Ga naar inhoud

meenemen operatie dag


Aanbevolen berichten

Ik heb een lijstje gehad wat wel en niet mee te nemen op de operatie dag.

Zoals lectuur, pantoffels, joggingpak, ondergoed en geen sieraden.

Er staat ook oa toiletartikelen, maar wat bedoelen ze daar pcies mee?

Ik zie mezelf niet zo gauw deo opdoen na een bv of me haren borstelen en tanden poetsen heb ik thuis al gedaan..

Er staat ook pyama, maar het is zonder slapen, maar moet je dan evengoed pyama aan?

Hebben jullie nog tips om mee te nemen of juist niet?

Ik weet hoe ik ben ik kom straks met een hele koffer aan voor een paar uurtjes :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Ik zou idd iets makkelijks aandoen, als een trainingspak (rits voor), en sowieso een onderbroekje of boxershort (zo'n schortje in de kliniek heeft vaak zo'n open achterkant). Slippers of pantoffels.

Misschien idd leesvoer voor als je wakker wordt en nog even moet blijven tot je je weer goed voelt. En sommige vrouwen nemen een kussentje mee voor in de auto.

Je mag ook geen make-up of nagellak op dus misschien dat ze dat daarom zeggen? Dat je dat mee kan nemen voor na de operatie? Als een haarborstel ofzo. Ik moest er niet aan denken hoor. Had ook geen deo op gedaan. Ik was helemaal naturel die dag haha! Toen ik me goed voelde wilde ik gewoon gelijk naar huis, ik woonde gelukkig ook vlakbij.

Wat ik mee had was mijn portemonee, mijn moeder ( :3: ), en wat te drinken voor de terugweg. Meer had ik niet nodig.

Ik zou dus geen koffer meenemen ;) Tenzij je zelf nog aan dingen denkt die je nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word aanstaande maandag geopereerd, de pc zei me gewoon een makkelijke jogging aan te doen, met vestje dat vooraan sluit. Voor de rest geen juwelen, niet opmaken (geen probleem voor mij, doe dat alleen bij speciale gelegenheden... hoewel, dit wordt hééééél speciaal ! ), over deo heeft hij niets gezegd. Maar, ik heb zo een goede deo van rexona, die kan je 's avonds al opdoen, 's morgens douchen én je bent nog steeds fris ! Heerlijke uitvinding vind ik dat. Voor de rest neem ik nog een boekje mee.

Ahja, ik draag contactlenzen, zou ik die in mogen houden tijdens de operatie? Of zou ik gewoon die dag (en misschien de dagen erna) m'n bril opzetten? Ik moet ze er natuurlijk 's avonds wel uitkrijgen hahaha, misschien lukt dat helemaal niet om m'n armen tot aan m'n ogen te brengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla, ja ik heb er veel zin in, maar ook wel bang haha.

Me batterij was gister op van de laptop en dacht laad hem maar niet op anders zit ik nog uren op het BF.

Maar ik lag evengoed nog een paar uur wakker van de zenuwen :rolleyes:

Ik zat ook al te denken aan een pyama met knoopjes, volgens mij krijg ik nooit een gewone over mijn hoofd en armen.

Contactlensen goede vraag!

Geen idee?? Ben wel benieuwd eigenlijk, al draag ik ze zelf niet B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

boxershort aan doen,met string of ander sexy broekje sta je iets wat voor aap :D

verder je laptopje,leesboekjes,drinken,puzzelboekje of je kijkt wat tv daar

als je niet hoeft te overnachten zou ik niet al te veel meeleuren,tenslotte mag je na paar uur weer naar huis.

verders makkelijke kleding aan doen,maar dat spreekt voor zich,iets met ritsje ofzo,vest of iets dergelijks :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi butterfly,

ik had zelf veels te veel meegenomen!

ik had gewoon een simpel trainingspak aangetrokken,met een shirtje eronder!

slippers is wel handig,want je loopt van de kleedruimte naar de ok.

je krijgt van mediconsult een badjas.

en idd een boxer aan vond ik erg prettig!

verder heb ik helemaal niets nodig gehad!

zin om te lezen had ik niet want ik wilde het liefst zo snel mogelijk naar beneden naar mn mannetje!

als jij al snel je beschuitje en kopje thee naar binnen krijgt is er ook geen reden om langet te blijven!

