Ga naar inhoud

sweety75 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben nieuw hier, ben een vrouw van 39 jaar en werk als cassiere.Ik ben al heel lang ontevreden over mijn borsten. Al een hele lange tijd zit ik te denken om mijn borsten te laten vergroten, maar heb nog steeds mijn twijfels. Heb op dit moment maatje 75A, ik wil heel graag mooie volle borsten. Draag nu elke keer gevulde bh s, dat ben ik nu zat. Ik wil het nu zeker laten doen. Weet alleen niet waar en bij wie.

Dus dames, die al een borstvergroting hebben laten doen zou graag in contact willen komen met jullie op deze forum. Alvast bedankt!

groetjes sweety75

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi sweety75,

Ik heb 30 april mijn operatie voor een bv. Heb op dit moment ook 75A en ga voor cup C/D. Ik zit bij Kliniek Amstelveen bij Drs. Koeijers. Erg aardige man en werd bij deze kliniek fijn ontvangen en alles duidelijk uitgelegd en verteld.

Had vele goede recensies over deze dokter en kliniek gelezen!

Ik hoop dat ik je al een beetje verder heb geholpen :38: .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben nieuw hier, ben een vrouw van 39 jaar en werk als cassiere.Ik ben al heel lang ontevreden over mijn borsten. Al een hele lange tijd zit ik te denken om mijn borsten te laten vergroten, maar heb nog steeds mijn twijfels. Heb op dit moment maatje 75A, ik wil heel graag mooie volle borsten. Draag nu elke keer gevulde bh s, dat ben ik nu zat. Ik wil het nu zeker laten doen. Weet alleen niet waar en bij wie.

Dus dames, die al een borstvergroting hebben laten doen zou graag in contact willen komen met jullie op deze forum. Alvast bedankt!

groetjes sweety75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben nieuw hier, ben een vrouw van 39 jaar en werk als cassiere.Ik ben al heel lang ontevreden over mijn borsten. Al een hele lange tijd zit ik te denken om mijn borsten te laten vergroten, maar heb nog steeds mijn twijfels. Heb op dit moment maatje 75A, ik wil heel graag mooie volle borsten. Draag nu elke keer gevulde bh s, dat ben ik nu zat. Ik wil het nu zeker laten doen. Weet alleen niet waar en bij wie.

Dus dames, die al een borstvergroting hebben laten doen zou graag in contact willen komen met jullie op deze forum. Alvast bedankt!

groetjes sweety75

Hoi Sweety75,

Ik heb heel veel ervaringen gelezen op internet over verschillende pc's. Eind maart 2015 heb ik een borstvergroting laten doen door drs. Pieter Hupkens. Mijn eerste keus was Frans Straten een topchirurg met alleen maar goede recensies, Frans kon helaas niet op de dagen opereren, die ik kon. Toen heeft Diana Gabriels mij Pieter Hupkens aangeraden, ik heb ook over heem veel opgezocht en eigenlijk niks slechts tegen gekomen. Ik moet zeggen ben erg blij met de keuze voor drs. Pieter Hupkens. Het is een perfectionist en daar was ik erg blij mee, aangezien het om mijn lichaam ging hihi.

Wat mij verder op is gevallen, dat deze chirurgen via verschillende klinieken opereren en de prijs is dan ook overal anders. Dus bij de ene kliniek betaal je voor drs. P.Hupkens 3600€ en bij de andere 2600€. Dus ik dacht waarom 1000€ meer betalen als de zelfde chirurg mij opereert? Natuurlijk heb ik me ook verdiept over de soort protheses. Ik heb Mentor hydrogel (1vd grootste merken momenteel) en heb 2600€ betaald. Ik ben via Diana Gabriels geweest, je kan het via google even opzoeken.

Diana verwijst je dan door naar de chirurg van jouw keuze (moet er wel 1 zijn waar zij mee samen werkt). Sowieso werkt zij met Frans Straten en Pieter Hupkens samen en nog veel meer weet even niet uit mijn hoofd...

