Ga naar inhoud

Miss_nina : 27 april 2010 : Dr Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 April

Vandaag op consult geweest bij dr damen, hoewel het gesprek wel goed verlopen is zit het me toch niet helemaal lekker (misschien ook door een aantal negatieve ervaringen op internet).

Maar goed, mijn vriendin die ook op consult is geweest heeft er volle vertouwen in en heeft inmiddels ook al een afspraak voor de operatie.

Kwa prijs/kwaliteit staat dr visser het hoogst op mijn lijstje, het wordt wel het wellnesskliniek in belgie maar phoe wat een wachtlijst :wacko: ik verschuif dit nu al jaren dus nog een maand wachten zit er niet in! hahaha...

Mijn zoon heeft dan ook geen vakantie meer, en mijn moeder die ev kon helpen zit dan in het buitenland.

Dan maar bellen met Linea Aesthetica, daar ben ik al op consult geweest dus kan ik meteen een afspraak maken voor de operatie. 5 mei! Dat komt goed uit gezien ik dan 24/7 hulp van mijn moeder heb, en mijn zoon dan ook vakantie heeft (tot 16 mei)

Hmm.. doen dan maar. Mijn vriendin is dan inmiddels ook al geweest en mocht het tegengevallen zijn kan ik altijd nog afbellen.

Maar dan krijg ik opeens een bedrag die ik tegoed had van de belastingdienst op mijn rekening gestort en heb ik gelijk mijn kliniekenlijst aangepast, want ja nu heb ik geen financiele beperking meer hahaha

Alle remmen gaan los!: Boerhaave-, Bergman-, Velthuis-, Park-, MC Scheveningen, Lairessekliniek zijn de klinieken waar ik blindelings heen zou kunnen.

Ik maak een lijstje en besluit ze allemaal op te bellen. Ik noteer hierbij hun prijs en ev datum voor operatie.

Het valt me op ik dan toch ergens in Juni pas geholpen zou kunnen worden. Bleh balen.

Totdat ik het laatste nummer bel: BOERHAAVE KLINIEK te AMSTERDAM, ik kan vandaag al op consult bij dr roddi SUPER! nog sneller dan ik verwacht had!

* Advies van dr damen om van mijn theezakjes een mooie C te maken: 300 cc rond op het spier €2850

Wordt vervolgd met consult verslag dr roddi boerhaave

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou, vandaag ben ik dus op consult geweest bij dr roddi in het Boerhaave kliniek te Amsterdam.

Het kliniek: schoon, fris, rustgevend

Personeel: onzettend vriendelijk en namen echt hun tijd

Het advies van dr roddi is eigenlijk hetzelfde als van dr damen nl: ronde protheses voor het spier.

Over het aantal zei hij in de eerste instantie 300cc maar na wat passen en meten zei hij dat 350cc een iets mooier effect zou geven. Voor mijn zwangerschappen had ik namelijk cup B, tijdens zwangerschap was dit al richting cup D, en nu.. theezakje A?

De borsten zijn dus al flink opgerekt.

Okee, dit ben ik met dr roddi eens, maar straks toch wel even wat foto's opzoeken met 350cc voor de spier om een beetje een idee te krijgen.

Daarnaast hebben we het over de vulling van de protheses gehad, na dagen lang surfen heb ik namelijk ook wat verslagen gelezen waar de protheses gingen rimpelen en daar was ik eigenlijk ook een beetje bang voor met de plaatsing voor de spier maar voordat ik er wat over kon vragen/zeggen kwam dr roddi al met een uitgebreide uitleg van de type protheses en stelde voor bij mij de menthor te gebruiken hij liet me de inhoud voelen uit een potje en zei dat deze extra beschermd tegen rimpeling. Doen dus!

Uiteinderlijk het prijskaartje €3600, een tevreden gevoel, en geen vragen of onduidelijkheden meer.

dr roddi is met mij meegelopen naar een collega die nog even een samenvatting gaf, en luisterde naar wat ik ervan vond en hoe ik erover dacht.

Ik heb haar doorgegeven dat alles duidelijk is en ik graag op korte termijn geopereerd zou willen worden. Okee dat kan, volgende week al zelfs (krijg nou tieten! - letterlijk. hahahha)

Ook zij liep met mij mee (naar collega nr 3) die meteen de papieren in orde maakte, ik heb het bedrag meteen gepint. En heb nu dus officieel een operatie afspraak en wel op a.s. maandag (26 april)

Zoooooo spannend!!! Het gaat nu echt gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan! Dat is snel.. mooi geregeld zeg! Ik herken dat wel, dat als je eenmaal bent geweest, je ook gelijk de operatie wilt hahaa. Ik kon niet eens wachten op het consult (was 1 week na ik gebeld had).

