Ga naar inhoud

Dee_ss : 1 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

De tijd is zo ongelofelijk snel gegaan, vandaag ga ik nog even alle laatste dingetjes in huis opruimen, inpakken en einde van de middag naar m'n ouders om daar een weekje te verblijven.

Ik schrijf nu vast een berichtje omdat ik morgen om kwart over 6 al in de auto moet zitten en ik hier niet meer online kom dus..

Wat een spanning, was vannacht half 4, 5 uur, half 7 en half 9 wakker. Dra-ma!

Ik wil jullie bedanken voor alle steun de afgelopen maanden, het uitwisselen van ervaringen en foto's. Echt top meiden!

Ik zal zo snel mogelijk een operatieverslag hieronder tikken! ;)

Alsnog bedankt girls! Toi toi toi x *tikt dit met bibberende handjes..*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel veel succes meid! Nog eventjes en dan nieuwe tetten!!!

Maak je niet druk, laat het lekker over je heen komen.. En probeer rustig aan te doen!

Komt helemaal goed! Ik hoop dat je een goed herstel hebt! Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes!!! Komt helemaal goed. Ze zijn zo lief daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes, maar komt goed er word super voor je gezorgt daar!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes voor morgen! Je bent lekker als eerste aan de beurt. Ben je er gelijk vanaf en hoef je niet meer te stressen maar alleen nog te genieten :D en te herstellen!

En je mag eerder eten ;)

Meid het gaat helemaal goedkomen morgen. Je bent nota bene in de handen van Frans! :D:38:

Succes morgen en geniet! It's your day

Ben benieuwd naar je verslagje :)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag 01-06-2015

Zo, ik mocht me om 7.15 melden, lekker vroeg dacht ik, als eerste aan de beurt! Maar nee, er was al iemand voor mij (die Frans was dus vroeg begonnen!)

Om 8.00 werd er eindelijk gemeld dat ik 8.30 opgehaald zou worden, nou mooi blauwe jurkje aangetrokken en m'n dikke fleecesokken eronder, erg charmant!

Daar ging ik dan, helemaal aan het rillen, toen kwam de bekende Kees, lieve man. Infuusje erin, mocht zelf kiezen welke ader, want ja ik ben zelf natuurlijk ook verpleegkundige en dat zijn altijd de lastigste patiënten hè ;)

Daarna kwam dr Straten aftekenen, m'n twijfels aangegeven tussen 375 en 400. Dus er werd op m'n borstjes geschreven: 375 of 400!

Nou, klom ik op die tafel, begon helemaal te klappertanden en te trillen.. Anesthesie zei: eerst even pijnmedicatie daarna je narcose, we gaan maar snel beginnen hè? Ik zo ja aub! Zegt een andere ok verpleegkundige: "heb je al een bikini?" Ik uh nee tuurlijk niet ik weet m'n maat toch niet!? En toen begon het te draaien en was ik weg :)

Werd heel snel alweer wakker, uurtje later, onder een warme deken, heerlijk!! Ineens extreem huilen, geen idee waar dat ineens vandaan kwam! Emo-kikker.

Nou, mocht al snel naar m'n privé kamertje met super uitzicht op de tuin, daar wachtte m'n vriend en moeder. Oh wat was ik blij dat alles achter de rug was! Daarna kwam @Demi94 even spieken hoe het geworden was, want zij moest nog! Zo leuk.

Overigens liep de hele dag een meisje mee (verpleegkundige in opleiding, zon 20 jaar). Ik stond er voor open want heb het zelf ook moeten doen! Het was haar eerste keer mee kijken met een OK, vond het wel dapper van d'r! Ze vond het wel een beetje griezelig m'n borstjes van binnen.. Gelukkig heb ik hier zelf niks van gemerkt haha ;)

Nou, nu lekker rustig aan doen want de pijn is zeker aanwezig, heb een baby olifant op me zitten! Ach, wie mooi wilt zijn... ;)

Lang verhaal maargoed, vond het leuk om even te vertellen!

Liefs,

Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag dees!! Fijn hoor, nu genieten van je nieuwe boobs.
Uitzicht daar is idd mooi he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Gefeliciteerd met je boobs!! En wat is er nou uiteindelijk in gegaan? De 375 of de 400? :)

Leuk verslag heb je geschreven!!

Wordt verdorie tijd dat ik je topictitel ga aanpassen en je ga verhuizen naar de operatieverslagen!! Geen idee waarom ik dit over het hoofd gezien heb... :107:

Een goed herstel gewenst he!! En doe het rustig aan :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag D! Leuk dat ik er ook in voorkom hihi,

Nou ze zijn heel mooi geworden bij ons allebei gelukkig! Frans heeft goed zijn werk gedaan.. En worden alleen maar nog mooier! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.