Hoop dat je er wat aan hebt! Ik ben nu 10dagen po, kijk eens op mijn site naar de foto, ze worden al erg mooi en ben er al heel blij mee!

Hoefde ook geen "martelband" oftewel borstband om ze te laten zakken, volgens drs. Hupkens hoeft dat dat niet als hij opereert en dat scheelde mij een hoop pijn, als ik de verhalen hier op t forum lees.. Hihi

Succes met je keuze!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aberasa :48: dank je wel voor je reactie.

Wat leuk dat je binnenkort al een bv krijgt, ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Wens je alvast heel veel succes!! Ja ik heb er zeker er wat aan, aan jou berichtje. Ik zal kijken of ik ook wat kan vinden over Drs Koeijers op internet.

Op dit moment wil ik graag weten wie de behandelende artsen zijn van de vrouwen hier op deze forum. En natuurlijk hoe het allemaal is gegaan.

groetjes :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommy1986, dank je wel voor je reactie.

Ik heb over Diana Gabriels al gelezen via google, heb veel positieve verhalen gehoord. Toen dacht ik van jaa, ik ga het via haar laten doen. Maar toen las ik ook negatief bericht, en toen begon ik te twijfelen. Heb ook gelezen dat alles snel snel gaat de operaties. En dat er ook veel buitenlandse arten voor haar werkzaam zijn. Maar ja dit zijn alleen verhalen die ik heb gelezen. Vind het erg fijn om van jou te horen dat je erg positief bent over Diana Gabriels en de pc s met wie zei samen werkt. En ja, je hebt gelijk waarom zou je 1000 euro meer gaan betalen voor een bv, als het goedkoper kan. Nu ben ik weer aan het twijfelen haha! Ik zat te denken aan Velthuis kliniek, maar deze is duur. En de pc s die hier werken, heb ik nog niet veel over gehoord. Ben jij toevallig bekend met pc : Xander Bakker, Yvonne Smulders Deze werken voor Velthuis kliniek.

Wens je verder een hele goede herstel, geniet van je mooie borsten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommy1986, dank je wel voor je reactie.

Ik heb over Diana Gabriels al gelezen via google, heb veel positieve verhalen gehoord. Toen dacht ik van jaa, ik ga het via haar laten doen. Maar toen las ik ook negatief bericht, en toen begon ik te twijfelen. Heb ook gelezen dat alles snel snel gaat de operaties. En dat er ook veel buitenlandse arten voor haar werkzaam zijn. Maar ja dit zijn alleen verhalen die ik heb gelezen. Vind het erg fijn om van jou te horen dat je erg positief bent over Diana Gabriels en de pc s met wie zei samen werkt. En ja, je hebt gelijk waarom zou je 1000 euro meer gaan betalen voor een bv, als het goedkoper kan. Nu ben ik weer aan het twijfelen haha! Ik zat te denken aan Velthuis kliniek, maar deze is duur. En de pc s die hier werken, heb ik nog niet veel over gehoord. Ben jij toevallig bekend met pc : Xander Bakker, Yvonne Smulders Deze werken voor Velthuis kliniek.

Wens je verder een hele goede herstel, geniet van je mooie borsten.

groetjes

Wat Diana Gabriels aan gaat, ja je hebt gelijk dat het een beetje snel snel gaat.

Het consult met Diana zelf vond ik heel prettig, zij nam echt de tijd voor mij was daar bijna 1 uur en beantwoorde al mijn vragen enz. Aan de andere kant, de dames bij de receptie.. Je merkt wel echt dat zij te veel werk moeten doen en dat ze daardoor gestresst zijn. Laatst had ik 6dagen na mijn operatie opeens erge pijn in mijn borst (bleek achteraf normaal te zijn)ik belde met de praktijkd Gabriels, kreeg de telefoniste aan de lijn.. Ik zeg ik heb vreselijke pijn sinds gisteren, stekend, brandend...ik was nog niet uitgepraat of ze zei al; ja hoor dat is normaal! Ja hoor, als je het niet vetrouwt mag je een foto sturen dan kan ernaar gekeken worden. Je merkte dat ze heel gehaast was en zeker omdat je bang bent dat er iets mis kan zijn zou het fijn zijn als er meer naar je geluisterd werd. Dankzij dit forum wist ik dat die pijn echt normaal was.

