Ga naar inhoud

Boobies24: 17 augustus 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend boobies 24. Ik mag dinsdag pfff de zenuwen zijn flimk aan het rond gieren in mijn lijf hihi.

Maar het is voor een goed doel. Hebben ze tegen jou gezegt dat je om 9 uur word geopereerd? Ik moet er om 8 uur zijn maar operatie tijd is niet gezegt...

Ben benieuwd hoop dat ik niet lang hoef te wachten....niet goed voor mijn stress hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen! Komt helemaal goed, het is zo'n ontspannen sfeer daar. Scheelt natuurlijk ook wel dat je met een heel leuk doel gaat he! Morgen heb je gewoon mooie boobies!!!!!!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!!

Maaaar gaat helemaal goed komen je bent daar in goede handen!!

Morgen heb je mooie boobs!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje; ik heb vandaag heel veel afleiding gehad en we gaan zo een film kijken dus ik vermoed dat ik wel slaap vannacht.. Morgenvroeg in de auto zullen ze zenuwen wel (weer) komen hahah...

Dank je wel Melan & Gigi!! Xx

Ik houd jullie op de hoogte meiden!

Fijne avond Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag volgt morgen denk ik..

Temp blijft 38.2/38.4... Dr Straten zal over een uurtje zijn ronde wel doen en dan hoor ik het wel.

Voel me goed in ieder geval! Pijn valt tot op heden mee...

Alvast veel succes voor morgen Meisje! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier komt ie dan.. Mijn verslag.

Gisterochtend om 07.15 uur moest ik mij melden in Groesbeek. Werd opgevangen door Gerrie en naar mijn kamer gebracht. Fijn om een kamer voor mezelf te hebben want ik was echt bloednerveus. Wilde het liefst wegrennen, held die ik ben hahah..

Om 09.00 uur stond ik gepland, rond kwart voor 9 werd ik richting de uitslaapkamer gebracht. Infuus werd ingebracht door Hidde en toen was het wachten op Dr Straten. Hij kwam aftekenen en daarna werd ik richting de OK gereden. Overgestapt op het andere bed, zag dat het 09.05 uur was. Kort daarna was ik vertrokken.

Om 10.45 uur werd ik wakker op de uitslaapkamer, wow wat had ik een dorst maar ik moest eerst goed wakker worden voordat ik water kreeg. Iets gekregen voor de misselijkheid en rond 11.30 uur was ik terug op mijn kamer.

Pijn was goed te doen, had weinig last.. Diverse controles gehad in de middag en mijn temp bleef maar rond de 38.2 hangen, voelde me verder wel prima. 1e keer heeft ze mij geholpen met naar de wc lopen maar daarna kon ik gelukkig zelf lopen.

Vanwege mijn temp kwam Dr Straten pas later langs en om 18.15 uur mocht ik dan eindelijk naar huis.. OMG wat een helse autorit!! Mijn man heeft 4 x de auto aan de kant moeten zetten omdat ik het gevoel had dat ik moest spugen, zeer charmant stond ik daar langs de autobaan in de stromende regen. Heb het op kunnen houden tot ik thuis was, pijn had ik niet maar ik was echt zo ontzettend misselijk en had hoofdpijn...

Vannacht op de bank gezeten met nog steeds hoofdpijn en misselijkheid. Vanmorgen heeft mijn man de kliniek gebeld om te vragen of het normaal was, en toen raadde ze aan om te stoppen met de medicatie. Heb hem vannacht om 01.30 uur voor het laatst op en om 12.00 uur was ik dan eindelijk misselijk en hoofdpijnvrij.. Dus voor nu slik ik alleen nog 4 x 1000 mg pcm en dat is prima te doen. Ik voel een druk aan de zijkant van mijn borsten maar geen pijn.

Ik heb een foto geupload van mijn voorsituatie en toen ik net terug was op de kamer.. Ga zometeen als de kinderen slapen voor het eerst douchen en mijn borsten voor het eerst bewonderen :D :D!! Zal een foto in mijn album plaatsen.

Draag trouwens nu een 75D maar heb het idee dat deze wel strak zit, de band drukt op mijn littekens en de gaatjes van mijn bh (triumph) staan in mijn borst gedrukt, na het douchen alles maar wat losser doen. Of hoort het zo??

Liefs Boobies24 Xx

PS zal binnenkort mijn avatar veranderen want van theezakjes is geen sprake meer YIHAAA!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het beter met je gaat.. Ik slik 1000mg paracetemol en 2x naproxan.

Ik ga snel je foto bekijken! !

Ik mag zelf vrijdag pas douchen en maandag weer terug voor controle.

Rustig aan doe ik ook... Mijn buik is wel bol met lucht steeds plassen moet jij ook steeds plassen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed gegaan is! En al zo weinig pijn, dat is echt mega fijn! Mijn bh zat de eerste dagen ook wel wat strak maar dat vond ik wel een fijn gevoel.. de eerste 5 dagen slonken ze bij mij heel erg door de vocht die eruit ging..

Een heel fijn herstel toegewenst xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.