Ga naar inhoud

Wat mee nemen naar kliniek?


Aanbevolen berichten

Hi,

Volgende week dinsdag word ik geholpen en vroeg me nu opeens af, wat moet ik meenemen naar de kliniek?

Begrijp dat het een poliklinische ingreep is, maar dingen als pyjama etc?

En wat voor kleding kan ik het beste aan doen... Vooral voor daarna?

Iemand tips? Wat hadden jullie bij je?

Of loop ik zo naar binnen en zo weer met een stel borsten naar buiten?.. :D (hihihi, denk t nie he?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik zelf had gewoon een joggingbroek aan met een vest maakte mij niet uit hoe ik er uitzag want mocht geen make-up op geen nagellak dus dat vond ik al kaal hihi.

En was blij dat ik dat aan had echt lekker makkelijk Ik moest ook bh mee en had voor in de auto een kussen mee en deken want je krijgt het koud na je narcose en water haf Ik ook mee..

succes alvast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook lekker makkelijke kleding. Had kussentje en dekentje mee en daar was ik erg blij mee. Ik moest namelijk ook ruim 2.5 uur rijden. Had ook wat eten en drinken mee voor op de terug weg en natuurlijk niet te vergeten mijn medicatie ;)

oja ik had ook een gewone onderbroek aan en geen string. Anders sta je zo in je blote billen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad lekker joggingbroekje en vestje & ik had een pakje Dextro Energy meegenomen voor op de terug weg want daar zit veel suiker in en na je narcose ben je nogal slapjes en heb je kans dat je flauwvalt.. en een flesje cola voor als je misselijk word in de auto :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.