Maar ik moet zeggen, als die zelfde pijn aangehouden was, had ik de volgende dag Diana even opgebeld en verteld over haar gestresste telefonistes, denk dat ze dat zelf ook niet prettig vind en misschien ga ik het nog wel aangeven bij mijn controle, die heb ik met Diana zelf.

Lang verhaal maar wat ik wilde zeggen, ja de telefonistes zijn gehaast, Diana zelf niet en de pc is het allerbelangrijkst en die vind ik top!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Diana Gabriels aan gaat, ja je hebt gelijk dat het een beetje snel snel gaat.

Het consult met Diana zelf vond ik heel prettig, zij nam echt de tijd voor mij was daar bijna 1 uur en beantwoorde al mijn vragen enz. Aan de andere kant, de dames bij de receptie.. Je merkt wel echt dat zij te veel werk moeten doen en dat ze daardoor gestresst zijn. Laatst had ik 6dagen na mijn operatie opeens erge pijn in mijn borst (bleek achteraf normaal te zijn)ik belde met de praktijkd Gabriels, kreeg de telefoniste aan de lijn.. Ik zeg ik heb vreselijke pijn sinds gisteren, stekend, brandend...ik was nog niet uitgepraat of ze zei al; ja hoor dat is normaal! Ja hoor, als je het niet vetrouwt mag je een foto sturen dan kan ernaar gekeken worden. Je merkte dat ze heel gehaast was en zeker omdat je bang bent dat er iets mis kan zijn zou het fijn zijn als er meer naar je geluisterd werd. Dankzij dit forum wist ik dat die pijn echt normaal was.

Maar ik moet zeggen, als die zelfde pijn aangehouden was, had ik de volgende dag Diana even opgebeld en verteld over haar gestresste telefonistes, denk dat ze dat zelf ook niet prettig vind en misschien ga ik het nog wel aangeven bij mijn controle, die heb ik met Diana zelf.

Lang verhaal maar wat ik wilde zeggen, ja de telefonistes zijn gehaast, Diana zelf niet en de pc is het allerbelangrijkst en die vind ik top!!!

Ik ben trouwens niet bekend met de pc's die jij opnoemde.

Op dit forum lees ik erg veel reacties van tevreden dames over de volgende pc's:

Drs. Nio

Drs. Frans Straten

Drs. Hupkens (weinig reacties, maar die er zijn allemaal positief)

Drs. Schietecate (zoiets is de naam)

Tot nu toe van aaaaaalleee reacties geen een negatieve over de bovenstaande pc's

Hoop dat je er wat aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e keer Akliniek.. Slechte ervaring en moest een heroperatie. Vertrouwen kwijt in kliniek en her gedaan bij Nio.

Kosten destijds 3400,-

2e keer dr. Nio in slaz ziekenhuis Adam, wissel gekregen en nu super goede ervaring en prachtige borsten..kosten 3100,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens niet bekend met de pc's die jij opnoemde.

Op dit forum lees ik erg veel reacties van tevreden dames over de volgende pc's:

Drs. Nio

Drs. Frans Straten

Drs. Hupkens (weinig reacties, maar die er zijn allemaal positief)

Drs. Schietecate (zoiets is de naam)

Tot nu toe van aaaaaalleee reacties geen een negatieve over de bovenstaande pc's

Hoop dat je er wat aan hebt!

Ben ik weer hihi.

Denk er nu ineens aan vond Hupkens inderdaad bij mijn eerste consult met hem ook een beetje stijf en gehaast overkomen, maar ik vertrouwde op zijn werk dat vond ik t belangrijkste. Ik had zoiets van jij gaat mijn borsten mooi maken en je mag stijf zijn wat je wilt! Op de dag van de operatie was hij vriendelijker, hij heeft mijn borsten tot op de mm opgemeten, uitgetekend, bestudeerd en alles was verder top verlopen!

