Ga naar inhoud

Dee_ss : 1 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd lekker herstellen nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuuu voel me niet best, ik tel de uren af als ik weer paracetamol mag!

Maarre ben heel donders blij met m'n boobies als ik t zo ff mag zegge, wat een uitvinding!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

heb je alleen maar paracetamol? want je mag er ook iets anders bij nemen, bijv diclofenac 2 keer per dag (gebruik hier dan wel even een maagbeschermer bij, en let er even op dat er tussen diclofenac en para 2 uur zit) ) zou gewoon even je pc bellen om te vragen of je iets extra kan krijgen, eventueel als pijn heel erg is tramadol, want je hoeft echt niet zo veel pijn te hebben hoor

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd Dee_ss! Maar goed dat je het achter de rug hebt he:-)... wat was jij zenuwachtig! Ik wen jou een heel goed herstel toe en hoop dat de pijn snel minder wordt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dee_ss gister ging het bij mij eigenlijk super en de nacht is ook goed gegaan maar uitbed komen pffff dat was lastig haha maar verder eigenlijk redelijk goed me ribben voelen een beetje beurs { blauw} maar had veel erger verwacht neem wel elke uur een pijn stiller hoor ben benieuwd bij jou

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er veel verschil in service en nazorg bij kliniek heyendael en diana? Ik lees veel goede ervaringen over Dr. Straten en al veel afbeeldingen gezien. Ben benieuwd naar jouw ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel ieder 4 uur en vanaf vandaag ieder 6 uur maar nog niet echt pijn maar ik ben nu al bont en blauw vanaf me nek tot tussen me borsten wat ik kan zien

Beetje blauw ben benieuwd na de rest Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag!

Ik heb na de operatie toen ik wakker werd ook heel hard gehuild hahaha! En terug op m'n kamer 3 kwartier liggen rillen en shaken (spanning die er uit kwam?) en bij t zien van m'n boobs ook weer janken...ach...dit nuchtere meisje heeft ook zo d'r momentjes ;) hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het nu pas babbeltje! De nachten gaan nu goed. PCM neem ik trouw om de 6 uur 1000mg en voor het slapen celebrex (ontstekingsremmend). Hoe gaat het nu bij jou?

En sjaar, ach het hoort er allemaal bij! Ben er zo blij mee. Hoe gaat het bij jou?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja gaat eigenlijk heel goed, doe alles weer (al zal dat niet heel goed zijn ;) heb weinig last en ben er heel gelukkig mee :)

Ik had diclofenac, diazepam, maagbeschermers en paracetamol (3xper dag)

Paracetamol na 4 dagen afgeschaft, t ging wel goed. De rest afgemaakt (week).

Ze zijn nog wel erg hard, dus draag nog steeds m'n operatievest en wissel af met sportbhs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dee_ss,

Beetje onbeleefde vraag maar zou ik misschien jouw foto's mogen zien?

Ik ben door dit forum fan geworden van Frans en heb een beetje dezelfde stats als jij (1.71, 58 kg).

Ben heeeel benieuwd haha!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.