Alvast heeel veel succes maandag en ben benieuwd naar je verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey allemaal

ik ben vandaag op consult geweest bij dokter roddi en ben tot nu toe helemaal tevreden wel erg zenuwachtig want ik word dinsdag 4 mei al geholpen om 11 uur dus dat is nog 2 weekies

ik heb nu een kleine b en krijg ronde protesse op de borstspier en wprd 400 cc dus k hoop zo dat het mooi wprd ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee

Nog iemand met dezelfde datum als ik..

Word ook maandag geholpen..!

Succes alvast

Liefs,Dees

Echt waar... wat leuk dees!! hoelaat mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden, kleine update:

Aangezien mijn afspraak zo razendsnel vast stond heb ik niet eens de kans gekregen om mijn moeder te vragen of zij a.s maandag wel kan oppassen.

En dat heb ik vanochtend dus met een big smile gedaan! "mam, ik kan eerder geholpen worden, maandag al"

"Maandag? Oh, maar dan ben ik er niet"

Mijn smile verdween als sneeuw voor de zon, even zag ik mijn droom in diggelen vallen.

Neeeee, dat kan niet!! Snel een oplossing zoeken! Maar ik zit met 2 opstakels.

1. Ik laat mijn kinderen nooit alleen bij andere, enkel bij mijn moeder. Ik wil straks natuurlijk wel ontspannen aan de operatie beginnen en niet met de gedachte van: zal het wel goed gaan thuis? Gaat mijn dochter niet huilen als ik haar achterlaat?

2. Wat zeg ik tegen de gene die gaat oppassen, ik moet even naar de tandarts? haha ja want ik heb er natuurlijk geen zin in om het aan de grote klok te hangen.

Nu heb ik wel mijn nichtje die in de buurt woont, ervaring heeft met kinderen en het ook nog leuk vind om op te passen, maar moet ik haar dan ook zeggen dat ik een borstvergroting ga doen?

Dillema! Want afbellen is de laatste optie!

Met mijn telefoon in mijn hand en op zoek naar een optie begin ik de teleurstelling al te voelen (heb ik dat).

Maar dan gaat mijn telefoon over (ik kijk naar mijn scherm 020....) ik ben druk aan het denken en heb ook eigenlijk geen zin om op te nemen.

Nou ff snel dan :82:

Boerhaave kliniek! (telepathie??)

Dat de afspraak van a.s. maandag "helaas" niet door kon gaan. Het kan wel een dagje later en dan om 13.45u, of ik dat erg vond...

Erg? Ik vind het SUPER!! Is dat ook weer opgelost!

Dus mijn nieuwe operatie datum dinsdag 27 april, maar dan MET oppas B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zijn we niet meer dezefde dag :rolleyes:

maar voor jou komt het beter uit dat is fijn..!

Ik moet maandag om half 8 er zijn!! Dus lekker vroeg,ben ik erg blij mee !

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee Nina,wat zal je in spanning hebben gezeten zeg,hhihi nog nooit zo blij geweest denk dat er iets een dagje verzet is hahahah

leuk dat het zo goed opgelost is,en ik herken je wel,ik zou me kinders ook nooit zomaar ff achter kunnen laten,ookal vertrouw je je nichtje uiteraard,het idee he,en zekers niet geheel onbelangrijk,met ene gerust hart je operatie ondergaan.

ik pas even je datum in je titel aan,en aftellen maar naar de 27ste april :43:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey allemaal

ik ben vandaag op consult geweest bij dokter roddi en ben tot nu toe helemaal tevreden wel erg zenuwachtig want ik word dinsdag 4 mei al geholpen om 11 uur dus dat is nog 2 weekies

ik heb nu een kleine b en krijg ronde protesse op de borstspier en wprd 400 cc dus k hoop zo dat het mooi wprd ???

Same here! Ik heb nu een lege Bcup en Roddi zei tegen mij ook 400 cc op de spier. Ik hoop echt dat het mooi wordt!! Dinsdag heb ik ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint nu wel heeel erg dichtbij te komen...

(voor jou helemaal Dees. Ben echt reuze benieuwd)

Afgelopen vrijdag ben ik nog even gebeld door Boerhaave kliniek om de afspraak van dinsdag te bevestigen. Ik was al bang dat de afspraak weer verschoven zou worden want de vorige keer kwam dat natuurlijk goed uit maar nog een dag wachten... nee bedankt! hahaha (erg he)

Maar goed de afspraak is dus bevestigd en ze vroeg ook of ik de betaling inmiddels al verricht had.