Nou, hierbij laat ik het echt hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 weken geleden geopereerd door Dr Koeijers in kliniek Amstelveen en ben meer dan tevreden over alles!

Vind het resultaat geweldig, mooier dan ik had durven dromen.

Kortom, ik kan hem je zeker aanbevelen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Ik ben 8 weken geleden geopereerd door Frans Straten in kliniek Heyendael , via de kliniek zelf!! En ik ben super geholpen en heb hele mooie boobies gekregen:)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Moeilijk he om een keuze te gaan maken!!

ik ben naar Diana gabriels gegaan.

- min punten zijn: Slechte planning en uitwerking daarvan( stond andere datum op formulieren van operatie), uitloop (heb hierdoor ruim een uur moeten wachten.)

+ plus punten: zij neemt de tijd voor je tijdens het eerste gesprek, stelt je op je gemak.

ook vanuit diana gabriels wordt er gebeld na de operatie hoe het gaat.

het is vrijblijvend eerste consult met diana en chirurg, je zit niet ergens gelijk aan vast!

Ben door gewezen naar Kliniek Amstelveen naar dr. schietecatte.

Goed consult gehad met chirurg en verpleging.

Vol lof over hun.

operatie op 21 oktober, 400 cc mp + mentor.

moest eigenlijk rond 11 uur geopereerd worden, dat werd 11.45.

13.00 terug op zaal.

Wat zij de verpleging daar schatten, top verzorgt en zo lief voor je!

14.00 zat ik in de auto terug.

Eigenlijk mocht ik pas rond 15.00 weg, maar omdat ik al recht op zat, had geplast en me veder top voelde mocht ik gaan!

Succes met het oriënteren, doe waar jij je goed bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames!!

Ik heb morgen mijn eerste consult bij Diana Gabriels, vind het erg spannend.

Eerlijk gezegd ben ik niet zo goed voorbereid op wat ik allemaal moet vragen, wegens omstandigheden.

Dus dames willen jullie nog wat tips geven, en welke belangrijke vragen moet stellen?

Ik weet wel ongeveer wat ik wil, zo natuurlijk mogelijk uitziende borsten. Dual plane, maar twijfel ronde op anatomische.

Ik wil graag bij Frans Straten, mijn borstvergroting laten doen. Kan ik dit aangeven bij Diana Gabriels?

Ik wil mijn borstvergroting dit jaar nog laten doen :68:

Oke, dames ik hoor wel van jullie, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik word morgen geopereerd door Frans v Straten. Frans is vooral van de ronde protheses, als je zeker weet dat je rond wil zou ik bij hem gaan. Weet je zeker dat je anatomisch wilt, raad ik je Vito Koeijers aan. Wat betreft het advies van Diana, houd je daar niet te veel aan vast, Diana is alleen maar een bemiddeling tussen jou en de arts. Ook qua CC's kan zij er soms behoorlijk ver vanaf zitten, de arts bepaalt uiteindelijk wat er mogelijk is!

Succes morgen! En veel plezier met de voor pret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Ik zou zeker aan Diana zeggen dat je bij Straten geopereerd wil worden, daar houdt ze volgens mij absoluut rekening mee.. Als je het al zo zeker weet, had je zelfs je consult met diana niet hoeven doen, want zij fungeert eigenlijk gewoon als tussenpersoon.. De chirurg zegt uiteindelijk definitief wat erin past, Diana doet meer een 'gok'.

Als je bij Straten gaat, hoef je ook niet meer na te denken over rond of anatomisch, aangezien Straten volgens mij alleen maar ronde prothesen plaatst (misschien een enkele keer anatomisch, maar heb het nog nooit gelezen van hem)

Misschien kun je zoeken op internet naar afbeeldingen van borsten zoals je ze graag wilt hebben, en zoals je ze absoluut nie wilt hebben. Dan kun je uiteindelijk je pc een goed beeld geven van wat je wens is.

Succes morgen alvast.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!!

