Ga naar inhoud

BV : vanessa (mammanessa) : Dr. Goerdin


vanessa

Aanbevolen berichten

hallo allemaal!

mijn naam is vanessa, op het andere forum beter bekent als mammanessa, ik ben 26, ik heb een zoon van 8 en 2 dochters van 2,5, een lieve vriend en een hoop beesten. Ik kom uit den haag en heb thuis een eigen kapsalon

mijn verhaal kunen jullie terug vinden in de complicatie lijst en hopelijk over een half jaartje een tweede verhaal bij de positieve operatie verslagen.

xxx vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verhaal begint op 24 januari 2009, de dag van de operatie.

Ik werd om 11 uur geholpen na ongeveer anderhalf kwam ik dolgelukkig bij en kon ik voorzichtig mij trotsen bewonderen. De eerste week verliep soepel, ik had niet ze heel erg veel pijn en ik werd lekker in de watten gelegd door mijn mannetje.

Na anderhalve week begon mijn linkerborst hevig pijn te doen, waarop ik naar mijn arts ging, die mij vervolgens gerust stelde en de nietjes verwijderde. Weer een week later sprong mijn linker borst open, er liep veel vocht uit en een paar dagen later ging de ander ook open (door de arts gedaan), het hield niet op met lekken zelfs na een tweetal weken niet. Uiteindelijk begon mijn rechter borst een zwakke plek te vertonen die uiteindelijk dus ook open is gegaan, waarop de protheses beide met spoed op 28 februari 2009 weer verwijderd zijn.

Volgens de arts zou het om afstoting gaan, maar mijn huisarts had het over een ontsteking, maakt niet uit het kon niet meer gered worden.

Uiteraard is dit mijn verhaal in het kort, voor een uitgebreid verhaal moeten jullie maar kijken op het andere .nl forum bij mammanessa.

Nu ben ik 4 weken verder en zijn mijn borsten ernstig verminkt, mijn tepels staan naar binnen en het wondje rechts onder is aan mijn tepel gaan hechten, dus die zit ook naar binnen. Ik moet hier zeker een half jaar mee rond lopen. Ik ben bijna plat en dan zitten er ook nog eens allemaal rare gaten in, wat je ook door mijn kleding heen kan zien. Het doet nog steeds pijn en ik kan nog steeds geen bh aan.

liefs vanessa

voor vragen of opmerkingen mogen jullie mij altijd mailen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit dan lees durf ik niet meer te klagen over die overgevoelige tepels van tijd tot tijd :22:

Ik ken je verhaal en kan alleen maar zeggen dat ik weet wat voor 'n sterke madam je bent .

Je bent altijd positief ingesteld maar kan me inbeelden dat de moed je in de schoenen zakt af en toe .

Hopelijk kan je je gedachten wat afleiden en ik vraag me wel af of dat allemaal niet véél pijn doet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vanessa,

Wat een narigheid....

Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk naar voelt, ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt

en dat je niet te veel pijn hebt?

Heel veel sterkte!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa,

Ik ken je verhaal van het andere forum,maar wil je hier ook even succes wensen en hoop dat alles goed komt voor je!!

Ik hoop ondanks alles dat je de moed blijft houden en erin blijft geloven dat het goedkomt.

:54: Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat een toestanden allemaal.

Ik wens je erg veel sterkte.

Groetjes Tina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

het is al weer een tijdje terug dat ik hier was, dus ik dacht tijd voor een update!

zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten is er inmiddels een zaak! Ik hoor bij de allerergste gevallen en wordt dus ook snel behandeld door het om.

Verder heb ik nog altijd veel pijn, geen borsten, alleen de vorm is iets bijgetrokken gelukkig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had wel het een en ander opgezocht en eigenlijk leek alles in orde. De meeste complicaties zijn begonnen rond de tijd dat ik geholpen?!?!? werd en er waren nog maar weinig klachten te vinden. Dat is nu wel anders helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja uiteraard, ik hoor zelfs bij de 23 ergste gevallen, die het om in de eerst instantie gaat behandelen! maar idd gister was een goede start! nu maar hopen dat wij(de slachtoffers) ook snel persoonlijk geholpen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

nee ik moet er zelf een zoeken, sterker nog met een beetje pech moet ik alle herstel kosten zelf betalen, als hij niets meer heeft en die herstel operatie kost me ca 7500 euro

hallo Vanessa.

Jeetje zeg dus jij ben een van de slachtoffers van goerdin. Hij is inderdaad uitgebreid in het nieuws geweest en dan te bedenken dat jij onder het mes bent gegaan bij die horrordokter zeg.

Vind het echt heel erg voor je! het zal vast al zo lang een droom voor je zijn geweest en dan krijg je dat.

Hoe gaat het nu verder met je? Was zeker wel flink schrikken toen je het allemaal hoorde. Ik vind het absurd als jij het zelf moet betalen hoor. Zou eigenlijk gewoon gratis moeten zijn. Geestelijk zal je ook een flinke optater hebben. Nou meid ik wens je heel veel sterkte!

Ik gun je van harte dat je dalijk wel nog trots naar je borsten kan kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is ook belachelijk dat we gewoon alles zelf moeten betalen, en daar betaal je dan je hele leven lang duizenden euro's zorgverzekering voor. Als je echt iets nodig hebt en je er wordt je zoiets aangedaan draaien ze allemaal d'r kop om.

Mijn woede en verdriet wordt steeds groter hoe langer het duurt. over 2 jaar wordt ik 30 en persoonlijk heb ik het idee dat we er dan nog niet zijn, misschien dat ik tegen me 40ste eindelijk eens geholpen kan worden, maar dan hoeft het van mij niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jeetje echt super vervelend hoor! dit gun je niemand.

Ik hoop in iedergeval dat je echt niet tot je 40e hoeft te wachten en dat je snel mag gaan genieten.

Ik vind inderdaad ook dat ze in dit soort uitzonderlijke gevallen het moeten vergoeden hoor.. Dit betekent dus dat je hier je hele leven mee moet rondlopen als je niet genoeg geld bij elkaar kan krijgen!

Hopelijk gaat hij het zelf betalen!! maar ik betwijfel of hij nog wel geld heeft!!

STerkteeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben ook bang dat hij straks niks meer heeft :102:

Ik wil even iedereen bedanken voor alle reacties die ik elke keer weer krijg, dat sleept me er echt doorheen, heb een hoop lieve mensen gesproken en heel veel steun gehad. Bij updates zal ik jullie op de hoogte houden!

liefs en thanks Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kon het maar, ik ben eigen ondernemer en heb door deze toestand bijna 6 maanden niet kunnen werken en ben daardoor zwaar in de schulden gekomen( dat heeft hij dus ook nog veroorzaakt) dus alle centjes die ik nu verdien gaan op aan de schulden. dus ik weet het af en toe ook niet meer. Maar dat is idd wel het eerste waar ik voor ga sparen als het weer kan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.