Ga naar inhoud

Miss_nina : 27 april 2010 : Dr Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Haha! Ja, blijkbaar! Ik laat me niet gauw (meer) afschepen. Dat heb ik de afgelopen jaren echt geleerd van m'n werk en van m'n man (die er echt werk van maakt als hij zijn recht niet krijgt). Komt misschien ook omdat ik in de juridische sector werk. IK KRIJG WAAR IK RECHT OP HEB! Hahah :4: Je kan nog 100 keer in je recht staan, maar dan moet je het nog zien te krijgen! :9:

Tja, dat is ook zo met die BH en creme hoor. Jullie hebben daar recht op, want het is zo overeengekomen! En als Boerhaave het 'vergeet' mee te geven, dan moeten ze het opsturen, dat is wel zo redelijk. Moeten ze het maar niet vergeten. En trouwens; 'vergeten', daar geloof ik niet meer zo in nu jullie allebei het niet gehad hebben. Zíj bieden het aan op de site, en jullie hebben daar ook voor betaald. Zo moet je het ook echt zien. Ik zou daar wel een halfuurtje tot aan de hoogste directeur over kunnen babbelen hoor! :3: Kom maar op!

Dus meiden: bel naar Boerhaave en verzoek ze vriendelijk doch dringend (ahum, hihi) de BH / creme naar je op te sturen. Ik vindt het werkelijk van de zotte..! Laat je niet afschepen! Doet de receptioniste moeilijk dan zeg je gewoon dat je haar leidinggevende graag even wilt spreken -_- . Dat werkt als een tiet :D:P !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

You go girl!!! :145: Ik ga er nu natuurlijk alles aan doen om die bh en die crème te krijgen. Het hoort inderdaad bij het 'pakket'! :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames, hier gaat alles super goed!

FILA SportBH aangeschaft bij de V&D (80C) Zit als gegoten.

vanaf 9 dagen PO weer achter het stuur, en bij 10 dagen PO wezen stappen. :125:

Alhoewel ik nog steeds met 4 charmante strikjes onder mijn borsten loop... :44:

Ik weet niet hoelang het inkapselen duurt maar heb al wel het gevoel dat mijn rechterborst al bijna goed zit (zo snel?) het voeld al helemaal zacht ik kan het zakje niet meer voelen.

Bij mijn linkerborst had ik tot een paar dagen geleden nog wel dat ik het zakje voelde bewegen tijdens het lopen :blink: beetje irritant gevoel. Maar dat is nu ook al aan het wegtrekken.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER dat het goed gaat Nina....

dat lezen we maar al te graag natuurlijk.

ooh zit de fila bh toch wel lekker?

goed te weten ook.

nog veel en lang plezier met je boobs uiteraard

op naar de zomer,al ziet het er helaas nu nog niet uit of dat goed gaat komen,nu op dit moment dan he(hier ist koud en regen)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh zit de fila bh toch wel lekker?

goed te weten ook.

Ja hoor! Het is van gladde stof met voor- sluiting. Ben er blij mee. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik dat...

Nou afgelopen vrijdag ben ik dus wezen stappen met mijn nichtje.

En omdat alles nog veilig is opgeborgen in mijn sportBH valt het inprincipe niet op dat de boel een beetje "opgepimt" is :125:

Maar goed, na afloop wilt mijn nichtje samen op de foto. Goed, ik pak mijn mobiel en maak een foto.

"geheugen vol".

Ik moet dus een paar foto's wissen en ga naar "mijn album".

"Maak jij nou foto's van je tieten??" Oeps

Ik ben er niet op in gegaan (ben namelijk niet zo'n ster in het ter plekken verzinnen van een broodje aap verhaal).

Maar de volgende dag begon ik me wel af te vragen wat zij er wel niet van zal denken.

Ik ben er niet op in gegaan, dus zal zij sowieso haar eigen conclusie gaan trekken.

Misschien denkt zij nu wel dat ik naakt foto's naar vreemde mannen stuur ofzo?? Arghh, het zit me niet helemaal lekker. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.