Ga naar inhoud

xxxxk : 24 april 2015 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo Hallo,

*De titel moet zijn: cup a 240-280 cc iemand ervaring?*

Over 2 maanden heb ik mijn borstvergroting.

Ik heb een cup a en krijg tussen de 240-280 cc.

Zijn er meerdere mensen die rond de 240-280 cc hebben gekregen met een a cup?

Was daar erg benieuwd naar want ik heb er nog niks over gelezen. Ik wil namelijk liever iets groter denk ik maar mijn of zegt dat tussen de 240-280 cc het beste is.

Ik lees ook dat sommige hebben gepast met een soort nep bh en dat heb ik niet gehad dus heb niet echt een idee hoe het er uit komt te zien.

Hoor graag van jullie,

En sorry als er al zo een topic is dan heb ik dit niet gezien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Heyxxxxk,

Welkom hier!

Ik weet niet hoelang en zwaar je bent, want dat telt ook erg mee.

Ik ben zelf namelijk 175 en 58 kg en had ook een Acupje.

Heb 5,5 week geleden 375 CC ronde prothese achter de spier gehad, heb nu een 75 D en ben zeeeeeer tevreden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien past niet groter dan 240-280 ?
Maar ik zou toch voor 280 kiezen dan, ik zelf heb 300cc voor de spier.

Als je wil voeg me dan even toe om mn foto's te zien.
Ben wel nog niet zo lang PO dus kan weinig zeggen maar zou denk ik zelfs nog wat groter gewild hebben.
Maar ik moet nog wat geduld hebben :)

Alvast succes met je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik kwam van aaa, ben 1.64 en 53kg en heb eerst 270cc gehad en nu 335cc.

Dit zijn anatomische protheses van natrelle, dual plane, die ik heb. Weet niet of jij spreekt over ronde of anatomisch? Anatomisch hebben in verhouding namelijk meer projectie dan ronde.

Ik zat met 270cc op 70C/D nu weet ik het nog niet. Ben 6.5 weken PO nu na mijn her en ga het weekend laten meten.

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe lastig!! Haha 280cc staat namelijk twee keer in de lijst!;) voor bij een breedte van elf en bij twaalf centimeter! Dat is dus hoe breed je borst is.

De ene is 11 cm breed, 11.5 lang en heeft 5.3 projectie de andere is 12cm breed, 11.5 lang en heeft 4.4 projectie.

Ik had bij de 270 12cm breed, 10.1 lang en 4.8 projectie en daarmee dus die 70c/D cup.

Ik weet niet of er in je behandel overeenkomst misschien iets staat over je protheses of over het merk? Anders is dit natuurlijk nog een beetje gissen!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk :D hahaha :)
Ze moeten nog zakken en veranderen want vind ze zelf nog niet mooi.
Het zijn nog 2 balletjes nu.

Je kan mn voorsituatie bekijken tussen mn foto's, ik droeg altijd maximizers dus geen idee welke maat ik had ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe lang en groot je bent, maar bij mij past er al niet meer in dan 300cc hoorde ik gisteren bij van der weij.. :103:

Maar is dat anatomisch? Dat valt groter uit he! Een vriendin van mij heeft 250CC anatomisch voor de spier en die heeft een E-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.