Dat had ik na het consult bij hun op kantoor gedaan middels pin, daar heb ik toen een bonnetje van gehad, en een stempel met "BETAALD" op mijn nota, en ik heb een paar dagen later tijdens het internet bankieren ook gezien dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven dus dat zat wel goed.

Haar collega was vergeten hier een aantekening van te maken, maar zij zou dit dan meteen in orde maken.

Ik maakte mij hier niet al te veel zorgen over maar binnen een halve minuut belde zij alweer terug om haar excuses aan te bieden dat zij hierna vroeg terwijl die inderdaad al betaald was.

"En geniet nog van het mooie weer he"

Ik blijf het zeggen: ben erg tevreden over het personeel daar!

Anyway... Nog een stapje dichterbij de nieuwe :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint nu wel heeel erg dichtbij te komen...

(voor jou helemaal Dees. Ben echt reuze benieuwd)

Afgelopen vrijdag ben ik nog even gebeld door Boerhaave kliniek om de afspraak van dinsdag te bevestigen. Ik was al bang dat de afspraak weer verschoven zou worden want de vorige keer kwam dat natuurlijk goed uit maar nog een dag wachten... nee bedankt! hahaha (erg he)

Maar goed de afspraak is dus bevestigd en ze vroeg ook of ik de betaling inmiddels al verricht had.

Dat had ik na het consult bij hun op kantoor gedaan middels pin, daar heb ik toen een bonnetje van gehad, en een stempel met "BETAALD" op mijn nota, en ik heb een paar dagen later tijdens het internet bankieren ook gezien dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven dus dat zat wel goed.

Haar collega was vergeten hier een aantekening van te maken, maar zij zou dit dan meteen in orde maken.

Ik maakte mij hier niet al te veel zorgen over maar binnen een halve minuut belde zij alweer terug om haar excuses aan te bieden dat zij hierna vroeg terwijl die inderdaad al betaald was.

"En geniet nog van het mooie weer he"

Ik blijf het zeggen: ben erg tevreden over het personeel daar!

Anyway... Nog een stapje dichterbij de nieuwe :1big_boobs:

Hihi! Ze hebben mij ook gebeld, waarschijnlijk vlak voor of na jou. Inderdaad bevestigen tijdstip en nakijken betaling. Was gelukkig in orde :rolleyes: Oef. Ik dacht ook gelijk toen ik zag dat Boerhaave belde: "O nee! Niet afzeggen!" Maar gelukkig was dat niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nesteldrang??!!

Nu mijn operatiedatum steeds dichterbij komt begint het hier steeds meer op "nesteldrang" zoals voor de bevalling te lijken haha...

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met de boodschappen. Genoeg versnaperingen in huis en met tassen boodschappen sjouwen zit er na dinsdag toch niet in.

Daarna nog wat opruimen zodat ik dinsdag indien nodig lekker rechtstreeks mijn bedje in kan duiken.

En dan mijn tas. Maar wat neem ik in hemelsnaam mee??

Ik doe sowieso makkelijk zittende kleding aan: joggingpak & UGG, ik gooi snel nog even een pakje crackers, flesje cola (schijnt goed te helpen bij misselijkheid)en flesje water voor de dorst, warme sokken.

And.. Good to Go!!

Hebben jullie nog tips voor in de tas? Volgens mij was daar een topic over kan 'm alleen niet meer terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Ik wilde vanmiddag ook al in mijn topic vragen wat ik in hemelsnaam allemaal mee moet nemen! Ik blijf ook een nachtje, dus tandenborstel e.d. moeten ook mee. Ik denk aan

- fototoestel

- oplader telefoon

- telefoon

- portemonnee

- deo (mag dat?)

- sokken

- nachtpon o.i.d.

- flesje water

- labello

- tijdschriftje om te lezen daar (o, die moet ik morgen ff kopen! Of kan ik die uit de wachtkamer gewoon vragan? Hihi :106: )

- ...

Tjonge, ik zit hier m'n hele lijstje te bedenken. Lekker handig, hihi! Sorry!

Nou, ik zie jou zeer binnenkort (tenminste, daar ga ik wel van uit. Ze zullen toch niet heel veel kamers hebben bij Boerhaave?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Nina,

Heel veel succes morgen!

Morgen krijg je je nieuwe :1boobs: .

Vanaf morgen kan je ervan gaan genieten :rolleyes: .