Ik heb morgen mijn eerste consult bij Diana Gabriels, vind het erg spannend.

Eerlijk gezegd ben ik niet zo goed voorbereid op wat ik allemaal moet vragen, wegens omstandigheden.

Dus dames willen jullie nog wat tips geven, en welke belangrijke vragen moet stellen?

Ik weet wel ongeveer wat ik wil, zo natuurlijk mogelijk uitziende borsten. Dual plane, maar twijfel ronde op anatomische.

Ik wil graag bij Frans Straten, mijn borstvergroting laten doen. Kan ik dit aangeven bij Diana Gabriels?

Ik wil mijn borstvergroting dit jaar nog laten doen :68:

Oke, dames ik hoor wel van jullie, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames, voor jullie reactie.

Jaa ik wil graag mijn borstvergroting door Frans Straten laten doen, maar ik wist niet dat ik dat gelijk kon aanvragen bij Diana Gabriels.Het afstand die ik moet rijden morgen is wel 200 km, als ik had geweten dat ik gelijk bij Frans Straten een afspraak kan maken via Diana Gabriels, dan zou ik niet naar Diana Gabriels gaan. :74:

Kan het volgens mij niet meer afzeggen of wel?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik word morgen geopereerd door Frans v Straten. Frans is vooral van de ronde protheses, als je zeker weet dat je rond wil zou ik bij hem gaan. Weet je zeker dat je anatomisch wilt, raad ik je Vito Koeijers aan. Wat betreft het advies van Diana, houd je daar niet te veel aan vast, Diana is alleen maar een bemiddeling tussen jou en de arts. Ook qua CC's kan zij er soms behoorlijk ver vanaf zitten, de arts bepaalt uiteindelijk wat er mogelijk is!

Succes morgen! En veel plezier met de voor pret!

Heey!! heel veel succes morgen! Laat het weten hoe het is gegaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb net contact gehad met de telefoniste van Diana Gabriels. Ik ga mijn afspraak voor morgen afzeggen, moet hiervoor morgen ochtend ff bellen.

Ik denk dat ik kliniek Heyendael zelf bel voor een consult met Frans Straten. Het kost wel +- €300 meer, maar dan heb je levenslange garantie en 1 jaar nazorg.

Op de site van Diana Gabriels kan ik nergens iets vinden over garantie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb net contact gehad met de telefoniste van Diana Gabriels. Ik ga mijn afspraak voor morgen afzeggen, moet hiervoor morgen ochtend ff bellen.

Ik denk dat ik kliniek Heyendael zelf bel voor een consult met Frans Straten. Het kost wel +- €300 meer, maar dan heb je levenslange garantie en 1 jaar nazorg.

Op de site van Diana Gabriels kan ik nergens iets vinden over garantie.

xx

Wat leuk dat je bij Frans Straten wilt! Hoop meiden hier op het forum die door Frans zijn geopereerd. En heb alleen maar mooie boobies uit zijn handen vandaan zien komen!

Zelf ben ik morgen 8 weken geleden door Straten geopereerd. En ik ben er SUPER blij mee!! :D

Frans plaatst inderdaad wel vaker ronde protheses. Maar zeker ook wel eens anatomische. Van het forum hier heeft Louise32 recentelijk nog anatomische protheses, 390cc, gekregen bij Frans. Ik denk nu 5 a 6 weken geleden ongeveer?

Ik weet niet waar je precies woont, maar 200 km zijn wel verre ritjes inderdaad... Als Heyendael dichterbij is zou ik die optie overwegen ja...

De operatie via Heyendael is 350 euro duurder. Maar daar zit net als bij Diana 1 jaar nazorg en levenslange garantie vd protheses bij in. Via Heyendael kan je wel tegen een meerprijs voor 3 jaar nazorg kiezen.

Zelf ben ik via Diana gegaan. Woon in de buurt van den haag. Barendrecht is dan wel goed aan te rijden. Alleen voor de operatie een lange rit gemaakt.

Veel plezier met jou boobie reis meid! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.