Ga naar inhoud

sweety75 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week zaterdag een consult gehad bij diana gabriel zij raden mij aan ronde prothese en er zou tussen de 400 en 500 cc in gaan zij vroeg mij zelf wil je anders een gesprek met dave (chirurg) wat ik erg op prijs stelde, de consult krijg ik donderdag om half 6 met dave in barendrecht voor laaste check hoe of wat? dus heel spannend! als ik me wou laten opereren zij diana is er al een plek vrij op 20 juli..... :) succes meid en laat je goed informeren zij raden mij dave aan! want ik heb van mezelf cup D en dave is van de grote boobies niet dat ik ze groter wil wat wel gebeurd maar heb de prothese gepast en stond best goed en zo groot waren ze niet of ben het al gewent dat kan ook natuurlijk hihi mijn borsten hangen wel wat en gelukkig hoefde ik de boel niet te liften wat ik ook absoluut niet wou en kon het gewoon zo!

gr talitha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames,

ik heb net contact gehad met de telefoniste van Diana Gabriels. Ik ga mijn afspraak voor morgen afzeggen, moet hiervoor morgen ochtend ff bellen.

Ik denk dat ik kliniek Heyendael zelf bel voor een consult met Frans Straten. Het kost wel +- €300 meer, maar dan heb je levenslange garantie en 1 jaar nazorg.

Op de site van Diana Gabriels kan ik nergens iets vinden over garantie.

xx

Ik ben afgelopen week op consult geweest en mij werd verteld dat je 10 jaar garantie hebt op je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh idd!! Louise heeft anatomische gehad van hem! Maar goed, het is wel meer uitzondering dan regel, toch fem? Als ik me vergis, hoor ik het ook graag uiteraard :)

Xxx

Ja klopt. Frans heeft een duidelijke voorkeur voor rond cohesieve 1. Anatomisch doet hij niet vaak.

En heb nog niet gelezen of gehoord dat hij voor de spier plaatst dacht ik? Dual plane heeft ook zijn voorkeur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey je kan toch ook via diana meteen bij frans straten consult doen?

Ik moest ook een eindje rijden ervoor maar moet er wat voor overhebben he haha.

Scheelt via diana wel wat geld en je zit bij zelfde arts. Ik ben ook door Frans straten geholpen en ben nu 2 weken p.o

Zelf ben ik erg tevreden. Ik wou ook zo natuurlijk mogelijk. Ik heb ronde protheses dual plane. Links 375cc en rechts 400cc.

En vaak kan je wel binnen een maand geopereerd worden! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

bedankt!! voor al jullie reacties.

Voordat ik op de borsten forum kwam wist ik helemaal niets, dankzij jullie weet ik nu heel veel. Ik heb echt heel veel aan jullie gehad, nogmaals bedankt!!

Ik heb volgende wk een consult bij Frans Straten, op een of ander manier voel ik me toch zekerder als ik via de kliniek laat opereren. Ik weet dat het zelfde is als ik ook via Diana laat doen. Maar meestal maak ik de verkeerde keuze haha!! Dus dit keer luister ik naar mijn mannetje :68:. Hij zegt doe maar via de kliniek, en jaaa hij betaald toch :131: haha!!

Ik wens alle dames heel veel succes, met hun nieuwe boobies. En de dames die het al hebben laten doen, een hele fijne herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

bedankt!! voor al jullie reacties.

Voordat ik op de borsten forum kwam wist ik helemaal niets, dankzij jullie weet ik nu heel veel. Ik heb echt heel veel aan jullie gehad, nogmaals bedankt!!

Ik heb volgende wk een consult bij Frans Straten, op een of ander manier voel ik me toch zekerder als ik via de kliniek laat opereren. Ik weet dat het zelfde is als ik ook via Diana laat doen. Maar meestal maak ik de verkeerde keuze haha!! Dus dit keer luister ik naar mijn mannetje :68:. Hij zegt doe maar via de kliniek, en jaaa hij betaald toch :131: haha!!

Ik wens alle dames heel veel succes, met hun nieuwe boobies. En de dames die het al hebben laten doen, een hele fijne herstel.

xx

:103: ga je ons verlaten??

Je mag ook blijven hoor, dan kun jij ook jouw ervaringen met ons delen :)

We kunnen van dit topic straks ook een operatieverslag-topic maken, en je titel aanpassen als je een operatiedatum hebt. Dan kun jij ook een operatieverslag tikken, en heb je dat voor later ;) En kunnen anderen weer leren van jouw verhaal :)

Dit is geen móeten uiteraard! Maar het mág :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg in augustus ook anatomische van Frans Straten. Bij mij zijn de ronde niet eens aan de orde geweest. Ik zei meteen dat ik meer natuurlijke borsten mooi vond en voorkeur van anatomische had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook dat mijn borsten straks zo natuurlijk mogelijk uitzien, vind de anatomische ook mooi. Maar heb gelezen dan het na een tijdje gaat hangen, weet niet of dit ook zo is. Als het niet zo is, dan wil ik ook anatomisch.

Ik vraag wel of ik foto s mag zien van zijn werk, ronde prothese en anatomische. Zo kan ik het verschil zien. En zien wat het mooiste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx fynic!

Heb mijn eerste consult gehad bij Frans Straten, vind hem aardige persoon die goed naar je luisterd. Hij neemt ook tijd ervoor. Ik zei dat ik een natuurlijk uitziende borsten wil. Hij zei gelijk dat ik de anatomisch moest nemen. Hij vind deze het mooiste. Na de pasessie rade Frans mij mentor 390cc aan, groter zou te zwaar worden.

Zijn er dames die een anatomisch borstvergroting hebben gedaan bij Frans Straten, en dan 390cc. Ben erg benieuwd welke bh cup dit is. Volgens de secretaresse moet ik de sport bh maat 75c en d kopen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt grappig, lees opeens allerlei meiden die anatomische van straten krijgen! Terwijl ik er voorheen nooit eentje met anatomische tegenkwam.

Leuk!!

Heb je ook al een datum gepland, of ga je nog ergens anders op consult?

Xx BB

Frans Straten doet beide protheses, rond en anatomisch.

Ja ik heb een datum voor mezelf, moet nog bellen om vast te zetten.

Het word als het goed is dit jaar op 10 oktober.

Ik laat weten als het zeker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans zet ook voor de spier maar het meeste toch rond dual plane,, en idd @Best-boobi Anatoom doet ie steeds meer zie het ook vaker voorbij komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.