Ga naar inhoud

Lijstje wat te doen/ aan te schaffen/ mee te nemen voor bv


Wicked78

Aanbevolen berichten

Nog 13 nachtjes en dan ben ik aan de beurt. Het aftellen is begonnen. Heeft iemand van jullie een lijstje wat te doen/ aan te schaffen/ mee te nemen?

Ik ben inmiddels al mijn multivitaminen trouw aan het slikken, Arnica tabletjes ook mee begonnen. Paracetamol moet ik nog even kopen.

Bh's aangeschaft. Iemand verder tips nog wat mee te nemen op de dag zelf?

En o ja, krijg ik van het Slaz nog bericht? Ik heb in januari van Nio te horen gekregen dat ik me om 09.00 moet melden en waar. Bedrag is inmiddels over gemaakt, maar krijg je nog iets van een bevestiging ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

warme sokken; die mag je tijdens de operatie aan houden. is daar heel koud en schijnt prettiger te zijn.

emmer voor in de auto; ik had er geen last van maar je zal maar misselijk zijn van de narcose of wat dan ook. :99:

en lekker zittende kleding natuurlijk: :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kussen om tussen je borsten en de gordel van je auto te steken en idd loszittende kleding die je kan aandoen zonder je armen omhoog te doen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een emmer inderdaad. Ik had het al gelezen. Warme sokken is wel een goed idee. Ik heb het echt altijd koud.

Ik slik de Roter multivitaminen met extra vitamine c. Puur voor het feit dat ik niet ziek wil worden vlak van tevoren en fit wil zijn voor en na die tijd. Maja, of het echt werkt...we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Als je op de homepage omlaag scrolled naar Algemene Informatie Borstvergroting dan heb je superveel tips! :)

En hier, hier, hier en hier zijn nog een nuttige lijstjes met wat mee te nemen op de dag zelf. En er zijn nog veel meer als je in de zoekbalk zoekt, maar komt volgensmij vrijwel op hetzelfde neer. Hihi.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook dextro en flesje gewone cola bij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.