Ga naar inhoud

sweety75 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb de triaction van triumph gekocht bij plutosports en die waren in de aanbieding! En die wordt ook veel aangeraden.

Ik had een 65A en heb met 430CC nu een sportbh 70D, heb gekozen voor een grotere omvang en daar ben ik ook blij mee ivm vocht en zwelling.

http://www.plutosport.nl/shop/Sportbeha_s/Triumph_Triaction_Workout_Sportbeha-10006486-0004.html#.VcFJT_ntmAk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de triaction van triumph gekocht bij plutosports en die waren in de aanbieding! En die wordt ook veel aangeraden.

Ik had een 65A en heb met 430CC nu een sportbh 70D, heb gekozen voor een grotere omvang en daar ben ik ook blij mee ivm vocht en zwelling.

http://www.plutosport.nl/shop/Sportbeha_s/Triumph_Triaction_Workout_Sportbeha-10006486-0004.html#.VcFJT_ntmAk

mdy, mij is ook de triaction van triumph aangeraden. Maar de heavysport van de Hema was ook goed, als de bandjes maar breed waren is er gezegt. En bij de Hema kan ik de maten die ik niet nodig heb terug doen. Ik neem meerdere maten mee voor de zekerheid. Ik denk dat ik dan 75d en 75e ga kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Successs, misschien ga ik je zien :D

Wel leuk zo samen de herstel periode in!

En die zenuwen, waar heb je het over? Hahah

Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, ik snap het dat je blij bent maar ook bang, dat heb ik ook.

We weten waar we het uiteindelijk voor doen!

Xx

Thx! Ik wens jou ook heel veel succes!! Kans is klein dat je mij gaat zien,want de tijd dat ik mij moet aanmelden lig jij op de ok knock out haha :P

Jazeker leuk samen het herstel periode in te gaan. Lekker vroeg naar bed vanavond, rust goed uit.

Succes he!

Dank je wel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff het is bijna zover, nog 2 nachtjes slp. De zenuwen gieren door mijn lijf, ben blij maar ook bang.

Maandag 12 oktober 2015 is het zover, 345/390cc anatomisch. Heb nu 75a kleine b, ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Spannend!!Heel veel suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa... spannend! Ik moet mij om 9 uur melden, hoelaat moet jij daar zijn?

Ik om 10.00 uur ... gok dat ik dan als derde aan de beurt ben ..

Succes alvast voor morgen Sweety ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, sorry voor de late reactie. Ik heb nog geen verslag kunnen schrijven, heb nog best veel pijn vooral rug . Operatie is goed gegaan, was niet misselijk. Rond 3 uur begon de pijn, mocht pas om 4 uur paracetam innemen. Met pijn 5 uur naar huis gereden. 3 zeer slechte nachten gaat het iets beter, kreeg al bijna spijt van zoveel pijn :(

Zodra ik me goedvoel zal ik verslag schrijven op laotop, typen op mob is niks.

Iedereen fijne herstel toegewenst!!xx

Dames die nog moeten, heel veel succes!!!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal, ik ben vandaag 15 dagen po maar heb nog steeds veel pijn. Vooral als ik ligdoet mijn linkerborst veel pijn, alsof een spier trekt van midden naar links. Het is best pijnlijk want kan mijn linkerarm niet bewegen vanwege de pijn. Rechts doet dan ook pijn maar minder. Ik moet echt stil liggen om geen pijn te voelen. Bij het zitten voel ik boven rug pijn en midden op het borst, heb net een oijn stiller ingenomen. Zijn er meer dames die na 15 dgn po nog last hebben van pijn?

Ik heb 390/345 cc anatomisch, bij Frans Straten. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.