Liefs Nursje

P.s. Prinsesje: ze hebben 2 kamers bij Boerhaave, 1 kamer met 4 bedden en 1 kamer met 3 bedden :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom tie dan...

Nou maandagavond nog even snel wat inkopen gedaan, beetje opgeruimd, en rond 22u naar bed.

Dinsdag 27/4:

Om 6:55u mijn 2 beschuitjes met jam + thee naar binnen gewerkt.

Ik ben normaal niet zo van de vroege ontbijtjes maar het moet nu maar even. Daarna mijn zoon naar school gebracht.

De rest van de ochtend had ik eigenlijk verder niets te doen dus ben ik maar weer een beetje gaan opruimen: afwassen en speelgoed opbergen.

Daarna ben ik mijn tas gaan inpakken: extra ondergoed, extra sokken, portemonnee, boek (shopoholic omnibus van sophie kinsella) TE GRAPPIG!!, 2 pakjes beschuit, kein flesje cola, klein flesje water.

Jeetje toch wel een beetje zwaar die tas, en ik hoef daar niet eens te overnachten! Ik vervang m'n boek die ik toch al een keer heb uitgelezen voor oordopjes van mijn BlackBerry. (Dan maar muziek luisteren ipv lezen).

Douchen, aankleden, nog even snel een blik op mijn make-up-loze gezicht (hihi) en gaan!

Oja, nog even snel een "before" foto maken. (Loop ik er echt zo bij? Oef, schaam me dood).

En dan.. Good to Go!

Ik stap in de auto om mijn vriendin op te halen en samen rijden we van Almere naar Amsterdam. Ik begin nu toch echt wel kriebeltjes in mijn buik te krijgen.

Gelukkig gaat het allemaal heel snel.

Daar aangekomen mogen we naar boven, 2 formulieren invullen. Ik word opgehaald door een verpleegster die me nog even gerust stelt en we mogen meelopen naar een kamer waar ik mij kan verkleden.

dr roddi komt nog even langs om wat te tekenen en foto's te maken.

Niet veel later mag ik meelopen naar de operatiekamer.

Infuus aangebracht en van alle kanten worden er stikkers geplakt om mijn hartslag in de gaten te houden.

Ik krijg een warme deken over me heen en maak nog even een praatje met.. elko? Totdat ik een kapje over mijn mond/neus krijg. Ik voel al dat ik aan het wegsluimeren ben. En weg ben ik.

Ik word wakker in een kamer met tv, helemaal ingepakt en al. En het eerste wat ik doe is onder de dekens gluren. Ziet er goed uit. dr roddi heeft de perfecte maat gekozen. De borsten zijn nu lekker gevuld en niet too much! Ben nu al blij! En wat voelen ze al zacht!

Ik stuur even snel een ping bericht naar mijn vriendin dat ik tegen half 8 naar huis mag. Maar als ik het na een half uurtje nog eens nalees denk ik: Jeetje, ik wist niet dat ik ook turks kon! hahah snel stuur ik nog even een nieuw bericht die wel te begrijpen is voor haar hahah

Ik krijg 2 broodjes gezond, een bakje vers fruit, thee, en melk.

En blijf daarna nog even tv kijken.

Totdat de drains eruit moeten. (dat zijn toch die dingen waar ik allerlei horror verhalen over gelezen heb? Schijnt nogal pijn te doen) Nu begin ik "m echt te krijpen!

" Meneer gaat u die slangetjes er nu in 1x uitrukken?".

Aan de ene kant wil ik dat het snel achter de rug is en aan de andere kant stel ik het liever zo lang mogelijk uit! Okee, hij laat me nog even met rust fjoee

Maar dan gaat hij weg en komt er een vrouwelijke collega in de plaats. Het ziet er naar uit dat ik haar niet aan het lijntje ga kunnen houden.

dr roddi wipt nog even langs en zegt dat het er goed uit ziet.

Even later lig ik plat en haalt ze de drains eruit. Pfff was dat het?

Daarna word ik alweer opgehaald en rijden we terug richting Almere. Geen pijnstillers nodig gehad en niet misselijk geworden.

Ik heb wel wat pijnstillers meegehad voor thuis en neem die nog even in voor het slapen gaan.

De day after:

Goed geslapen (maar wat wilde ik graag op mijn buik slapen zeg!) 2 kussens op elkaar gezet zodat ik lekker hoog kon liggen en makkelijk kon opstaan.

Nog steeds geen pijn. Super blij dat ik het gedaan heb.

4 mei op controle dan gaat de tape weg en krijg ik een sport bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héé miss Nina! Daar ben ik weer :4:.