@buffeltje...ik zou maar een bril meenemen en je lenzen uit doen..je mag er normaal ook niet mee slapen,dus lijkt me niet prettig als je uit de narcose komt en je lenzen zitten lekker vast geplakt...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat ik het weet van een normale onderbroek, ik had daar dus gewoon gestaan in mn string :blush:

Ik wil ook zo snel mogelijk weer naar huis, heb altijd heimwee, ben al blij dat ik niet hoef te overnachten :P

Kim dus pyama hoeft niet?

Dacht ik eigenlijk al, maar neem hem voor de zekerheid toch maar mee..

En als je wakker wordt en je heb gegeten mag je meteen weg?

Das een kwestie van een half uurtje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee die pyama hoef je echt niet mee te nemen...tenzij je miss echt hondsberoerd wordt,maar dan moet je alsnog naar huis..dus ik zeg nee..

ik was eigenlijk direct al wakker na de pets in mn gezicht..ik was ook meteen superhelder en had na 5 minuten mn beschuit en thee op en mn kleding al (bijna zelf) aan.

dus ik mocht idd meteen weg!

heeft al met al idd zo'n half uurtje geduurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een bril meenemen, lenzen moeten toch uit en makkelijk om erna in te steken is het niet.

Ik moet drie/vier dagjes blijven helaas :ph34r: Maar heb daarjuist wel een leuke gezien maar alweer 27 euro. Of ben ik gewoon een gierige pin... :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha een gierige pin...toch grappig al die vlaamse benamingen van dingen...leer er steeds meer bij via dit forum.. :blush:

het ligt er maar net aan wat je te besteden heb meid...

ik vind 27 euro voor een HELE leuke pyama niet duur...en je wil er natuurlijk ook wel een beetje florisant bij liggen toch!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom je een pyama mee zou willen nemen.

Je moet je namelijk omkleden met de kleding die zij je geven. Das zo'n schortje. Zodra je wakker wordt, ga je toch niet je schort uittrekken om je mooie pyama aan te trekken :4: Ik voelde me 't eerste half uur beetje raar, met schrijnende boobs. En toen ik me beter voelde en naar huis mocht heb ik mijn trainingspak weer aangetrokken.

Denk ook niet dat je zin hebt in de modeshow: short aan, short uit, nieuwe pyama aan, pyama uit, trainingspak aan. Hahah. Al voel je je nog heel goed, je gooit niet je armen zo omhoog ;) En aangezien je je niet zo goed kan omkleden neem ik aan dat je het maar 1x wil doen, tenzij je graag in je pyama weer naar buiten de straat op wil richting je auto :7:

Zou 't niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben iemand die schrijft alles op.

Heb overal lijstjes voor, lijstje wat ik de chirurg nog duidelijk wil maken :80: , lijstje wat ik mee moet..

Jij moet al bijna! ik nog 26 nachtjes :(

Ik wil ook nog ooit mijn buik laten doen, was ik maar rijk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je eigenlijk korting omdat het tegelijk doet?

Hoe duur is je buik laten doen eigenlijk?

Mijn buik is ook verwoest na 3 kinderen, ik heb wel een slanke buik alleen wel rimpelig vel met striae.

En mijn navel lijkt wel een soort zonnetje/sterretje.

Ook als ik voorover buk lijken het wel 2 bulten ofzoiets?

Ook drama dus.

Kan ik straks eindelijk een bikini aan die past zit ik weer met lage broekjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.