Ga naar inhoud

Borstvorm blijft hetzelfde na een Borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hi Lady,s

Nu hoor en lees je haast overal hetzelfde,je borstvorm blijft hetzelfde na een BV,en alles word een beetje uitvergroot,ook de oneffenheden zelfs.

maar nu,ik heb al 2maal een BV ondergaan,eenmaal een dual plane plaatsing,en eenmaal een voor de spier palatsing.

maar geen van beide leken nog op me eigen piepkleine borstje voor de BV.

met de dual plane ervaring vond ik ze zelfs lelijker dan van mezelf,en nu bij voor de spier,vind ik mijn borsten er juist op vooruit gegaan,ze zijn gewoon perfect van vorm,op de hang na,die uiteraard nog komt.

dus als conclusie,ik vind mijn eigen borsten totaal niet lijken op de borsten nu

afijn,wat vinden jullie?vinden jullie je borsten nog hetzelfde ogen als voor de BV,of minder mooi,door de oneffenheden die vergroot zijn nu,of vind je ze ook vele maler mooier?

en komt het nog overeen met voorheen,de vorm enzo?

ben benieuwd,.....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Helaas kan ik nog geen ervaringen delen met je betreffende de borstvorm. Wel hoop ik dat de mijne er ook op vooruitgaan en de asymmetrie niet benadrukt wordt wanneer ze groter zijn. Je geeft aan dat je de dual plane plaatsing bij jezelf niet mooi vond, dat baart me wel zorgen want dat krijg ik namelijk! Zou ik je foto's mogen zien?

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie

ja maar goed,je moet je geen zorgen maken,want tenslotte pakt het bij iedereen anders uit,waarbij ook nog is komt,dat ik een grote zeurpiet ben hoor in dat vlak,hahaha

me foto,s kan je in de gallery bekijken,dan zie je ze naast elkaar,de 375 anatomisch dual plane,en de 750 rond voor de spier

werp maar is ene blik in de gallery

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik blij dat dat bij ook niet het geval is! :131:

Mijn borsten zien er helemaal niet hetzelfde uit van vorm.

Toen ik nog boven de 100kg woog waren ze zeker niet zo mooi als nu. Mijn natuurlijke C was ook een afknapper hoor!

Nu zijn ze voor mij perfekt! oké de ene is ietsje groter dan de ander, maar dat verschil is hélemaal niet groot. We zijn dan ook zó gefocust op onze borsten hé.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de mijne hetzelfde lijken qua vorm dan ervoor maar groter (na één jaar welteverstaan).

Mijn tepels stonden ervoor lichtjes naar boven gericht en staren nu recht voor zich uit > beetje raar uitgedrukt maar weet niet hoe ik 't anders moet formuleren :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze er nu ook vele malen mooier uitzien dan voor m'n bv, daarvoor doe je het natuurlijk ook, maar ik herken nog wel bepaalde kenmerken van m'n vroegere borstjes, m'n ene borst staat bijvoorbeeld mooi naar voren, de andere ietsje opzij, dat is nu nog steeds zo, en ook de positie van m'n tepels is ook nog zoals voorheen, de ene ietsje hoger dan de andere. Maar vroeger vond ik ze niet echt mooi nu supermooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Ik vind jou borsten nu inderdaad wel mooier dan de dual plane, maar groot :20: Haha! Super dat je er zo blij mee bent. Je hebt inderdaad gelijk, na het vergelijken van foto´s en mijn consult sta ik wel helemaal achter de methode die bij mij wordt toegepast, maar je weet vast hoe dat gaat; de weken voorafgaand maak je je altijd zorgen of je wel de goede keus maakt...

Geniet er maar lekker van!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie,ja zekers,of ik dat herken zeg,al dat gepieker,en de twijfels die steeds toeslaan,we zijn nog nooit zo wispelturig geweest als vlak voor de operatie he,hahahahah :2:

en ja groot?

ja dat lijkt mischien zo op sommige foto,s,maar in het echt,valt het reuze mee hoor. :6:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine mooie borstjes worden mooie grote borsten...maar ik weet eigenlijk niet,ik zou zeggen oordeel zelf mn fotos,zit 1 foto van voor de bv bij.

