Ga naar inhoud

Boobies24: 17 augustus 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Dat ziek zijn van de medicatie had ik ook. Jeetje wat kun je daar ziek van zijn. Helaas kwam ik daar na 2 dagen pas achter dat het daarvan kwam.

Geniet van je boobs voor zover dat nu al kan en doe rustig aan.

x

p.s ik heb je titel even compleet gemaakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja selienepien dat was ik :) leuk om je even gezien te hebben. Hier niet echt pijn, wel druk.morgen typ ik ook even verslagje. Iedereen doe rustig aan en geniet van de boobs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het beter met je gaat.. Ik slik 1000mg paracetemol en 2x naproxan.

Ik ga snel je foto bekijken! !

Ik mag zelf vrijdag pas douchen en maandag weer terug voor controle.

Rustig aan doe ik ook... Mijn buik is wel bol met lucht steeds plassen moet jij ook steeds plassen ???

ik zou nog bericht krijgen wanneer ik op controle moest, maar ze dacht over 2,5 week..

Mijn bolle buik wordt al minder gelukkig, ik drink zeker 2 liter per dag dus plassen houdt me bijna de hele dag bezig ;).. Hoe is ie met jou? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed gegaan is! En al zo weinig pijn, dat is echt mega fijn! Mijn bh zat de eerste dagen ook wel wat strak maar dat vond ik wel een fijn gevoel.. de eerste 5 dagen slonken ze bij mij heel erg door de vocht die eruit ging..

Een heel fijn herstel toegewenst xx

Fijn dat alles goed gegaan is! En al zo weinig pijn, dat is echt mega fijn! Mijn bh zat de eerste dagen ook wel wat strak maar dat vond ik wel een fijn gevoel.. de eerste 5 dagen slonken ze bij mij heel erg door de vocht die eruit ging..

Een heel fijn herstel toegewenst xx

Dank je Fynic! Ik heb hem gisteren qua omvang toch wat losser gedaan. Bh stond op diverse punten in mijn lijf gedrukt.. Nu is het beter te doen.. Ben benieuwd wanneer ze wat beginnen te slinken, tot op heden staan ze superstrak. Zometeen kopje brandnetelthee en weer koelen.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Dat ziek zijn van de medicatie had ik ook. Jeetje wat kun je daar ziek van zijn. Helaas kwam ik daar na 2 dagen pas achter dat het daarvan kwam.

Geniet van je boobs voor zover dat nu al kan en doe rustig aan.

x

p.s ik heb je titel even compleet gemaakt ;)

Dank je wel, ik ben er nu al blij mee :D!!

Oh pas na 2 dagen, wat een ellende! Ook Celebrex?

Ik doe rustig aan, lig nog in bed. Met 2 kleine kinderen beneden is de kust niet echt veilig voor me ;)..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh pas na 2 dagen, wat een ellende! Ook Celebrex?

Ja inderdaad de Celebrex.

Nadat ik gestopt was knapte ik al snel op. Duurde alleen even voor dat de laatste die ik had ingenomen was uitgewerkt. Ik had hem net ingenomen nadat de pc tegen ons zei dat ik mocht stoppen omdat het waarschijnlijk daaraan lag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies dat strak staan van de borsten had ik ook pfff. Bh hadden ze in de kliniek op strakste standje gezet. Mijn vriend had m stukje losser gedaan, wat n opluchting! Ik ging na 9 dagen terug voor verwijderen van pleisters en toen stonden ze nog steeds heel strak met veel vocht. Meer dan veel drinken kun je toch niet doen! :)

De eerste week is het ergst, dus ff doorbijten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad de Celebrex.

Nadat ik gestopt was knapte ik al snel op. Duurde alleen even voor dat de laatste die ik had ingenomen was uitgewerkt. Ik had hem net ingenomen nadat de pc tegen ons zei dat ik mocht stoppen omdat het waarschijnlijk daaraan lag.

Ja klopt, uitwerken duurt wel even.. Las dat het inwerken ook 1 tot 2 uur duurt. Ben blij dat ik van de misselijkheid af ben! Momenteel alleen wat last van druk en steekjes..

Hier ook celebrex. Mijn gezicht is een beetje rood. Kan ik nu al last van verhoging hebben??

Geen idee.. Hoe was je temp gisteren? Meet hem anders even op, volgens mij moet ie onder de 38.5 blijven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies dat strak staan van de borsten had ik ook pfff. Bh hadden ze in de kliniek op strakste standje gezet. Mijn vriend had m stukje losser gedaan, wat n opluchting! Ik ging na 9 dagen terug voor verwijderen van pleisters en toen stonden ze nog steeds heel strak met veel vocht. Meer dan veel drinken kun je toch niet doen! :)

De eerste week is het ergst, dus ff doorbijten ;)

Oh ja dat weet ik nog wel! Hun deden mijn bh op het strakste haakje en de bandjes kruisen, jezus alles stond zo strak.. Toen hebben ze hem 1 haakje losser gedaan.. Gisteravond heeft mijn man een bh verstelstukje er tussen geplaatst en dat voelt een stuk fijner...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht goed geslapen, ben rond 22.00 uur in slaap gevallen, om 01.00 uur wakker geworden voor pcm in te nemen en toen weer geslapen tot kwart voor 7..

Tot op heden nog niet gedoucht maar vanmiddag gaan de kinderen even naar mijn moeder dus dan hebben we de tijd.. Heb ze gisteren wel voor het eerst gezien, WOW wat zijn ze groot! Vond ze wel al heel mooi.. Zal mijn man straks is vragen een foto te maken..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou nog bericht krijgen wanneer ik op controle moest, maar ze dacht over 2,5 week..

