Ga naar inhoud

Dee_ss : 1 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Graag wil ik me aan jullie voorstellen, ik ben 22 jaar en word in september 23. Ik ga in september een maand naar Indonesie, en dat lijkt mij een uitgelezen kans om die maand met mooie boobs te shinen!

Ik ga 9 april op consult bij dr. Straten (Heyendael kliniek) en kan werkelijk waar niet wachten, ook nadat ik de boobs van een vriendin van mij had gezien afgelopen week (zij was ook bij dr. Straten geweest).

Ik hoop eind mei/begin juni geopereerd te worden zodat mijn borsten mooi 'hersteld' zijn 1 september.

Ik hou jullie op de hoogte en zal elke dag even een kijkje nemen!

Liefs,

D.

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dee ! Je hebt het gevonden !

Super zeg 9 april is niet ver meer he !

moest je bij je consult geen goede klik hebben kan je best bij nog andere op consult gaan !

Hier op forum staat ook ergens een lijst met goeie vragen maar die vind ik even niet direct :)

En idd Indonesië en dan mooie boobs ! Hihi showen maar in die mooie bikini's :D

Wens je alvast veel succes !

En welkom op het forum !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Jij mag over een week zie ik? Ja een hele vragenlijst heb ik al klaarliggen.. Maar heb er eerlijk gezegd nu al een goed gevoel over en denk dat als het goed voelt ik hem ook meteen in plan! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Welkom hier!!

Spannend hoor, je bent bij Frans in goede handen!!

Ik ben 10 februari door hem geholpen, en ben echt super tevreden!!

Succes met je consult!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gelijk veb je !

Ja idd ! En weten dat ik vanaf 31/1 al aan het aftellen was toen duurde het zolang en eigenlijk is da voorbij gevlogen !

Alleen tjah die cc's he 350 vond ik groot maar toch twijfel ik nog hahaha :D

Maar pc zei dat als ik 350 zou nemen met mujn lichaam zou da er bijna uitzien als nepboobs dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.68, 60kg. Ben benieuwd wat dr. Straten aanraad, ik denk 300cc, ligt ook aan je bouw he? Ik ben tenger maar wil niet dat het uiteindelijk te klein gaat uitpakken ofzo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word de 31e door Frans geopereerd. Ik ben zelf 1.65 en weeg +/- 58 kg, hij adviseerde mij 350/375 cc Mentor rond.

Ik vraag me alleen af waarom er toch nog veel mensen via Kliniek Heyendaal gaan ipv via Diana Gabriels. Bij Diana heb je dezelfde chirurg maar dan goedkoper...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh.. Goedkoper? Nou ik doe het niet om het geld, maar dat het goed gebeurd! Maar raar... dat dat zo is, verschilt het veel en waarom is het zo, want diana is een bemiddelingspersoon dus uiteindelijk word je wel in het ziekenhuis Dekkerswald geopereerd (waar dr. Straten werkzaam is) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via Diana gaat betaal je in totaal 2600 euro. Waarom het bij haar goedkoper is? Diana is gewoon een slimme zakenvrouw die de mazen bij de belastingdienst kent. Daarbij zit zij met haar praktijk in een soort "beneden werken en boven wonen" panden. Daar heeft ze er 2 van en helemaal tot praktijk ingericht waar je op consult komt en dergelijke. Zij bespaart dus ook op locatie. Ipv een mooie grote kliniek ergens midden in een bos waar je de hoofdprijs voor betaalt, regelt zij goedkope huisvesting.

Ik woon in zuid Holland dus is Barendrecht beter aan te rijden voor mij. Nu hoef ik alleen voor de operatie naar Groesbeek en de rest is in Barendrecht. En het is nog goedkoper ook ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via Diana ook een consult gehad met Frans. 13 April krijg ik mijn van straten boobies!

450 cc high profile, van het merk mentor, dual plane geplaatst.

omdat ik nog twijfel over de 450cc hebben ze ook 400 en 425cc voor me klaargelegd. ik beslis dan die dag nog een keer met Frans.

Ik heb een fijn gevoel bij Frans!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via Diana gaat betaal je in totaal 2600 euro. Waarom het bij haar goedkoper is? Diana is gewoon een slimme zakenvrouw die de mazen bij de belastingdienst kent. Daarbij zit zij met haar praktijk in een soort "beneden werken en boven wonen" panden. Daar heeft ze er 2 van en helemaal tot praktijk ingericht waar je op consult komt en dergelijke. Zij bespaart dus ook op locatie. Ipv een mooie grote kliniek ergens midden in een bos waar je de hoofdprijs voor betaalt, regelt zij goedkope huisvesting.

Ik woon in zuid Holland dus is Barendrecht beter aan te rijden voor mij. Nu hoef ik alleen voor de operatie naar Groesbeek en de rest is in Barendrecht. En het is nog goedkoper ook ;-)

Ik begreep ook dat zij een van de grootste inkopers van mentor implantaten zijn, en dat ze daarmee een soort korting krijgen die ze door kunnen berekenen.

Ik krijg btw ook voor de spier (als ik het allemaal goed heb begrepen, het was wel veel info zeg hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi

gisteren ben ik geopereerd door frans, ben echt super tevreden. Echt een mooi resultaat al. Ik heb 375 cc gekregen, mentor high profile, dual plane. Met pijn heb ik veel geluk, alleen spierpijn.

gr sonja

Heb je foto's sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

morgen ga ik foto's proberen erop te zetten. Op één of andere manier zet mn telefoon ze

op zn kop? Haha

Nu twee dagen na de operatie en ze zijn al ietsje gezakt. Heb nog steeds alleen spierpijn:-)

Hou me lekker relaxed, dat scheelt misschien ook.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben 1.70 en weeg 58kg. Ik denk dat 350 wel mooi bij je staat maar gewoon ff bespreken op de dag zelf!! Hij weet. Wat mooi bij je staat :).. Lastig hè ik twijfel ook nog steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben volgende week aan de beurt bij frans.. Ik twijfel tussen 350/375/ of zelfs 400 cc ik ga voor mentor dual plane high profile.. Ik ben 1.60 m en weeg 54 kilo.. Ben zo aan het twijfelen jeetje .. Help me :-)

En, ben je al geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.