Soms veranderen ze wel qua vorm,zijn ze ineens keihard ook,zou dat met de hormonen te maken hebben? Voelt soms raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind mijn borsten qua vorm wel hetzelfde, was al blij met de vorm, maar zat alleen geen vulling/volume in. Maar de verschillen zijn wel meer zichtbaar, tepels op ongelijke hoogte en de ene borst is groter dan de ander. Al met al ben ik wel erg blij met het resultaat.

Voor een eigen oordeel, bekijk mijn album maar eens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast precious

Hi Lady,s

Nu hoor en lees je haast overal hetzelfde,je borstvorm blijft hetzelfde na een BV,en alles word een beetje uitvergroot,ook de oneffenheden zelfs.

maar nu,ik heb al 2maal een BV ondergaan,eenmaal een dual plane plaatsing,en eenmaal een voor de spier palatsing.

maar geen van beide leken nog op me eigen piepkleine borstje voor de BV.

met de dual plane ervaring vond ik ze zelfs lelijker dan van mezelf,en nu bij voor de spier,vind ik mijn borsten er juist op vooruit gegaan,ze zijn gewoon perfect van vorm,op de hang na,die uiteraard nog komt.

dus als conclusie,ik vind mijn eigen borsten totaal niet lijken op de borsten nu

afijn,wat vinden jullie?vinden jullie je borsten nog hetzelfde ogen als voor de BV,of minder mooi,door de oneffenheden die vergroot zijn nu,of vind je ze ook vele maler mooier?

en komt het nog overeen met voorheen,de vorm enzo?

ben benieuwd,.....

greetzzz moontje

Dag Moontje,

Ik heb vorige week dinsdag mijn BV gehad. Van een 70A naar nu een 70/75C met anatomische prothese achter de spier.

Gisteren mocht ik opnieuw langsgaan om het verband te verwijderen.

Ik ben mij een ongeluk verschoten! Het lijken nog steeds 2 ballonnen. Er is ook een grote welving aan de bovenkant en mijn tepels staan nu meer naar beneden dan tervoor. Ze lijken in het niets nog op de borsten die ik tervoor had.

Ik hoef je dan ook nt te zeggen dat ik de consultatieruimte nog maar net buiten was en al in tranen uitbarstte.

Dit had ik echt nt verwacht. Ik vind ze ronduit walgelijk...

Deze morgen heb ik mijn dokter gemaild en hij zegt dat DIT resultaat perfect normaal is voor een operatie van pas een week oud.

Ze zouden nog moeten indalen, waardoor de tepels terug op hun plaats zouden komen EN de zwelling zou ook nog moeten minderen.

Ik hoop dat hij gelijk krijgt, want ik voel mij er op dit moment helemaal niet goed bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh maar dit klinkt me erg bekend hoor,het moet allemala nog nog vormen en dalen idd.

en dat heeft zo zijn tijd nodig,vooral als men een strakke huid heb,dan heeft men nog net iets meer geduld nodig,maar het komt wel goed hoor,en zoiezo achter de spier en dual plane,merk ik vaak op,dat ze er in het begin wat meer vervormt uitzien,maar des te mooier worden na een tijd,geloof me,het heeft gewoon wat tijd nodig.

ik lees vaak dat na maanden nog van alles kan veranderen,

heb je trouwens foto,s?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast precious

Nee, ik heb nog geen foto's genomen. kheb er wel eentje van voor de operatie, dat kan ik mss al posten en vanavond mijn vriend vragen of hij er es eentje neemt van vandaag, 1 week erna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Moontje!

Ik ben inmiddels 11 dagen PO.. Maar mijn borsten beginnen met de dag weer op mijn oude borsten te lijken! Maar dan veel groter! En mooier dus! Ik was als de dood dat er iets onwijs zou veranderen met mijn tepels ofzo, maar het is gewoon nog hetzelfde. Nog steeds die ronde vorm.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.