Ga naar inhoud

xxxxk : 24 april 2015 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag 3,

Wat een rot nacht heb ik gehad. Werd om 3 uur snachts wakker, ontzettend misselijk. Had van de verpleegkundige zetpillen mee gekregen voor als ik misselijk was dus die er gelijk in geduwd, is ook niet zo een pretje. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die alles voor me doet zoals me tanden poetsen, aankleden, wassen etc. Heel slecht geslapen dus vannacht en wil ook het liefst die sport bh uit doen. Die band van me bh drukt op me wond en dat doet best wel pijn.

maar ik mag niet klagen, ik ben er nog steeds blij mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zoveel last hebt!

Is je bh wel goed dan? Ik heb vd mijne echt geen pijn gehad moet niet te strak zitten!

Verder mss maagbeschermer nemen bij je medicatie en iets eten bij het innemen van je pijnstillers kan helpen!

De eerste 5 dgn waren bij mij ook t ergste word dan alleen maar beter ff doorzetten meid!

Lief dat je vriend je zo goed helpt!

En wat hoog in bed liggen scheelt mss ook?!

Xxxpetra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid,

Ik ben ook echt constant misselijk super irritant.. Maar ik heb opzich redelijk geslapen. We slapen hier thuis nu even appart.

Ik heb me afgelopen nacht helemaal ingebouw met kussens en in zat redelijk recht op... Ik heb ook onder m'n armen kussens dat vond ik wel lekker... Ja voor de rest moet je er denk ik even door heen. Ik heb net een croissantje op. Valt helemaal niet goed. M'n eetlust is echt slecht terwijl ik normaal een dikke vreetzak ben. Dus ja ik denk dat we gewoon ff moeten doorzetten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadekiss

Oh jij ook al..

Vervelend ja

Ik ga ook maar eens al mijn kussens verzamelen en mezelf inbouwen. Slaap ik misschien ook wat lekkerder!

Mijn eetlust is dan weer niet weg. Ik heb juist snel weer honger.

Idd, even doorzetten!

We krijgen er wat moois voor terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies

Vannacht echt een goede nacht gehad!

In een keer door geslapen en geen last gehad van misselijkheid. Dus dat was echt top! Verder gaat het best goed. Een beetje steken in me linkerborst maar dat is niet zo heel erg. Ik had gister een foto gemaakt van me borsten en wil die eigenlijk in een album zetten maar dan wel privé, dus dat alleen leden die bevriend met mij zijn de foto kunnen zien. Hoe doe ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee, ja het gaat best goed!

Lekker rustig aan doen. Stiekem baal ik wel heel erg dat ik niet even met m'n dochter Koningsdag kon gaan shoppen. Dat had me wel leuk geleken.

Maar ja je moet er wat voor over hebben!

Ben benieuwd naar je foto meid! Heb er gisteren ook een voor en na er op gegooid!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 dagen po

Ik las op het forum vaak dat het na 1 week elke dag een beetje beter zou gaan. Een paar dagen geleden dacht ik echt bij mezelf; ik zal wel weer een uitzondering zijn.

Maar neee!

Ik voel me top! Geen pijn meer, ook niet aan me wondjes. Ik word er wel een beetje te enthousiast van waardoor ik daarna op de bank beland en denk; ik moet echt wat rustiger aan doen. Maar voor zo ver gaat het goed!

Helemaal happy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 dagen po

Ik las op het forum vaak dat het na 1 week elke dag een beetje beter zou gaan. Een paar dagen geleden dacht ik echt bij mezelf; ik zal wel weer een uitzondering zijn.

Maar neee!

Ik voel me top! Geen pijn meer, ook niet aan me wondjes. Ik word er wel een beetje te enthousiast van waardoor ik daarna op de bank beland en denk; ik moet echt wat rustiger aan doen. Maar voor zo ver gaat het goed!

Helemaal happy :)

Oh ja herkenbaar... Berg was weg vouwen... Daarna echt veel pijn.... Nja niet echt pijn maar gewoon een heel zwaar gevoel in m'n borsten en oksels. Nja de rest van de dag doe ik niets meer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamer!

Jaaa ben echt blij dat ik gewoon weer wat meer kan. Van dat plat op de bank liggen en niks doen word je ook suf van hihi

Mooi dat het bij jou ook al beter gaat :)

@Jadekiss

Haha jaa als je zo bezig bent denk je van oh dat gaat eigenlijk wel maar daarna heb je toch wel ff spijt. Achja gelukkig kunnen we weer wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 13 dagen po!

Het gaat hartstikke goed en snel.

Gister de pleisters er af laten halen door de pc. Het zag er allemaal goed uit. Mocht zelf ook me littekens zien maar dat wilde ik eigenlijk niet maar voor ik nee kon zeggen had ze het spiegeltje er al voor haha. Zaten nog een beetje korstjes op maar dit valt er vanzelf af kreeg ik te horen.

Soms denk ik nog wel; had ik maar 100 cc meer genomen. Maar als ik dan terug kijk naar foto's voor mijn bv is het toch een heel erg verschil en ben ik wel weer happy!

Mijn vriend vind ze perfect en in een shirtje staat het gewoon allemaal heel mooi dus eigenlijk niks te klagen.

Verder ook geen pijn.

Heel af en toe steken maar dat is nooit lang en daar stoor ik me ook niet aan.

Heb nog even 2 foto's gemaakt en die staan in me album

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.