Ga naar inhoud

xxxxk : 24 april 2015 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum maar las je bericht. Het is ook zo moeilijk in te schatten wat het resultaat zal zijn he. Ik krijg volgende week vrijdag mijn borsten. 270cc anatomisch lage hoogte en middel of hoge projectie (dat weet ik nou niet meer zeker). Ik heb nu een 75aa of 70a. De hoop is n mooie c te krijgen. Wil ook zeker niet van die hele grote, gewoon wat bij mijn lijf past (168cm en 58 kilo) en natuurlijk ziet. Brrr nog n weekje wachten dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom van een 75a naar 75 c met 225 cc van natrell, anatomisch, achter de spier

meet 1.60 cm en weeg 48 kg. Let wel : een 75 C van protheses lijkt een 75 b natuurlijk!! Velen weten dat niet, ik toen ook niet.

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik ben vandazg op consult geweest bij dr verdonck in de wellness kliniek ik heb daar een 240cc en 280cc gepast en ben gegaan voor de 280cc ikzelf ben maar 1.59 en weeg een 51a52kg ik heb ook maar de kleinste maat van BH een 70a. Omdat ik nog een maanden of 2-3 moet sparen kan ik dan pas terug bellen voor de dag van de operatie te regelen. Ookal wou ik hetr liefst dat ik dat vandaag al had kunnen doen. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Halloooo,

Precies een jaar geleden had ik met 2 vriendinnen een gesprek over borstvergrotingen

en dat we dat eigenlijk alledrie wel zouden willen.

Na de hele zomer wikken en wegen toch een consult ingepland en in december stond het vast.

24 april is mijn dag!

Ik word geopereerd door dokter Tan in het bronovo ziekenhuis.

Ik ben 20 lentes jong, 165 cm lang, 56 kilo zwaar en heb een A-cupje.

Ik krijg de ronde implantaten van eurosilicone en krijg zo tussen de 260-280 cc.

Het word op de spier geplaatst, high profile.

Ik kan echt niet wachten tot het vrijdag 24 april is

Word ook helemaal gek van mezelf haha!

Nog 11 dagen en dan heb ik ze en zet ik gelijk mijn operatie verslag in dit topic! :)

Liefs!

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat leuk ik word ook geopereerd op 24 april bij dokter Nio.

helaas niet dezelfde arts maar kunnen we elkaar op afstand steunen.

Ja het aftellen is nu echt begonnen. Spannend he?

Liefs Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het dan zo ver!

Sta nu al stijf van de zenuwen whaha.

Vandaag gelukkig veel te doen dus dat houd de zenuwen wel een beetje onder controle.

Vanmiddag krijg ik te horen hoelaat ik aanwezig moet zijn en dan is alles geregeld!

Voelt zo raar dat het morgen al is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze hoor!

Ze zijn precies goed, helemaal happy er mee.

Net me spuug bakje helemaal vol gekotst, maar ik mag niet klagen. Pijn valt mee!

Nu even wat eten, omkleden en dan naar huis.

Heb alleen nog geen idee hoe ik dit bed uit kom whahaha.

@Jadekiss

Dankjewel!

Heb jij ze al?

Ga zo ff je topic lezen, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen ladies!

Hier mijn operatie verslag:

Was rond 11 uur in het ziekenhuis en zou half 2 geholpen worden. Ik had een eigen kamertje waar ik met me moeder en me vriend wachtte op wat er verder ging gebeuren. Zuster kwam er aan en stelde wat vragen en ze zei dat ik eerder geholpen kon worden. Kwart voor 1 namelijk. Dus ik om kwart voor 12 me pakkie aan. Ging natuurlijk weer verkeerd. Ik had hem achterstevoren aan whaha. Nou uiteindelijk zat ie goed en had me pillen genomen, ging in bed liggen en wachten maar. Ik was super druk, had praatjes voor 10. Mijn vriend had voor de grap nog die handschoenen aan gedaan en zo een kapje op en deed net of hij me ging opereren en toen kwam de zuster binnen om me te halen. Ja toen werd het wel even spannend hoor! Afscheid genomen van me moeder en vriend en daar ging ik.

Uiteindelijk werd ik half 2 geholpen. Het duurde allemaal nog erg lang. Infuus ging er niet in het infuus werkte niet. Om kwart voor 3 geloof ik werd ik wakker op de uitslaap kamer. Ik weet nog dat ik zei "mag ik alsjeblieft nog even slapen" en dat mocht. Maar na 10 minuten wilde ik absoluut terug naar me kamer want ik wist dat me moeder en vriend daar zaten. Om 3 uur terug gebracht en ik had totaal geen pijn. Een klein beetje steken maar dat was te doen. Na 1 beschuitje alles er uit gespuugd en toen kreeg ik iets tegen de misselijkheid maar dat werkte niet. Een uur later weer geprobeerd te eten en weer alles eruit. Pfff ik was zo misselijk. Na 3x iets toegediend gekregen en 4x gekotst te hebben mocht ik om half 10 naar huis.

Toen nog steeds geen last van me borsten gehad maar dat kwam denk ik door de morfine.

Om 10 thuis en toen gelijk gaan slapen.

Werd om half 5 wakker om te plassen en zooo toen voelde ik ze wel. Jeeetje. Ik liep als een omaatje naar de wc en elke beweging deed pijn. Maar al met al gaat het goed. De pijn is te doen. En ze zien er heel mooi uit! Ik had 260 cc gekregen en had ze veel kleiner verwacht maar ze zijn best groot en natuurlijk.

Dankjewel voor de steun en felicitaties dames. Ik ga proberen te Eten en hopen dat dat wel binnen blijft! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.