Wat geweldig dat je geen pijn hebt! Je liep ook heel fief weer weg uit de kliniek (jaloers dat ik was!! :160: ).

Ik was achteraf erg blij met je flesje cola! Thx!!! Het heeft me heel wat misselijkheid bespaard denk ik!

Haha! Shopaholic! Dat is inderdaad zóóó grappig! Heb het jáááren geleden toen het eerste deel net uitkwam al gelezen. Erg grappig.

Dat je zo'n sms'je in het 'onleesbaars' hebt geschreven, dat is echt herkenbaar! Volgensmij is het zo dat als je nog niet zo lang wakker bent van je narcose, dat je dan denkt dat je al heel helder bent, maar dat is dus niet zo. Ik heb diverse 'turkse' sms'jes gestuurd. En naar één vriendin dacht ik per ongeluk twee keer te hebben gesms't, maar die belde 's-avonds op omdat ze niks van me gehoord had :9: !!! Hahah :4: ! Zo gek.

Ik keek ook letterlijk scheel uit m'n ogen; kon niet zo goed tv kijken en lezen. Zag echt dubbel.

Nursje had mij destijds ook zo'n vaag sms'je gestuurd. Hihihi!!!

En die drains: dat viel uiteindelijk best mee he?? Je was er echt heel bang voor!

PS: heb je al foto's? Mag ik je ww???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur even snel een ping bericht naar mijn vriendin dat ik tegen half 8 naar huis mag. Maar als ik het na een half uurtje nog eens nalees denk ik: Jeetje, ik wist niet dat ik ook turks kon! hahah snel stuur ik nog even een nieuw bericht die wel te begrijpen is voor haar hahah

Hahahahhahahahahahaha :152:

Humor :D

Fijn dat het zo goed gegaan is zeg!

Sta er versteld van! Hopelijk blijft dat zo en krijg je straks geen naweeen ofzo!

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en heeeeel veel plezier deze zomer :131:

Hoop snel je foto's te zien , als je ie gaat maken ;)

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Poes: Nee, helemaal geen pijn! Afentoe voel ik alleen wat steken aan de linker kant waar de drain zat. Maar verder nergens last van.

@ Prinsesje: Ik moet er om 19.10 uur zijn, dus dan zie ik je waarschijnlijk weer! Leuk!

Wel minder dat er de volgende dag ander personeel was. Ik vond Eric en Eelko ook Toppie. Toen Eric kwam aanlopen dacht mijn vriendin dat hij de operatie zou uitvoeren en kregen we de slappe lach ik kwam niet meer bij. Maar het was een hele lieve vent.

@ SunnyGurl: Ja, ik was idd ook voorbereid op de naweeen. Maar die zijn me gelukkig bespaard gebleven. Mijn vriendin is ruim anderhalve week geleden geholpen bij Linea (maar wel achter de spier) en zij zit nog steeds aan de pijnstillers (die overigens niet helpen). Dag 1 riep zij ook van muahh, het was niets, geen pijn. Dag 2 voelde zij zich alsof zij door een bus was overgereden. En Dag 3 had zij zelf spijt van de ingreep.

Ik denk dat het flink scheelt kwa pijn voor de spier.

@ Prinsesje & SunnyGurl: Foto's heb ik al gemaakt, zal ze er vandaag of morgen even op zetten (niet lachen he!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lachen??? Natuurlijk niet! Rare :P. Ik denk dat wij hier allemaal wel de laatsten zouden zijn die zouden láchen om foto's! Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor; het is toch raar om je eigen minpunten zo op de foto te zetten en ook te delen met onbekenden!

Maar leuk, je bent vlak voor mij aan de beurt volgende week. Ik zal wel wat langer binnen zijn; er is een hoop tape af te halen :4:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Prinsesje: Nou, die tape..

Ik heb vanmiddag zo lopen krabben dat mijn huid open ligt.

Wel heb ik over de tape een sport BH aangetrokken. Met wat extra steun heb je veel minder last van de zwaartekracht haha :1big_boobs:

Ik heb nog nooit zoveel zin gehad in BH shoppen!! Ik heb gisteren al wat online lingerie winkels bezocht. Alleen heb ik natuurlijk nog geen flauw idee wat mijn maat nu is. Waarschijnlijk 75/80c.

Voorheen kon het me niet zoveel schelen (als die dingen maar opgeborgen zaten) hahaha

Dus als jullie nog leuke (winkel) tips hebben: Graag! :141:

P.S. Zijn er hier ook dames met een getinte huid? Ben benieuwd naar de littekens. Schijnt iets trager te genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.