Mijn bolle buik wordt al minder gelukkig, ik drink zeker 2 liter per dag dus plassen houdt me bijna de hele dag bezig ;).. Hoe is ie met jou? X

Met mij gaat het goed. Druk word al minder en ik heb minder last van mijn buik gelukkig.. Zo nu en dan dut ik nog wel in op de bank.. mar heb niet te klagen.. Ben benieuwd maandag als ik op controle moet.. kijk er nu al naar uit. Morgen is de laatste dag dat ik medicijnen hoef in te nemen ben benieuwd of dat ik dat ook volhoudt.

Heb je al een foto gemaakt van je borsten zonder bh??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat t ermee?! :D

Zo benieuwd naar je boobies zo eens in je album kijken! Hier ook zo beroerd n misselijk geweest, zo veel gespuugd, zat met n bakje in de auto en t eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was boven de wasbak, redde de wcpot al nie meer :( maar toen was t klaar... Helaas begon toen de hoofdpijn.. Veel last van gehad! Hoe is t nu met je? Al lekker gedouched? Hopelijk nog steeds nie al te veel pijn! Goed herstel gewenst meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat t ermee?! :D

Zo benieuwd naar je boobies zo eens in je album kijken! Hier ook zo beroerd n misselijk geweest, zo veel gespuugd, zat met n bakje in de auto en t eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was boven de wasbak, redde de wcpot al nie meer :( maar toen was t klaar... Helaas begon toen de hoofdpijn.. Veel last van gehad! Hoe is t nu met je? Al lekker gedouched? Hopelijk nog steeds nie al te veel pijn! Goed herstel gewenst meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het goed. Druk word al minder en ik heb minder last van mijn buik gelukkig.. Zo nu en dan dut ik nog wel in op de bank.. mar heb niet te klagen.. Ben benieuwd maandag als ik op controle moet.. kijk er nu al naar uit. Morgen is de laatste dag dat ik medicijnen hoef in te nemen ben benieuwd of dat ik dat ook volhoudt.

Heb je al een foto gemaakt van je borsten zonder bh??

Hoe gaat het zonder medicijnen?

Ja, heb eergisteren een foto gemaakt maar daar sta ik zó niet charmant op, quasimodo zou er jaloers op zijn ;).. Zal straks eens een foto maken, nu gaat het een stuk beter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat t ermee?! :D

Zo benieuwd naar je boobies zo eens in je album kijken! Hier ook zo beroerd n misselijk geweest, zo veel gespuugd, zat met n bakje in de auto en t eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was boven de wasbak, redde de wcpot al nie meer :( maar toen was t klaar... Helaas begon toen de hoofdpijn.. Veel last van gehad! Hoe is t nu met je? Al lekker gedouched? Hopelijk nog steeds nie al te veel pijn! Goed herstel gewenst meid!

Oooh ja dat klinkt herkenbaar, de hoofdpijn.. Pff, wist niet waar ik het zoeken moest. Zei tegen mijn man, mijn borsten doen amper zeer maar die hoofdpijn maakt me knettergek.. Kwam het bij jou ook door de medicatie?

Maar met mij gaat alles goed hoor! Op een snijdende bh band na hoor je me niet klagen, heb er nu maar een zakdoekje tussengelegd. Houdt volgens mij wel nog veel vocht vast want draag nu een 80D met ook nog eens een tussenstukje op zijn lost. Maar volgens mij is die bh net te groot, cup aan de bovenkant heeft nog ruimte en bh bandjes kunnen niet strakker.. Is dit niet erg of moet ik toch weer een andere bh gaan zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem ook al in de shout geplaatst maar kan iemand me helpen aan een Lipoelastic of andere sportbh?

De Triump snijdt in mijn huid, een Anita bh is te klein en de Hema 80D is qua cup te groot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobies hoe gaat het met je boobies?

Ik heb een hele fijne bh van de h&m.

Hoog model lekker stevig en de pc had ook aangegeven dat dit een goede bh was.

Meteen rits voor echt fijn.

De bh die ik van de kliniek heb snijd echt en is niet zo stevig dat is die Anna huppelepup bh..

On die h&m bh heb ik een l en die kost 19.99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het zonder medicijnen?

Ja, heb eergisteren een foto gemaakt maar daar sta ik zó niet charmant op, quasimodo zou er jaloers op zijn ;).. Zal straks eens een foto maken, nu gaat het een stuk beter...

Zonder medicijnen gaat het goed. Heb gisteren niks meer ingenomen...

Ook heb ik gisteren gedoucht was wel lekker maar wel eng hoor.

Verder gaat het met mij wel goed alleen snachts steeds het gevoel dat ik moet plassen en dat ik daarna rugpijn heb.. Verder mogen we niet klagen hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobies hoe gaat het met je boobies?

Ik heb een hele fijne bh van de h&m.

Hoog model lekker stevig en de pc had ook aangegeven dat dit een goede bh was.

Meteen rits voor echt fijn.

De bh die ik van de kliniek heb snijd echt en is niet zo stevig dat is die Anna huppelepup bh..

On die h&m bh heb ik een l en die kost 19.99

Het gaat nu wel beter gelukkig, vannacht wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen met dat snijdend gevoel.. Heb nu mn Triump weer aan met bij mijn wonden een sok van mijn zoon, voelt een stuk beter haha.. Zal van de week eens kijken bij de H&M, heb er nu een van de Hunkemoller besteld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.