vent! Mijne is de linkse :46: ...alsmaar iemand is die van je boobs houdt ahahhahah dikke kus

Dat is wel een goeie! Zo had ik het ook nooit bekeken.. Ik denk gewoon: "Ik ga onder het mes, ik wil ze precies zo, ik wil dit, dat en zus en zo.. en zo ga ik het krijgen" (want Plovier heeft gezegd dat ie dat gaat doen)... Er helemaal niet stil bij staand dat het natuurlijk vrijwel onmogelijk is om van te voren te bepalen hoe iets uiteindelijk gaat zijn..

Hahaha, goeie verdeling van borsten heb jij ook ;) Zo krijgen je beide boobs wat ze verdienen :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meis!! Nog even een vraagje aan je..Als ik me sportbh aan heb zit de ene goed gevuld, maar de andere cup zit veel leger.....Heb jij daar ook last van gehad, herken jedit? Ben zo bang dat de ene groter blijft dan de ander! Sorry dat ik je lastig val hiermee, maar wordt zo onzeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Haii girls!

Ik ben de zes maanden PO ook alweer eventjes voorbij! Ik heb nieuwe foto's toegevoegd aan m'n galerij.

Met mij en m'n boobs gaat het goed! Ik heb nog steeds niet veel gevoel in m'n tepels helaas. Wel af en toe aan het eind van de daag zenuwpijntjes in m'n tepels. Van die steken. Verder is (langdurige) aanraking, knijpen bijv., nog steeds niet prettig.

Ik smeer netjes twee maal daags met littekenolie / creme. Af en toe vergeet ik het wel eens, maar ik probeer me daar nog steeds strict aan te houden.

Wat wel een beetje raar is is dat m'n bh's bijna niet meer passen.. Ze zijn ineens groter ofzo. Geen enkele echt lekker zittende / passende bh meer in m'n kast. Ik ben nog steeds aan het focussen op afvallen, dus ik snap het niet zo goed. maar ik krijg ze vanzelf weer passend haha!

Afgelopen weekend had ik mijn favo bh (zie galerij) aan en een jurkje met redelijk wat cleavage.. hey you gotta show what you got toch ;)

Steekt er een oudere mevrouw van minstens 50+ haar duim naar me op in de stad en zegt. Zozo! Gedurfd hoor, maar je ziet er mooi uit!

Ik wist van ongemak niet wat ik moest zeggen en heb haar maar bedankt en geglimlacht en ben heeeeel gauw de winkel ingelopen.

Ik kleed me overigens niet vaak met cleavage. Maar er is geen mens geweest afgelopen zaterdag die naar mijn hoofd heeft gekeken. Heb er maar eens op gelet en werkelijkwaar iedereen die naar me keek keek naar m'n boobs.

Nou. Dan weet ik in iedergeval dat ik waar voor m'n geld heb gekregen denk ik dan maar :P hahaha.

So far deze update maar weer.

Liefs en hele fijne feestdagen toegewenst allemaal!! En een heel gelukkig en tieterig 2016!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi allemaal!

 

Inmiddels ben ik de 10 maanden PO voorbij en ben ik nogsteeds zielsgelukkig met mijn borsten.

Daar waar ik een paar maanden terug nog een lelijke linkertiet had, met een naar litteken en een lelijke tepel is dit nu we weer wat verder in de tijd zijn, helemaal weggetrokken. Ik zei afgelopen week ineens tegen m'n vriend "KIJK NOU! Die tepel is normaal geworden!" Het was me helemaal niet opgevallen eerder, maar nu zie ik het echt heel goed. Ondanks dat deze tepel nog wel iets hoger staat dan de ander ben ik er helemaal gelukkig mee!

 

Ik heb al zo'n 10 bikini's aangeschaft voor mijn vakantie in Juni hahaha. Ik ben overigens nogsteeeeeeeds bezig met afvallen, het gaat wat met horten en stoten, haha. Ik hoop voor mijn vakantie eindelijk eens helemaal strak te zijn, inclusief m'n mooie boobs. Dan hoef ik helemaal geen zorgen te hebben op vakantie.. zou dat niet geweldig zijn?

 

Anyways. Mijn tepels hebben nog steeds geen gevoel. Alleen als er in wordt geknepen of aangeraakt / gelikt enz (sorry, lol, ik wil het alleen maar ter info voor andere meiden delen :P ) doet het tegenwoordig best wel pijn. Het is echt niet meer prettig als er met m'n tepels gespeeld wordt helaas :( Daar baal ik wel van, en ik bijt dan maar heel hard op m'n tanden, want erg sexy is het nou ook weer niet om te zeggeN AUUUUU NIET DOENNNNNNNN :P

In ieder geval zijn mijn boobs wat mij betreft inmiddels helemaal hersteld.. Er zijn geen aan de oppervlakte liggende aders meer, mijn littekens zijn echt mooi vervaagd (ik smeer ze overigens niet meer in.. ik ben na 10 maanden daar zo moe van haha) en m'n tepels en littekens zijn verder helemaal mooi bijgetrokken.

Ik ben er helemaal gelukkig mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.